Citaat:Joolien
Onderwerp bericht: Re: 'Slachtoffer' van de pil
Hoi, ik gebuik de YAZ. Ik vind het een fijne pil. Was de laatste ongesteldheid alleen erg misselijk, ik weet niet of dat door de pil komt. Ik heb veel minder last van bloedingen en ook minder menstruatiepijn.
Ik vind het een aanrader, misschien een tip voor meer meiden/vrouwen die een andere pil willen! het enige nadeel is wel dat deze pil vrij prijzig is!
Hoi, ik gebuik de YAZ. Ik vind het een fijne pil. Was de laatste ongesteldheid alleen erg misselijk, ik weet niet of dat door de pil komt. Ik heb veel minder last van bloedingen en ook minder menstruatiepijn.
Ik vind het een aanrader, misschien een tip voor meer meiden/vrouwen die een andere pil willen! het enige nadeel is wel dat deze pil vrij prijzig is!
Hoe lang gebruik jij hem nu? Zag trouwens bij hun op de website dat er een kans van 1 op 100 is voor zwangerschappen. Weet jij hier meer van?
En heb je ook gewicht verloren? Ze zeggen nl dat door het gebruik van de 'normale' pil je aankomt, maar door deze (omdat hij licht is), je de kilo's kwijt raakt. Vond het wel een grappig detail.