Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.Een vriend van mij wilde geen uitkering,je moest eens weten hoe hij daar mee heeft lopen vechten. "Zoiets kon toch niet...was ongehoort...hij moest" ehhhh

Marilla schreef:Ik heb gebeld met de uwv en ik zei dat ik een uitkering kreeg op m'n slechthorendheid. Dat ik ook me/cvs had en daar geen uitkering op kreeg, maar vrijwel niet kon werken wegens m'n me. Waardoor ik een hele preek kreeg dat ik dat gelijk door had moeten geven, dat ik dan grote kans heb op verhoging van de uitkering enzo.
Nu moet ik dus een brief gaan schrijven hoe, wat, waar. Zodat vanuit die brief dan beoordeeld wordt of ik herkeurd word.
Iemand tips wat ik moet schrijven?

Angie_ke schreef:Zo, ik ben net terug van de huisarts, ik zal later even een samenvatting proberen maken wat de tests van De Meirleir zoal hebben uitgewezen.
Ik versta zelf maar weinig van z'n verslag omdat ik nu eenmaal geen arts ben en het is allemaal nogal ingewikkeld.
Ik moet nu de komende 2 maand 13 pilletjes per dag slikken...
Beterschap!
Sorry hoor, maar het was er vandaag echt nog niet van gekomen om de testresultaten hier te bespreken, ik ben nu ook nog doodmoe...

)
(ik ben kapot)
Er is toch redelijk wat aan het licht gekomen terwijl ik vroeger altijd te horen kreeg dat ik kerngezond was en m'n bloedresultaten zowat perfect waren