Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar vind het wel een leuk klusje om te doen, en ook om mn Engels nog wat op te krikken.
 Maar vind het wel een leuk klusje om te doen, en ook om mn Engels nog wat op te krikken.

Ronja_b schreef:Dát is het nu net.
Er zijn nu veel mensen die hier toevallig op dit topic stoten en zich er in herkennen.
Maar hoe weet je het nu écht?

Je moet denk ik naar serieuzere dingen kijken...
 Je moet denk ik naar serieuzere dingen kijken...                                                          
  Komt nog wel!
 Komt nog wel!                                                          geweldig toch
 geweldig toch 
 dat ben ik!!
 dat ben ik!!  

Nathalie schreef:Voor mij is het absoluut wel iets negatiefs.
Het heeft mij in een depressie gebracht, een alcoholverslaving gegeven, gezorgt dat ik 3 maanden op de PAAZ afdeling was, suicidale gedachten gegeven... Nee ik zie mijn hoogsensitiviteit niet als iets positiefs. Misschien komt dat ooit nog.

Dat is dan wel een positief puntje misschien!
 Dat is dan wel een positief puntje misschien!

Ik kan het me zo goed voorstellen dat je je zo hebt gevoeld!
 Ik kan het me zo goed voorstellen dat je je zo hebt gevoeld! 

Zoiets ja...Net als de anderen heb ik dat ook met dieren, bijna eng soms. Mijn vorige kat, Stoffel, riep me op telepatische manier. Was ik boven wat aan het doen en dan kreeg ik ineens een plaatje van hem in mijn hoofd. Zat meneer beneden voor de deur 'Pff...als de telefoon gaat ben je half zo langzaam niet!'Citaat:dat ik met dieren op intuitief nivo kan communiceren
 ) patatjes op lengte, boeken, halstertouwen, poetsdozen, papieren, kleding. Het is bij mij soms een zwijnestal, maar bv de kledingkast, zelfs de sokken liggen standaard netjes op kleur...
 ) patatjes op lengte, boeken, halstertouwen, poetsdozen, papieren, kleding. Het is bij mij soms een zwijnestal, maar bv de kledingkast, zelfs de sokken liggen standaard netjes op kleur...  

HSP is grotendeels positief. Eigenlijk is er zelfs heel weinig negatief aan áls je bereid bent om zelf positief ingesteld te zijn. Hoe HSP voor je uit pakt, ligt dus puur aan wat je er zelf van maakt.
  HSP is grotendeels positief. Eigenlijk is er zelfs heel weinig negatief aan áls je bereid bent om zelf positief ingesteld te zijn. Hoe HSP voor je uit pakt, ligt dus puur aan wat je er zelf van maakt.