Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tivoli_ schreef:Annemiek:
Dus geen wekenlange bloedingen?
Ik hoor van veel mensen dat er na het inbrengen wekenlang bloed uit de vagina komt en dat je vaak krampen hebt.
En moet je zo'n ding elke vijf jaar laten vervangen?
Hoe zit het met ongesteld worden?
_Tivoli_ schreef:Dat nuvading ziet er voor mij niet handig uit.Ik zie mezelf echt niet prutsen en me maar afvragen of hij wel goed zit (wat ik bij tampons nooit weet)
En eh. bij het ringsteken...mijn ringsteker is 'ietwat groot' geschapen,ik weet niet of het dan nog zo plezant is...
Kimmes schreef:Maar uhm, sinds ik ben gestopt heb ik ineens erg veel zin in seks
Terwijl ik daar voorheen eigenlijk niet zo veel behoefte meer aan had
2misty2 schreef:Kimmes schreef:Maar uhm, sinds ik ben gestopt heb ik ineens erg veel zin in seks
Terwijl ik daar voorheen eigenlijk niet zo veel behoefte meer aan had
Hahah, dit heb ik ook meer nu hoor!!! Zijn de mannen zeker weten blij mee![]()
2misty2 schreef:Hahah, dit heb ik ook meer nu hoor!!! Zijn de mannen zeker weten blij mee![]()
rowo schreef:Ik dacht ook altijd dat het aan mij lag, maar nooit verband met de pil gelegd, tot dit topic....
pearl_tje schreef:Ik ben vroeger aan de pil gegaan omdat ik tijdens mijn stopweek altijd erg ziek was. Het was zo erg dat ik altijd thuis bleef van school.
Nu zit ik er ook aan te denken te stoppen, maar ben er erg bang voor om weer zo ziek te worden....
Wie o wie heeft dit ook gehad? En wat is jullie ervaring.?
dingetje schreef:pearl_tje schreef:Ik ben vroeger aan de pil gegaan omdat ik tijdens mijn stopweek altijd erg ziek was. Het was zo erg dat ik altijd thuis bleef van school.
Nu zit ik er ook aan te denken te stoppen, maar ben er erg bang voor om weer zo ziek te worden....
Wie o wie heeft dit ook gehad? En wat is jullie ervaring.?
Dit had ik vroeger ook. Enorme buikpuin, rugpijn en noem maar op.
Daarna dus aan de pil gegaan en wat bovenstaand betreft, veel minder klachten.
Er kwamen wel andere klachten dus een tijdje geleden ben ik ermee gestopt.
Ik heb er nog geen spijt van gehad. Het is nu allemaal wel wat heviger maar echt pijn heb ik niet meer. Tenminste, niet zo erg als vroeger.