Nou het gaat gebeuren :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melvern

Re: Nou het gaat gebeuren :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 21:24

Hey, bedankt allemaal voor de steun nog steeds.

Even hoe het nu gaat.

Het gaat niet goed nu, eigenlijk slechter. Ik heb de nodige spanning door school en stage. Ook werk ik nu elke dag in de stallen en ik ben kapot en de energie komt er niet bij na een weekendje, Ik blijf me moe en uitgeput voelen. Dan heb ik nog erbij dat mijn 6 tia's heeft gehad vlak achter elkaar en een erge beroertje, ze ligt in het ziekenhuis verlamd en zonder spraak en dat terwijl ze nooit iets had.

Het hakt allemaal erg in en het wordt erg veel. Maar ik ga door en moet niet zitten kniezen want dan kan ik er mee stoppen want dan wil het absoluut niet meer. Ik ga gewoon door met mijn stage en probeer voor school alles in orde te krijgen op tijd en zie wel hoe het komt.

Van diemence heb ik bericht gehad. Volgende maand heb ik de intake.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 07:40

_AAASCHAAA_ schreef:
Hey, bedankt allemaal voor de steun nog steeds.

Even hoe het nu gaat.

Het gaat niet goed nu, eigenlijk slechter. Ik heb de nodige spanning door school en stage. Ook werk ik nu elke dag in de stallen en ik ben kapot en de energie komt er niet bij na een weekendje, Ik blijf me moe en uitgeput voelen. Dan heb ik nog erbij dat mijn 6 tia's heeft gehad vlak achter elkaar en een erge beroertje, ze ligt in het ziekenhuis verlamd en zonder spraak en dat terwijl ze nooit iets had.

Het hakt allemaal erg in en het wordt erg veel. Maar ik ga door en moet niet zitten kniezen want dan kan ik er mee stoppen want dan wil het absoluut niet meer. Ik ga gewoon door met mijn stage en probeer voor school alles in orde te krijgen op tijd en zie wel hoe het komt.

Van diemence heb ik bericht gehad. Volgende maand heb ik de intake.

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:10

Wat heftig zeg! Je moet het niet opgeven he.

Ik vind je gezondheid voor je school gaan maar jij vind dat nu erg belangrijk. Maar pas je wel op..

Fijn dat je andwoord heb gehad. Vind het wel laat hoor nog een maand.

Maar tot die tijd moet je egt blijven vechten!

Heeel veel succes.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 20:14

Gezondheid is ook wel belangrijker dan school, dat is wel waar. Maar school is een uitlaat klep voor mij. Het betekend veel voor mij en ik ben er graag mee bezig. En ik zit in mijn laatste paar weken, het betekend veel voor me om dit jaat te slagen ondanks alles.

Het iss idd laat gekomen het antwoord. Maar ik denk maar 'beter laat dan nooit' Ik ben blij dat er nog wat anders geprobeerd wordt. Ook vind ik het spannend maar achteraf zal dat wel niet nodig zijn....

Ik vind het heel erg moeilijk om er tegen te blijven vechten, maar ik blijf er tegen aan gaan. Om alles wat ik wil te blijven kunnen

Bedankt voor alle steun, waardeer ik echt en het doet me goed...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:19

succes meid!
ik heb heel erg respect dat je er zo voor uit komt en zelf ook aan geeft dat je er voor wilt gaan.
mogen de mensen die je liefhebben je steunen in alle moeilijke tijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:20

Oké fijn dat je dan nog school heb om iets te hebben wat je graag wilt.

Ja das waar beter laat dan nooit. Al had iets eerder toch wel fijn geweest. Het is ook heel spannend hoor!

Top dat je toch blijf vechten. Het is heel zwaar maar het is wel een goede motivatie om idd nog alles te blijven kunnen doen.

Heel veel succes

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:22

succes meid!!!!
je kan het :D
ik sta achter je, met de rest van alle mensen hier!!

je bent niet alleen :+:
Take care! :(:)

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:24

heel veel sterkte! :(:)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 20:54

Nou, gister en vandaag ben ik weer in de kliniek geweest en bij dimence in zwolle.

eerst ging ik 1 keer in de 2/3 weken. Nou dat is voorbij want ik moet weer 2 keer per week. Het gaat wat achteruit, ik kan mijn hoofd niet bovenwater houden met alle spanning en stress van nu. Ik krijg vanaf morgenmiddag weer nutridrink die ik moet nemen.

Ik moet nog 1,5 week stage en het is onwijs zwaar, maar ik moet nu toch echt doorgaan.

Bij dimence was het nog erg onduidelijk, wel was duidelijk dat er nog een lange wachtlijst is, dus dat duurt nog wel even....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:04

jammer dat het nog zo lang duurt bij dimence...:(

Hou vol meid! Heel veel sterkte!

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:14

veel sterkte !

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:02

Heftig, alles bij elkaar, zo ook in je privé leven. Wat heb jij onwijze kracht en doorzettingsvermogen. Koester dit en hou het vast, daarmee overwin je!

Jadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:49

Jeetje, vind het knap van je dat je hulp zoekt en je er voor inzet!

Doe je best! En veel sterkte

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:59

Doe je best.. Veel sterktee <3

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:46

heel veel sterkte, en als het je teveel wordt geef het ook aan op je school/werk/stage! Die hebben daar wel begrip voor, je hebt er straks ook niks aan dat je helemaal niet meer kan. liever wat langer en dan er weer sterk tegenaan!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:50

_AAASCHAAA_ schreef:
Nou, gister en vandaag ben ik weer in de kliniek geweest en bij dimence in zwolle.

eerst ging ik 1 keer in de 2/3 weken. Nou dat is voorbij want ik moet weer 2 keer per week. Het gaat wat achteruit, ik kan mijn hoofd niet bovenwater houden met alle spanning en stress van nu. Ik krijg vanaf morgenmiddag weer nutridrink die ik moet nemen.

Ik moet nog 1,5 week stage en het is onwijs zwaar, maar ik moet nu toch echt doorgaan.

Bij dimence was het nog erg onduidelijk, wel was duidelijk dat er nog een lange wachtlijst is, dus dat duurt nog wel even....

Dus juist nu heb je het nodig om aan te sterken. Laat je niet te grazen nemen door de AN. Sterkte!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 15:53

Jeetje zeg! Alles tegelijk.. Heel veel sterkte! :(:)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 17:02

Bedankt allemaal :) Vandaag op mijn stage kreeg ik al te horen van die vrouw dat ze vond dat ik veel te slecht at en mezelf kapot werkte. Ze kon het merken dat ik aan het eind van de dag niet meer kan. Ze zei dat als ik alleen op die nutri moest leven en ik niet beter ga eten dat ze niet meer wil dat ik kom stage lopen omdat ze het gevaarlijk vinden. Ze gaan het met mijn lerares wel overleggen, maar ik ga zo ontzettend mijn best doen.... ik moet tot 25 juni stage lopen, Nu kan ik er niet mee stoppen!!!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 17:52

Ga er dan voor meid! Ga tegen die AN in en drink je Nutri's en ga daarnaast ook meer eten. Je zult ooit moeten beginnen daarmee, uitstellen maakt het alleen maar moeilijker. Laat zien dat je gemotiveerd bent en wil. Je gaat hulp bij Dimence krijgen? Heb je nu hulp?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:55

Heel veel sterkte. Vind het wel goed dat ze goed op je letten bij je stage. Pas je op!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 20:03

Bedankt allemaal maar weer. Ik ga er echt onwijs hard voor dat ik door kan gaan nu.

Ik ga nu 2 keer per week naar de kliniek. Maar ik krijg dan alleen een gesprekje en dat is het dan... En bij dimence zal ik binnenkort ook beginnen met behandelingen.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:14

Dan komt er veel op jezelf aan ja. Dat is wel zwaar zeg. Maar je kunt het. Weet waarvoor je het doet!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:41

Ik hoop echt dat je de kracht kan vinden... :(:)
Ik duim voor je dat je je stage voort kan zetten.

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:38

Sterkte meid! Het is de moeite waard om hiertegen te knokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:51

Hoe is het nu met je? Trek je het allemaal nog?