Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_AAASCHAAA_ schreef:Hey, bedankt allemaal voor de steun nog steeds.
Even hoe het nu gaat.
Het gaat niet goed nu, eigenlijk slechter. Ik heb de nodige spanning door school en stage. Ook werk ik nu elke dag in de stallen en ik ben kapot en de energie komt er niet bij na een weekendje, Ik blijf me moe en uitgeput voelen. Dan heb ik nog erbij dat mijn 6 tia's heeft gehad vlak achter elkaar en een erge beroertje, ze ligt in het ziekenhuis verlamd en zonder spraak en dat terwijl ze nooit iets had.
Het hakt allemaal erg in en het wordt erg veel. Maar ik ga door en moet niet zitten kniezen want dan kan ik er mee stoppen want dan wil het absoluut niet meer. Ik ga gewoon door met mijn stage en probeer voor school alles in orde te krijgen op tijd en zie wel hoe het komt.
Van diemence heb ik bericht gehad. Volgende maand heb ik de intake.
_AAASCHAAA_ schreef:Nou, gister en vandaag ben ik weer in de kliniek geweest en bij dimence in zwolle.
eerst ging ik 1 keer in de 2/3 weken. Nou dat is voorbij want ik moet weer 2 keer per week. Het gaat wat achteruit, ik kan mijn hoofd niet bovenwater houden met alle spanning en stress van nu. Ik krijg vanaf morgenmiddag weer nutridrink die ik moet nemen.
Ik moet nog 1,5 week stage en het is onwijs zwaar, maar ik moet nu toch echt doorgaan.
Bij dimence was het nog erg onduidelijk, wel was duidelijk dat er nog een lange wachtlijst is, dus dat duurt nog wel even....