Wat als je vandaag zou ontdekken zwanger te zijn...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_MC

Re: Wat als je vandaag zou ontdekken zwanger te zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 13:13

Mijn moeder heeft dit ook gehad en die was al 3 a 4 maanden.
Als het het kapot gaat kan je doodbloeden.
sterkte![/quote]

ja mijn ma ook..
ja klopt dat je kan doodbloeden daarom waren mijn vriend en ik ook blij dat we optijd in het ziekenhuis waren voordat
het escaleerde..
heel erg bedankt

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 13:15

jemig wat vreselijk, Miss_MC Ach gut
veel sterkte!

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 13:18

Kytha schreef:
jemig wat vreselijk, Miss_MC Ach gut
veel sterkte!

dank je wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 16:53

Hey Miss_MC, wat vervelend van je buitenbaarmoederlijke zwangerschap Ach gut Wel fijn dat ze er op tijd bij zijn geweest, maar natuurlijk nog veel zorgen voor de toekomst, en veel verdriet nu. Heeft de gynaecoloog nog iets gezegd over de risico's bij een volgende zwangerschap? Ach gut

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:01

Quellian schreef:
Sommige mensen denken echt dat het leven stopt na het krijgen van kinderen of een vaste relatie o.i.d., geweldig Haha!

nou je raakt natuurlijk wel een deel vrijheid kwijt... je zult altijd rekening moeten houden met de ander (kindje of kerel)...
maar je leven stopt echt niet... mijn zussen en broer gaan zowat nog vaker op stap als dat ik doe en hun hebben kinderen en ik dus niet Clown

miss_mc veel sterkte...

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:04

Rock schreef:
Hey Miss_MC, wat vervelend van je buitenbaarmoederlijke zwangerschap Ach gut Wel fijn dat ze er op tijd bij zijn geweest, maar natuurlijk nog veel zorgen voor de toekomst, en veel verdriet nu. Heeft de gynaecoloog nog iets gezegd over de risico's bij een volgende zwangerschap? Ach gut

bedankt voor je lieve reactie..
ja verdriet is er bij ons en zal ook een tijdje blijven want het is en was je eerste kind.
er bestaat een kans dat het weer gebeurt helaas, maar moet 31 oktober weer terug naar de gynaeecoloog.
wij willen graag met hulp van de Gyn een goeie en normale zwangerschap en deze keer WEL geplant.
wat nu gebeurd is was ongeplant maar echt wel gewenst.
zo zie je maar weer: de pil is ook niet altijd veilig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:08

Ja, het zou fijn zijn om er begeleiding bij te krijgen. Weer een buitenbaarmoederlijke moet natuurlijk niet gebeuren Ik duim voor je dat je snel zwanger mag raken, en dan kom je maar gauw buurten in het mamatopic Knipoog

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:12

Rock schreef:
Ja, het zou fijn zijn om er begeleiding bij te krijgen. Weer een buitenbaarmoederlijke moet natuurlijk niet gebeuren Ik duim voor je dat je snel zwanger mag raken, en dan kom je maar gauw buurten in het mamatopic Knipoog

aaa je bent lieffff zal ik doen hoor als het zover is Bloos Haha!
wij hopen het echt dat de Gyn ons wilt helpen want zoals je zegt: weer een buitenbaarmoederlijken MAG niet meer gebeuren!!!
ik ben misschien nog wel jong maar daarin tegen willen mn vriend en ik dit heel graag...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:12

Stephanie87 schreef:
@ Rowo: dat kan makkelijk hoor, heb het zelf van dichtbij gezien, meisje was of 15 jarige leeftijd zwanger geworden, heeft het kindje laten komen en, meisje leeft gewoon verder zoals ze deed voor de bevalling, dumpt haar kleine meid, bij haar ouders want die hebben zelf ook nog een kleine die 2 jaar ouder is, dus kunnen ze gezellig samen spelen toch?? bah kan daar echt niet tegen, als je de verantwoordelijkheid neemt om met iemand het bed in te duiken (zonder of met te weinig bescherming) moet je ook de gevolgen daarvan maar dragen vind ik!!!

true, maar het condoom scheurt zonder dat jij het doorhebt, en dan?
weetje wat pas egoistisch is, kinderen laten komen zonder dat je er voor kan zorgen!!!!
niet iedereen heeft een kinderwens en bah, ik kan niet tegen mensen die maar denken dat alles mogelijk is in deze wereld. 15 jaar en een kind = jeugd voorbij, punt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:16

Miss_MC schreef:
Rock schreef:

aaa je bent lieffff zal ik doen hoor als het zover is Bloos Haha!
wij hopen het echt dat de Gyn ons wilt helpen want zoals je zegt: weer een buitenbaarmoederlijken MAG niet meer gebeuren!!!
ik ben misschien nog wel jong maar daarin tegen willen mn vriend en ik dit heel graag...

Inderdaad... Kunnen ze nog wat doen in de trant van eitjes invriezen voor de zekerheid of zo? (Dit is overigens deels 'gewone' interesse, en ook deels 'beroepsmatig' omdat ik volgend jaar aan de opleiding verloskunde hoop te beginnen Knipoog )

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:18

Inderdaad... Kunnen ze nog wat doen in de trant van eitjes invriezen voor de zekerheid of zo? (Dit is overigens deels 'gewone' interesse, en ook deels 'beroepsmatig' omdat ik volgend jaar aan de opleiding verloskunde hoop te beginnen Knipoog )[/quote]

ik heb geen idee Bloos
zal het eens overleggen de 31ste.
ik heb de laatste jaren genoeg voor de kiezen gehad en hoop gewoon dat
ze ons kunnen helpen...
invriezen, helpen met een normale zwangerschap of wat dan ook...
vind het wel lief voor je intresse en belangstelling.
Hoop dat je volgend jaar kan starten met je opleiding!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:21

Ja ik zou het wel vragen inderdaad. Je hebt natuurlijk het geluk dat áls het fout gaat, je in ieder geval je baarmoeder nog hebt, maar dan is het het fijnste als je daar ook je éigen baby in kan laten groeien natuurlijk. Ach gut

Maareuh... ik vind dat het gewoon goed gaat de komende keer, dus dat is ook zo!! *begrepen eitjes van Miss_MC?*

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:31

Ik zou heeeeeeeeeel erg schrikken en over allerlei dingen na gaan denken en compleet in paniek raken Scheve mond. En verder ga ik dan heel hard hopen dat ik mijn school nog net goed af kan maken (moet tot mei) voordat het allemaal gaat gebeuren.

Zou het wel houden!

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:32

Nou... Ik zou me afvragen hoe het kan!!! Want Manlief is steriel, en met andere kerels 'doe' ik het niet Haha!
Zo'n wonderkind is welkom, bij onze 2 andere kids, 1 van een donor, de ander uit China geadopteerd..

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:57

Rock schreef:
Ja ik zou het wel vragen inderdaad. Je hebt natuurlijk het geluk dat áls het fout gaat, je in ieder geval je baarmoeder nog hebt, maar dan is het het fijnste als je daar ook je éigen baby in kan laten groeien natuurlijk. Ach gut

Maareuh... ik vind dat het gewoon goed gaat de komende keer, dus dat is ook zo!! *begrepen eitjes van Miss_MC?*

we gaan duimen en hou je sowieso op de hoogte hoe het is gegaan de 31ste..
xx

Anniiekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 22:08

Als ik vandaag zou ontdekken dat ik zwanger ben?
Ik denk dat ik dan in paniek raak, ten eerste ga ik met niemand naar bed (niet op deze leeftijd) dus dan zou ik verkracht moeten zijn? Ten tweede ben ik tegen een abortus, dus dat zou betekenen dat ik het kind moet laten komen en dat op je veertiende? Uiteindelijk word ik toch overgehaald tot abortus omdat ik anders mijn school niet af kan maken en studeren. Daarna haat ik mezelf omdat ik een leven heb gedood. Clown

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:20

Ik zou het er erg moeilijk mee hebben denk ik...
Mijn vriend en ik praten wel eens over kinderen maar ik vind mezelf nog niet klaar voor kinderen.Ik heb nog veel wensen en dromen die ik wil bereiken.Bovendien wil ik sowiso eerst samenwonen met mijn vriend en financiele zekerheid hebben zodat we ons kindje alles kunnen bieden wat het nodig heeft!
Natuurlijk krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht als ik kindjes zie en droom ik er wel eens hardop van maar binnen enkele jaren zijn ze meer dan welkom! Lachen
Momenteel zijn mijn knollies mijn kinderen Vork , die hebben ook een harde opvoeding nodig Haha! Net zoals mijn vriend Extreme duivel

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:55

xDramaQueen schreef:
Stephanie87 schreef:
@ Rowo: dat kan makkelijk hoor, heb het zelf van dichtbij gezien, meisje was of 15 jarige leeftijd zwanger geworden, heeft het kindje laten komen en, meisje leeft gewoon verder zoals ze deed voor de bevalling, dumpt haar kleine meid, bij haar ouders want die hebben zelf ook nog een kleine die 2 jaar ouder is, dus kunnen ze gezellig samen spelen toch?? bah kan daar echt niet tegen, als je de verantwoordelijkheid neemt om met iemand het bed in te duiken (zonder of met te weinig bescherming) moet je ook de gevolgen daarvan maar dragen vind ik!!!

weetje wat pas egoistisch is, kinderen laten komen zonder dat je er voor kan zorgen!!!!
niet iedereen heeft een kinderwens en bah, ik kan niet tegen mensen die maar denken dat alles mogelijk is in deze wereld. 15 jaar en een kind = jeugd voorbij, punt

15 jaar en een kind, moet dan maar gewoon geen seks hebben.. tegenwoordig liggen de grietjes met 13 al met een vent in bed En als de condoom scheurt.. en ze raakt daardoor zwanger, had ze maar gewoon óók de pil moeten slikken! Als een 15 jarig grietje dat dan toch zo persee wil (wat ik dus echt te jong vind) dan vind ik dat ze dan maar zowel de condoom moet gebruiken áls de pil slikt. En die kinderen die zelf verantwoordelijk genoeg zijn om te beslissen dat ze op hun 15 seks kunnen hebben en op hun 15e dit kunnen zonder of alleen met een condoom die moeten dan ook maar de verantwoordelijkheid van een kind op zich dragen. Diegene die het weg laten halen doen het echt niet omdat ze denken aan het welzijn van de baby hoor, maar omdat hun eígen leven dan naar de poedersuiker is! Niet iedereen heeft een kinderwens nee, maar dat had ze zich dan maar even wat eerder moeten bedenken, niet?

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:57

....dan zou ik denken: dan moet die trouwjurk in mei wel een paar maatjes uitgelegd worden Haha!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 00:00

Uums schreef:
....dan zou ik denken: dan moet die trouwjurk in mei wel een paar maatjes uitgelegd worden Haha!

Haha! zo'n modelletje heb ik nog wel in de kast hangen. Clown

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 00:03

Ik zou in de lach schieten en dan heel hard iemand op bellen dat ie papa wordt, waar we beide geen zin in hebben!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 00:09

Anne_GTI schreef:
Uums schreef:

Haha! zo'n modelletje heb ik nog wel in de kast hangen. Clown

ROFL
Als je binnenkort een paniekerige PB ontvangt weet je hoe laat het is Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:00

Haha Uums, mijn trouwjurk was er ook een met extra buikruimte hoor! Haha!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:49

Maartje1990 schreef:
xDramaQueen schreef:

15 jaar en een kind, moet dan maar gewoon geen seks hebben.. tegenwoordig liggen de grietjes met 13 al met een vent in bed En als de condoom scheurt.. en ze raakt daardoor zwanger, had ze maar gewoon óók de pil moeten slikken! Als een 15 jarig grietje dat dan toch zo persee wil (wat ik dus echt te jong vind) dan vind ik dat ze dan maar zowel de condoom moet gebruiken áls de pil slikt. En die kinderen die zelf verantwoordelijk genoeg zijn om te beslissen dat ze op hun 15 seks kunnen hebben en op hun 15e dit kunnen zonder of alleen met een condoom die moeten dan ook maar de verantwoordelijkheid van een kind op zich dragen. Diegene die het weg laten halen doen het echt niet omdat ze denken aan het welzijn van de baby hoor, maar omdat hun eígen leven dan naar de poedersuiker is! Niet iedereen heeft een kinderwens nee, maar dat had ze zich dan maar even wat eerder moeten bedenken, niet?

en wat als je de pil niet kunt verdragen?
of als je helemaal niet vaak seksueel actief bent? moet je dan maar continu aan de pil voor die ene keer dat de gelegenheid er wel is? het is wel iets chemisch wat je in je lijf stopt.
het klopt dat veel mensen niet aan het welzijn van het kind denken als ze een abortus doen, maar als jij het kind echt echt echt niet wilt, ga je het dan zo'n kind aan doen? ja, je kunt het altijd nog afstaan ter adoptie, maar dan weet je nog niet of het kind wel goed terecht komt.
sommigen mogen idd wat meer de verantwoordelijkheid nemen, maar als je dan al een condoom hebt gebruikt en je wordt toch zwanger... sorry hoef je niet zo hard te zijn dat er dan geen abortus gedaan mag worden

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:57

Dowski schreef:
en wat als je de pil niet kunt verdragen?
of als je helemaal niet vaak seksueel actief bent? moet je dan maar continu aan de pil voor die ene keer dat de gelegenheid er wel is? het is wel iets chemisch wat je in je lijf stopt.
het klopt dat veel mensen niet aan het welzijn van het kind denken als ze een abortus doen, maar als jij het kind echt echt echt niet wilt, ga je het dan zo'n kind aan doen? ja, je kunt het altijd nog afstaan ter adoptie, maar dan weet je nog niet of het kind wel goed terecht komt.
sommigen mogen idd wat meer de verantwoordelijkheid nemen, maar als je dan al een condoom hebt gebruikt en je wordt toch zwanger... sorry hoef je niet zo hard te zijn dat er dan geen abortus gedaan mag worden

Er zijn tegenwoordig genoeg andere anticonceptie mogelijkheden