Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kytha schreef:jemig wat vreselijk, Miss_MC![]()
veel sterkte!
Quellian schreef:Sommige mensen denken echt dat het leven stopt na het krijgen van kinderen of een vaste relatie o.i.d., geweldig
Rock schreef:Hey Miss_MC, wat vervelend van je buitenbaarmoederlijke zwangerschapWel fijn dat ze er op tijd bij zijn geweest, maar natuurlijk nog veel zorgen voor de toekomst, en veel verdriet nu. Heeft de gynaecoloog nog iets gezegd over de risico's bij een volgende zwangerschap?
Rock schreef:Ja, het zou fijn zijn om er begeleiding bij te krijgen. Weer een buitenbaarmoederlijke moet natuurlijk niet gebeurenIk duim voor je dat je snel zwanger mag raken, en dan kom je maar gauw buurten in het mamatopic
Stephanie87 schreef:@ Rowo: dat kan makkelijk hoor, heb het zelf van dichtbij gezien, meisje was of 15 jarige leeftijd zwanger geworden, heeft het kindje laten komen en, meisje leeft gewoon verder zoals ze deed voor de bevalling, dumpt haar kleine meid, bij haar ouders want die hebben zelf ook nog een kleine die 2 jaar ouder is, dus kunnen ze gezellig samen spelen toch?? bah kan daar echt niet tegen, als je de verantwoordelijkheid neemt om met iemand het bed in te duiken (zonder of met te weinig bescherming) moet je ook de gevolgen daarvan maar dragen vind ik!!!
Miss_MC schreef:Rock schreef:Ja, het zou fijn zijn om er begeleiding bij te krijgen. Weer een buitenbaarmoederlijke moet natuurlijk niet gebeurenIk duim voor je dat je snel zwanger mag raken, en dan kom je maar gauw buurten in het mamatopic
aaa je bent lieffff zal ik doen hoor als het zover is![]()
![]()
wij hopen het echt dat de Gyn ons wilt helpen want zoals je zegt: weer een buitenbaarmoederlijken MAG niet meer gebeuren!!!
ik ben misschien nog wel jong maar daarin tegen willen mn vriend en ik dit heel graag...
Rock schreef:Ja ik zou het wel vragen inderdaad. Je hebt natuurlijk het geluk dat áls het fout gaat, je in ieder geval je baarmoeder nog hebt, maar dan is het het fijnste als je daar ook je éigen baby in kan laten groeien natuurlijk.
Maareuh... ik vind dat het gewoon goed gaat de komende keer, dus dat is ook zo!! *begrepen eitjes van Miss_MC?*
xDramaQueen schreef:Stephanie87 schreef:@ Rowo: dat kan makkelijk hoor, heb het zelf van dichtbij gezien, meisje was of 15 jarige leeftijd zwanger geworden, heeft het kindje laten komen en, meisje leeft gewoon verder zoals ze deed voor de bevalling, dumpt haar kleine meid, bij haar ouders want die hebben zelf ook nog een kleine die 2 jaar ouder is, dus kunnen ze gezellig samen spelen toch?? bah kan daar echt niet tegen, als je de verantwoordelijkheid neemt om met iemand het bed in te duiken (zonder of met te weinig bescherming) moet je ook de gevolgen daarvan maar dragen vind ik!!!
true, maar het condoom scheurt zonder dat jij het doorhebt, en dan?
weetje wat pas egoistisch is, kinderen laten komen zonder dat je er voor kan zorgen!!!!
niet iedereen heeft een kinderwens en bah, ik kan niet tegen mensen die maar denken dat alles mogelijk is in deze wereld. 15 jaar en een kind = jeugd voorbij, punt
Uums schreef:....dan zou ik denken: dan moet die trouwjurk in mei wel een paar maatjes uitgelegd worden
Anne_GTI schreef:Uums schreef:....dan zou ik denken: dan moet die trouwjurk in mei wel een paar maatjes uitgelegd wordenzo'n modelletje heb ik nog wel in de kast hangen.
Maartje1990 schreef:xDramaQueen schreef:
true, maar het condoom scheurt zonder dat jij het doorhebt, en dan?
weetje wat pas egoistisch is, kinderen laten komen zonder dat je er voor kan zorgen!!!!
niet iedereen heeft een kinderwens en bah, ik kan niet tegen mensen die maar denken dat alles mogelijk is in deze wereld. 15 jaar en een kind = jeugd voorbij, punt
15 jaar en een kind, moet dan maar gewoon geen seks hebben.. tegenwoordig liggen de grietjes met 13 al met een vent in bedEn als de condoom scheurt.. en ze raakt daardoor zwanger, had ze maar gewoon óók de pil moeten slikken! Als een 15 jarig grietje dat dan toch zo persee wil (wat ik dus echt te jong vind) dan vind ik dat ze dan maar zowel de condoom moet gebruiken áls de pil slikt. En die kinderen die zelf verantwoordelijk genoeg zijn om te beslissen dat ze op hun 15 seks kunnen hebben en op hun 15e dit kunnen zonder of alleen met een condoom die moeten dan ook maar de verantwoordelijkheid van een kind op zich dragen. Diegene die het weg laten halen doen het echt niet omdat ze denken aan het welzijn van de baby hoor, maar omdat hun eígen leven dan naar de poedersuiker is! Niet iedereen heeft een kinderwens nee, maar dat had ze zich dan maar even wat eerder moeten bedenken, niet?
Dowski schreef:en wat als je de pil niet kunt verdragen?
of als je helemaal niet vaak seksueel actief bent? moet je dan maar continu aan de pil voor die ene keer dat de gelegenheid er wel is? het is wel iets chemisch wat je in je lijf stopt.
het klopt dat veel mensen niet aan het welzijn van het kind denken als ze een abortus doen, maar als jij het kind echt echt echt niet wilt, ga je het dan zo'n kind aan doen? ja, je kunt het altijd nog afstaan ter adoptie, maar dan weet je nog niet of het kind wel goed terecht komt.
sommigen mogen idd wat meer de verantwoordelijkheid nemen, maar als je dan al een condoom hebt gebruikt en je wordt toch zwanger... sorry hoef je niet zo hard te zijn dat er dan geen abortus gedaan mag worden