Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toch knap dat het eten over het algemeen goed gaat.
Heb het een half uur gedaan, vond dat te doen maar mag de volgende keer wel een handdoekje bij de hand hebben, begon aardig te zweten.

moet toch echt eens handschoenen gaan dragen...
heeft iemand trouwens ervaring met de stappenteller op een iPhone als je te paard zit? Telt ie dan het stappen van je paard ook mee? Ik kan er in de tijdsbalk niet wijs uit worden eerlijk gezegd.... 
wil ik ook niet, en als ik het wel zou willen, mag ik dat dan zelf beslissen?!
heb met de pony aan de hand gewerkt en daarbij zelf ook flink bewogen 

en genoten van heel donker zuurdesembrood van de bakker. 

vanochtend wel lekker rustig bij de paarden aan de slag geweest, en net lekker 6 km hardgelopen. Vond het aan het begin echt heel koud
maar toen ik 1maal bezig was prima. Gaat ook steeds sneller, vandaag 6 km in 38 min. Nu lekker even een kop thee, banaantje en ff op de bank. Es_ther schreef:Ontspannen is ook belangrijk!
Hier weer een kleine 7,5 kilometer in de beentjes. Rustig bos opgezocht en heerlijk gewandeld![]()
[ [url=m/TMUUvJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p7ygWa.jpg]Afbeelding[/url] ]
gaucho schreef:Oh, dat ziet er inderdaad echt heerlijk rustig uit! Hier overal drukvanochtend wel lekker rustig bij de paarden aan de slag geweest, en net lekker 6 km hardgelopen. Vond het aan het begin echt heel koud
maar toen ik 1maal bezig was prima. Gaat ook steeds sneller, vandaag 6 km in 38 min. Nu lekker even een kop thee, banaantje en ff op de bank.
dan is het hardlopen ook een stuk leuker (vind ik zelf
) Es_ther schreef:Haha Hoenderloo!
Waren eerst bij Deelen, een oud vliegveld, maar toen we al die auto's zagen hebben we snel een plan B gemaakt en doorgereden. Kwamen wel wat mensen tegen, maar niet extreem veel
het beste hier is om in de ochtend te gaan, dan is het niet zo druk. Alleen kwam dat er gewoon echt niet van. Dus dan maar een beetje slalommen, gelukkig ben je als je hardloopt er redelijk snel voorbij