om maar even een voorbeeld te geven, toen ik 14 was (niet dat ik nu veel ouder ben (A) 18...) Kon ik flink ontbijten, snoepen, (ja ik at 14 boterhammen per dag) en dan nog eens 2 keer opscheppen bij het avond eten. Daartegen werkte ik 2 dagen in het weekend op stal, na schooltijd altijd bezig met paarden, overal op de fiets heen (fietste soms wel 60 km per dag) en ik kwam geen gram aan. Op ponykamp en school zeiden ze zelfs dat ik een groep lintwormen in me moest hebben...
Daartegen, als ik een week niks deed (vakantie enz) at ik net zo veel en kwamen de kilo's er ook net zo hard aan. Zo ben ik eens in 4 weken tijd bijna 5 kilo aangekomen omdat ik simpelweg niks te doen had.
dus mijn advies, eet gezond snoep een appel en bewegen bewegen bewegen! En bedenkt dat 1 uur lopen meer vet verbrand dan een kwartier touwtje springen (waar je dood moe van word). Als je lichaam snel energie nodig heeft pakt hij suikers, en als hij langzaam energie nodig heeft pak hij je vet.
Hmm, mar ik heb dus echt een probleem met lopen, ik probeer nu een beetje mijn conditie op te krikken, door een beetje touw te springen, want ik heb ontzettend veel last van mijn milt, en heb het zeee rmoeilijk om te lopen, da's echt lastig, ik heb het al een paar keer geprobeerd om het rustig op te bouwen, maar het lukt me echt niet dat lopen
ik wil ook een kilotje of 4 afvallen. Ik heb me een tijdje slecht in men vel gevoeld en bne enorm veel slechte dingen beginnen eten. Ik at zelfs geen avondmaal, ik at alleen maar koekjes en chips. Dus bne ik enorm bijgekomen. Nu hebben we binnenkort vakantie en wil ik er aan werken. Ik probeer al van de koekjes fa te blijven en ik probeer elke dag te sporten paardrijden, lopen, dansen en wat spieroefeningen. Maar ik het niet echt het idee dat er wat vanaf gaat. Duurt het ook lang voor je wat resultaat ziet.
StillAngel
Geplaatst: 01-04-09 20:22
Jemig, die stage is echt erg geweest, ben DOODOP Maar ik moet nog snel even achter de comp na 3 dagen he Ik ben gewoon 2 hele kilo's afgevallen in 2 dagen.. Poeh moet dat meer doen haha zal er wel weer snel opzitten hoor want op de manege beweeg je natuurlijk zoveel als je met alles moet helpen.
Zqw39
Geplaatst: 01-04-09 21:19
Ik heb net nog, in het bijna donker, op de trampoline gesprongen. Dat doe ik dan zo'n 10 a 15 minuten. Gewoon van alles wat.
Mijn moeder heeft een schaal paaseitjes neer gezet. Die pure paaseitjes, die roepen het allerhardst; pak mij, pak mij!
Arme jij! Ben net buiten geweest, even druk geweest met vriendinnen en keihard gerend etc.. Dus nu honger; twee broodjes gepakt. Een met vruchtenhagel en een met een beetje chocopasta.
Heb vandaag alleen optimel en water gedronken..
Zqw39
Geplaatst: 01-04-09 21:30
Haha, ik heb er heel stiekem aan toegegeven en lekker 2 paaseitjes gepakt
Wauw, knap dat je alleen maar water+optimel hebt gedronken. Hoeveel water drink je ongeveer op een dag?