Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 19:05

Dat is nog het proberen waard dan. Het was echter in de aanbieding dus slimme ik heeft direct 2 van Breyers meegenomen, kom ik de komende tijd eerst wel mee door. :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 20:02

Ik heb nog nooit van dat ijs geprobeerd, maar ik ben dan ook niet zo'n ijs lover. Dus dat mis ik eigenlijk ook niet echt :Y)

Elke week loop ik 2x hard. Gisteren een nieuw sport horloge binnen gekregen, dus die wilde ik vandaag even testen. Nou, dat ging goed. 5km in 26:51. Echt bizar. Voorheen had ik al moeite om onder de 30 minuten te komen. Ik had echt nooit verwacht dat ik dit ooit zou kunnen. Gewoon echt niet :wow:

ItsMe2

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 20:34

Wij hebben helaas veel te jong afscheid moeten nemen van een van onze collega’s.
Dat is wat mij deze week erg bezig heeft gehouden en wat mij nog wel even bezig blijft houden verwacht ik.

Mijn eten ging vrij goed deze week maar nu heb ik het echt wel even moeilijk om niet te gaan emotie-eten.

Ik lees alles mee, maar als ik even niet persoonlijk reageer, mijn excuus dat kan ik nu even niet opbrengen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 20:43

Dikke knuffel aan iedereen die het nodig heeft!

Hier ook wat stiller, het gaat wel goed met me. Maar de broekriem moet wel weer aangetrokken worden. Voor nu vind ik het niet erg hoe het gaat, gewoon blijven ademen. Het wordt vanzelf morgen. :)

Ben wel weer tegen een jurkje van TopVintage aan gestruikeld. Benieuwd of ik de goede maat heb geschat. :))

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:07

Goed hoor MuSli, ik vind harldlopen ook echt heel pittig en na het blokje om de sportschool ben ik buiten adem. :')
ItsMe sterkte :(:) Toch knap dat het eten over het algemeen goed gaat.
Roos het nieuwe jurkje al binnen? Ben benieuwd hoe je het inschatte en hoe het valt.

Hoe gaat het met iedereen zo in het weekend?

Hier sinds vandaag toch iets eerder dan gedacht in het bezit van een crosstrainer. Uiteraard vanmiddag al een rondje gedaan, ik was retenieuwsgierig en had nog nooit op een crosstrainer gestaan. :)) Heb het een half uur gedaan, vond dat te doen maar mag de volgende keer wel een handdoekje bij de hand hebben, begon aardig te zweten. :o :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:13

Ahhh uitbreiding van de familie hier! Hoe gaan we hem/haar noemen? :))

Precies goed ingeschat!

Afbeelding

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:18

Oh ja hij zit heel mooi, lekker modelletje ook voor de taille :D

Heb een Limber Magnetic, ben niet zo creatief dat ik daar al iets op heb kunnen vinden wat lekker bekt en werkt als werkwoord. :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:19

Louie.

"Even op de Louie springen hoor!" :))

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:53

Hahaa welkom louie!! :+

Een hele mooie jurk roos!!

Heel veel sterkte itsme... dat is niet niks :knuffel:

Deze week toch nog een halve kilo afgevallen. *\o/*
En net 11 km in een sneeuwbui gelopen :brr:

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 19:17

Staat je super Roosch *\o/*

Ik mag even geen nieuwe jurkjes kopen, met thuiswerken heb ik toch minder vaak een jurk aan.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 20:21

Wauw Roosch <3

*Fiet fieuw*

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 22:30

Knuffel Itsme....heftig hoor, een collega zo jong moeten verliezen....

Leuke jurk Roosch, staat je super mooi!

Bikkel hoor Arabella, zo ver lopen in de sneeuw...hier is het de hele dag droog gebleven, maar mennnnn, wat een kou....ik was na m’n buitenrit en stalklusjes echt finaal verkleumd, ik heb het in tijden niet zo koud gehad...m’n vingers hebben nog uren pijn gedaan... :j moet toch echt eens handschoenen gaan dragen...

Ik heb qua eten gister echt een flutdag gehad, overdag ging het nog wel, maar ben me ‘s avonds echt te buiten gegaan aan chips en ander lekkers....vandaag daarom maar weer terug naar t ‘normale’ regime. Heb wel in het kader van het stabiliseren kwark met bosbessen en een halve banaan gegeten, krijg ik hopelijk ook wat meer vitamines binnen... :D heeft iemand trouwens ervaring met de stappenteller op een iPhone als je te paard zit? Telt ie dan het stappen van je paard ook mee? Ik kan er in de tijdsbalk niet wijs uit worden eerlijk gezegd....

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 08:57

Mijn smartwatch telt iig extra stappen als ik op het paard zit, heb ik ineens 30.000 stappen op een dag :')

Ik begin een beetje geïrriteerd te worden door de zin 'nu moet je niet meer afvallen hoor' :roll: wil ik ook niet, en als ik het wel zou willen, mag ik dat dan zelf beslissen?!

Gisteren vond ik het echt te koud voor hardlopen :brr: heb met de pony aan de hand gewerkt en daarbij zelf ook flink bewogen ;)
en 's middags nog gewandeld.

Eten zonder keuken lukt tot nu toe nog best aardig. Gisteren mezelf bij een vriendin uitgenodigd en daar gekookt.

Afbeelding

Verder Airfryer, oven en magnetron aan het werk gezet :D en genoten van heel donker zuurdesembrood van de bakker.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ga vanmiddag eens kijken of ik een ei kan bakken op mijn tepanyaki plaat en vanavond bloemkoolrijst - Nasi maken op de gasfles in mijn partytent :D

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 09:13

Ziet er echt heerlijk uit gaucho!!!
Zolang jij je er lekker bij voelt, gewoon doorgaan ;)

Gisteren hadden we kha pizza. Echt heerlijk. Van eieren en hutekase een bodem gemaakt en er dan roomkaas met kruiden en zeevruchten op gedaan. Echt zo lekker :9

Ik ben aan het denken om strax te gaan vasten. Tot 2 uur eten en dan vaanf morgenvroeg om 10 uur weer. Eens even denken. Ik moet namelijk wel koken :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:43

Gerechten zien er super goed uit zeg!

Hier ook zoveel meer stappen als ik heb paardgereden :')

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:17

Het rare met die stappenteller als ik te paard zit is dat dan volgens mij niet alle stappen meegeteld worden, want anders zou het imo veel meer moeten zijn, ik kan me niet voorstellen dat als ik een buitenrit maak van 1,5 uur dat dan maar 6000 stappen zijn (wat ie gister aangaf ongeveer in de tijd dat ik te paard zat). Dus misschien telt ie alleen de langzame stapstukjes mee oid, ga het straks voor we weg gaan nog eens checken...
Lekkere gerechten Gaucho! Ziet er lekker uit!

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:53

Nou vooruit, Louie de Crossie :D

Goed bezig Arabella weer wat eraf!
Vervelend Gaucho die opmerkingen, vooral dat woordje 'moet' ook idd. Met koken ben je zo te zien nog steeds lekker bezig!

Hier ondanks het prachtige weer mijn off-day van de week. Niet zozeer qua eten maar even een dagje weinig zin om wat dan ook te gaan doen. Hier dus geen wandeling gemaakt of op Louie gestapt en denk ook dat ik dat voor dat ene dagje lekker zo laat. :o :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:21

Ontspannen is ook belangrijk!

Hier weer een kleine 7,5 kilometer in de beentjes. Rustig bos opgezocht en heerlijk gewandeld :D

Afbeelding

Afbeelding

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:08

Oh, dat ziet er inderdaad echt heerlijk rustig uit! Hier overal druk :( vanochtend wel lekker rustig bij de paarden aan de slag geweest, en net lekker 6 km hardgelopen. Vond het aan het begin echt heel koud :brr: maar toen ik 1maal bezig was prima. Gaat ook steeds sneller, vandaag 6 km in 38 min. Nu lekker even een kop thee, banaantje en ff op de bank.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:56

Lekker bezig hoor!

Ik voel m’n wangetjes wel haha. Die zijn nu lekker rood :') .
We moesten wel even verder rijden. Waar we eerst heen wilden was echt extreem druk, dus maar naar een rustigere bos gegaan.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:31

Es_ther schreef:
Ontspannen is ook belangrijk!

Hier weer een kleine 7,5 kilometer in de beentjes. Rustig bos opgezocht en heerlijk gewandeld :D

[ [url=m/TMUUvJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/p7ygWa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijke foto's Esther!

Rustig bos? Vertel me, waar? Mijn god. Ik ging vanmiddag een rondje hardlopen in het bos/duin, heb flink moeten slalommen.. maar het weer en de heerlijke omgeving hebben een hoop goed gemaakt. 9km in de benen en 9km lang genoten :D

Heb de afgelopen dagen, vier dagen lang de verjaardag van m'n zoontje gevierd. Met elke dag visite. Heb zelf alleen gisteren en vandaag een puntje vlaai genomen. Verder prima alles kunnen weerstaan *\o/*

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:32

gaucho schreef:
Oh, dat ziet er inderdaad echt heerlijk rustig uit! Hier overal druk :( vanochtend wel lekker rustig bij de paarden aan de slag geweest, en net lekker 6 km hardgelopen. Vond het aan het begin echt heel koud :brr: maar toen ik 1maal bezig was prima. Gaat ook steeds sneller, vandaag 6 km in 38 min. Nu lekker even een kop thee, banaantje en ff op de bank.

Lekker Gaucho! Fijn dat je ook vooruitgang ziet in je tempo :) dan is het hardlopen ook een stuk leuker (vind ik zelf :'))

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:34

Haha Hoenderloo!
Waren eerst bij Deelen, een oud vliegveld, maar toen we al die auto's zagen hebben we snel een plan B gemaakt en doorgereden :+. Kwamen wel wat mensen tegen, maar niet extreem veel

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:37

Es_ther schreef:
Haha Hoenderloo!
Waren eerst bij Deelen, een oud vliegveld, maar toen we al die auto's zagen hebben we snel een plan B gemaakt en doorgereden :+. Kwamen wel wat mensen tegen, maar niet extreem veel

Ja, dat is wel net even te ver van hier :Y) het beste hier is om in de ochtend te gaan, dan is het niet zo druk. Alleen kwam dat er gewoon echt niet van. Dus dan maar een beetje slalommen, gelukkig ben je als je hardloopt er redelijk snel voorbij :j

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:23

Hier is ruimte zat. Ik woon in Kootwijk aan de zandverstuiving. Het is hier zo uitgestrekt dat je nog prima plekken kunt vinden zonder mensen, zelfs vandaag :)

Afbeelding

deze foto is van vorige week :')