Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mriek1990 schreef:Kiwi en Gnome hoe is het vandaag met jullie? Hopelijk iets beter.
Nog wel kunnen genieten van het eten Gnome?
Cabelona thanks! Ik zal er gewoon een paar bestellen en dan zien we wel.![]()
Geniet vandaag van je momentje met de paarden. Wellicht dat ik het heb gemist, maar wanneer is je keizersnede?
QueenE leuk klusje op Texel wel. Ga je naar de verhuurbedrijven? Ik heb op Texel gereden bij de Jan Plezier en manege Elzenhof, ga je daar toevallig heen?
Azmay hoe gaat het met jou en de kleine? (Snap dat je niet reageert hoor!)
Met de ratjes gaat het top! We hebben ze eerst op schoot bij elkaar gedaan, toen negeerde die van ons de nieuwe vooral haha. In de kooi was het even stoeien met wat gepiep, maar als snel lagen ze zagen in het hangmatje. Dus helemaal fijn, kunnen ze nog een paar maanden genieten met elkaar in plaats van alleen.
[ [url=m/zbHaTd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hidde heeft mij vannacht 4 uur slaap gegeven in plaats van 3. Cadeautje van hem na gisternacht.![]()
![]()
Fijne dag vandaag allemaal! ♡
Kiwipitje schreef:Ik voel me gelukkig een stuk beter. Wel vanmiddag even naar de huisarts voor die tet.
Ik heb dus een nieuwe huisarts. Afgemeld bij oude huisarts. Had ik gisteren ineens flink koorts en pijn aan m’n tet. Ik bellen naar oude huisarts: uitgeschreven dus kan niks doen. Ik bellen naar nieuwe: dossier nog niet aangemaakt dus kan niks doen morgen terug bellen. Nou ja dan niet. Paracetamol en ibu erin. Koorts gelukkig weg. Bel ik vanmorgen terug is die vrouw (andere dan gisteren) zwaar geïrriteerd want ze hadden me gisteren moeten zien hiervoor. Ja oké maar wat kan ik hier aan doen dan?
Fijn hè Marieke die sporadische 4 uur tussen voedingen!
Charlotte446 schreef:Lekker meedenkend van beide huisartsen zeg KiwiHopelijk kan je snel terecht!
Lekker ventje jouw Hidde![]()
Wat fijn dat het zo goed gaat met de ratjes. Ik vind ze niks maar die foto is de hangmat is wel heel schattig.
Hier weer een stuk minder. Ene na de andere paniekaanval, hartslag die daarmee boven de 170 schiet, voor het eerst een harde buik, pijn hoog en heel laag in mijn buik en de baby sinds dinsdagochtend/middag niet meer gevoeld. Ik weet echt even niet wat ik moet doen… De rust zal pas weer terugkeren na een go voor de keizersnede maar dat zit er voorlopig niet in. Ik ga zo maar naar het ziekenhuis bellen als dat lukt.
Freekieee schreef:Mriek, fijn dat het goed gaat met Hidde! En dat ie weer goed gekeurd is en lekker los !
Gnome, wat een prachtig haar heb jij zeg! Staat je erg goed. Gelukkig dat je gewoon lekker uiteten kon gaan!
Kiwitje, pfff wat naar die borstontsteking. Eerst al zo’n last van je tepels en nu dit. Hoop voor jou dat het snel over is!
Azmay, heel veel beterschap! En hopelijk knap je snel op! Dikke knuffel.
Cabelona, doe je goed nog even lekker met de paarden knuffelen !
Marlis, ongelofelijk. Zit jou ook echt niet mee hè. Tussen de verloskundige en ziekenhuis. Want een communicatie weer.
Mriek, hihi ratjes. Wat grappig! Wel fijn dat ze zo bij elkaar kunnen! En heerlijk die 4 uurtjes slaap. Lief van Hidde haha
Charlotte, wat vervelend zegpaniekaanvallen zijn verschrikkelijk. Jammer dat je nog geen zekerheid hebt of je nou keizersnede gaat krijgen. Hoop zo voor jou dat ze het gewoon willen doen!
Mmm wel vervelend ook even niet gevoeld. Lees wel dat je net terug bent en hartje klopte en wel iets beweeg. Maar snap dat je je niet fijn voel als het zo minder is opeens. Ligt ie niet gedraaid? Met zijn ruggetje naar jou buik toe. Dat ie schopt en doet richting je rug ?
Gister middag ging weer mis. Zo misselijk en 2 x alles er uit gespuugd. voelde vanmorgen weer iets beter.
Kon gelukkig even snel tussendoor langs de fysio dus nieuwe tape, vooral erg fijn want morgen de hele dag een bruiloft.
Vanmiddag mijn nagels laten doen door een lief vriendinnetje.
[ [url=m/Vriky2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:Hier was het gisteren weer even drama en werd de mogelijkheid besproken dat ik weer aan het magnesium ging. Vandaag de hele dag een goede dag gehad met iets verhoogde bloeddruk maar niets spannends. Hoop echt enorm dat dat door zet.
Nimue doet het buitengewoon goed volgens mij. Ze is al weer boven geboortegewicht en heeft net flink gedronken aan de borst. Mijn melkproductie is ook netjes op gang en ik krijg er 40ml per kolfbeurt uit vandaag. Heb een livestream met de couveuse op de tv in mijn kamer aan staan, helpt wat met de disconnect van niet bij je kind kunnen zijn. Al mag ik er ook elk moment naartoe als ik wil en kan dadelijk.
[ [url=m/DrGdU1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gnome schreef:Dan hoop ik toch dat de beeb nog even blijft plakken tot maandagKiwipitje schreef:Nee maandag officieel 37. Helpt ook niet mee dat ik me dood verveel in huisAhh Gnome balen dat het niet doorzet! Voorbij de 37 weken nu?vrij zijn zonder 25 graden is voor mij echt zo zinloos. Pruts wel wat om in huis maar is echt om de dagen te slijten voor m'n gevoel.
Azmay schreef:Hier was het gisteren weer even drama en werd de mogelijkheid besproken dat ik weer aan het magnesium ging. Vandaag de hele dag een goede dag gehad met iets verhoogde bloeddruk maar niets spannends. Hoop echt enorm dat dat door zet.
Nimue doet het buitengewoon goed volgens mij. Ze is al weer boven geboortegewicht en heeft net flink gedronken aan de borst. Mijn melkproductie is ook netjes op gang en ik krijg er 40ml per kolfbeurt uit vandaag. Heb een livestream met de couveuse op de tv in mijn kamer aan staan, helpt wat met de disconnect van niet bij je kind kunnen zijn. Al mag ik er ook elk moment naartoe als ik wil en kan dadelijk.
[ [url=m/DrGdU1.jpg]Afbeelding[/url] ]