Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:19

Ik ben vanmiddag naar de kruitvat en etos geweest en dit is het resultaat:
Afbeelding

Heel simpel maargoed, is mijn eerste keer :)

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:22

Iessie schreef:
Vue leuk! Ik wilde ook zoiets maken (heb je toevallig op op http://www.girlscene.nl gekeken? :o Bij dierprint make-up staan ook die nagels en een how to do filmpje ) maar nu ga ik iets anders verzinnen hihi...panterprintje doe ik dan wel de volgende keer.

Nope :D
Mijn nagelstyliste heeft het gedaan!
Alles moet subtiel want ik mag eigenlijk alleen french manicure van mijn baas. O:)

Leuk gedaan millenium :)

Cyntje

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:40

Ik heb voor 5 euro een hoop glimmertjes gekocht bij de Aldi :P

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:13

millenium en vue: erg leuk :D

heb op dit moment een french met een goud randje en een berg glimmertjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 21:21

Ik heb op dit moment hele korte nagels met felroze die er heel lelijk op zit. Achja heb vakantie, met zwemmen etc gaat nagellak er toch af O:)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:50

@ rebecca, ik moet mijn nagellak er ook eigenlijk afhalen,
maar ach, je hebt niet altijd er even zin in, & het is idd vakantie (A)

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:52

me internet doet t thuis weer dus zal ze er zo snel mogelijk opzetten

krissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:22

Hmm, ik ben net van mijn verzorgpony afgevallen en nu heb ik 2 nagels gebroken. :(

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:27

krissie_ :(:)
ecyoj ik ben benieuwd. :)

Volgens mij zijn we hier helemaal into de dierenprint en stickertjes. :+
Ik heb nu mijn nagels zo:
Afbeelding

En mijn konad spulletjes zijn binnen! *\o/* :)ddd :+: *-:) Ik ben helemaal blij. *D
Afbeelding

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:49

Iessie: wat leuk! :D

Ik ga binnenkort ook maar eens wart konad spulletjes bestellen. Krijg nou ook wel een beetje de kriebels :)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:59

lonneke_ je kunt daar gerust bestellen, heb ik ook al een aantal keer gedaan en het is heel betrouwbaar, en bovendien een snelle levering. Het is wel een beetje verslavend, het lijkt wel of ik een nieuwe hobby heb. :o
Van de china glaze lakjes heb ik de Romantique - Admire en de Operation - Agent Lavender, die zijn (denk ik) niet zo fel en bling bling als de lakken uit de Kaleidoscope en OMG Collection. Misschien komt de bling bling de volgende keer. :P Ik heb ze nog niet op de nagels gedaan (jee, had ik NET die zebralak erop zitten toen de postbode kwam :)) ).
De blaze lakjes zien er ook leuk uit, vraag me wel af hoe sterk deze verkleuren en of ik dat wel mooi vind. :+ Die oranje-roze schijnt rood te worden en de blauwe paarsachtig.
Wat een lieverd is die Hasco uit je profiel toch. Heb echt een zwak voor die oudjes...:+:
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 17-07-09 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:01

ik ben nu al lichtelijk verslaafd en ik heb het tot nu toe alleen nog maar bij simpele lakjes en dingetjes gehouden. Ben bang dat als ik ook met konad ga beginnen, dat het dan helemaal uit de hand gaat lopen :o ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:03

Ik begin altijd heel actief en mja dan heb ik geen zin meer naar 2 nagels? :')

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:04

@ Iessie:
Leuk je nagels zo, ik ben jaloers op je spulletjes [ben blut :o], heb namelijk ook nog nieuwe lakjes en stickertjes nodig x]

Ik ben net bezig met m'n nagels opnieuw te lakken, het was alweer helemaal afgebladderd ;(

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:10

Iemand trouwens nog ideetjes voor mijn nagels? Ik kom niet verder dan een basecoat, heb echt geen inspiratie vandaag. En dan zijn ze ook nog bijna allemaal afgebroken ;(

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:20

:list: 2 kleuren die op elkaar lijken bijv licht en donker roze, samen met een witte lak. 3 banen naast elkaar lakken in verticale richting en dan snel voordat de lak droogt met een sateprikker oid een aantal horizontale lijnen trekken zodat de lak in elkaar overloopt. Het liefst van de donkere naar de lichte kleur.
:list: Een bloemetje tekenen met een sateprikker.
:list: Ruitjes trekken met een sateprikker?
:list: Een heel dun randje french als dat nog mogelijk is
:list: Marble nails. Voorbeeld filmpje.. http://www.youtube.com/watch?v=r7ViO2VZ46I Zou ik wel niet met al te dure lak doen... :=
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 17-07-09 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:21

Hallo,

Ik kom even binnen vallen in jullie topic, jullie zijn zo te zien helemaal weg van nagels pimpen en alles wat erom heen zit.
Ik heb een tijdje geleden een prijsvraag gewonnen van de SPS Superstar en daarbij heb ik een Manicure- en pedicureset van het merk Princess: Nail Care Set de la Couronne gewonnen. Met ingebouwde nageldroger! Oplaadbaar of met electriciteit, 230 volt. 2 snelheden en 7 slijp-, vijl- en polijsthulpstukjes met metaalpoeder coating.
Ik heb zelf niets met nagelverzorging, ja ze afknippen maar daar laat ik het ook bij. Hij is nog nooit gebruikt, en de gebruiksaanwijzing zit er nog bij.
Misschien dat iemand van jullie hier intresse in heeft?

Bij intresse kan ik foto's via de mail sturen.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:25

Hmm ik denk dat ik het eerste eens ga proberen, dankje :)
Ik kan niet met satéprikkers omgaan, french vind ik m'n nagels nu echt te kort voor, alleen mijn duimen zouden kunnen en die Marble heb ik 1x gedaan. De eerste 2 nagels waren perfect en daarna lukte t niet meer x]

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:27

Maandag worden mijn acrylerds opnieuw gevuld, french manicure en ik twijfel of ik er figuurtjes op laat doen en zo ja wat voor.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:34

Vue schreef:
Maandag worden mijn acrylerds opnieuw gevuld, french manicure en ik twijfel of ik er figuurtjes op laat doen en zo ja wat voor.
Volgens mij was er iemand hier in het topic die 3 kleine pantervlekjes op een french randje had, dat vond ikzelf er wel leuk uit zien :)
De nagels van Iessie, french met zebrastreepjes vind ik ook wel leuk.

Verder kan je misschien bloemetjes oid met een steentje erop laten zetten.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:04

Haha dat ben ik. :D

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:05

Ik ga geen steentjes en bloemetjes laten doen.. mag niet :n
Ik werk in de makelaardij en mijn baas vindt het not done als mijn nagels er uitzien als een feestje. ;)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:10

Vue ik kan me dat wel een beetje voorstellen, dat je nagels en kleding er niet te kinderlijk uit mogen zien. Dan moet je de bloemetjes maar voor in de vakantie bewaren. ;)
En in een v-vorm lakken? Met evt een beetje glitter erbij, mag dat wel?
zoiets:
Afbeelding
Dat is toch vrij naturel....of anders een klein bescheiden stickertje erop.
Weet het verder ook niet, ben zelf (meestal) meer van de felle kleurtjes.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:28

@ Vue;
Dat snap ik wel ja, ik denk niet dat klanten blij zijn met kinderfeestjesnagels :+

Mijn nagels waren zwaar mislukt, tot 3x toe, nu heb ik alsnog een french randje [wel slordig, ik had geen zin meer] met een laagje parelmoer eroverheen.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 16:57

Ik heb vanmiddag mn konadsetje opgehaald bij TijnieJjJ (we hadden samen besteld), en snel even wat geprobeerd:
Afbeelding
(let niet op de uitgeveegde nagellak op mn ringvinger :+ )

Straks even weer alles eraf en dan netjes proberen
'k Vind het echt zo gaaf!
En ook helemaal niet moeilijk, normaal ben ik echt een kluns met dat soort dingetjes maar dit is zelfs voor mij te doen :+

Denken jullie dat het lelijk is, alleen op de ringvinger van mn linkerhand een zeepaardje? Op alle vingers vind ik het weer zo vreselijk vol, volgens mij is het zo wel grappig?