[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Willl65

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 13:45

Mooie gedachte die wolk met Japanse poort!
@ Dreamer wel stoer *\%/*

Nog precies een week en dan mag ik weer pijn lijden...

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 16:05

Ik ga morgen weer naar artcastle.
Bespreken en een afspraak maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:09

Hoihoi jongens,

Ik ben erover aan het nadenken om een tattoo te nemen. Ik ben geen persoon die een opzichtige tattoo wil, maar ik wil een klein zinnetje ergens op een "geheim" plekje laten tatoeëren. Het is echt iets voor mezelf, om iemand nooit te vergeten. Het betekent ongelofelijk veel voor me.

Het gaat om deze zin:

"In a sea of people, my eyes will always search for you"

Ik zoek naar een plekje waar het niet opvalt, het hoeft ook absoluut niet groot te zijn.

Hebben jullie ideeën?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:12

Resistance schreef:
Hoihoi jongens,

Ik ben erover aan het nadenken om een tattoo te nemen. Ik ben geen persoon die een opzichtige tattoo wil, maar ik wil een klein zinnetje ergens op een "geheim" plekje laten tatoeëren. Het is echt iets voor mezelf, om iemand nooit te vergeten. Het betekent ongelofelijk veel voor me.

Het gaat om deze zin:

Ik zoek naar een plekje waar het niet opvalt, het hoeft ook absoluut niet groot te zijn.

Hebben jullie ideeën?

Binnenkant bovenarm, ergens op je rug/ribben, benen/heupen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:14

Nooor_ schreef:
Resistance schreef:
Hoihoi jongens,

Het gaat om deze zin:

Hebben jullie ideeën?

Binnenkant bovenarm, ergens op je rug/ribben, benen/heupen? :)

Binnenkant bovenarm is een goed idee. :j Ik zat zelf ook net onder m'n haargrens in m'n nek te denken.

Ik wil zegmaar ook als ik zomerkleding aan heb, dat hij niet heel zichtbaar is.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:17

Nek vind ik zelf niet zo mooi, maar kan wel een goede subtiele plek zijn inderdaad :j
Denk er ook over na of je hem zelf wil kunnen zien :) mijn eerste tattoo was op m'n rug en die vergat en vergeet ik dus regelmatig. Vind ik eigenlijk wel jammer :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:18

Onder je bil :P?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:22

Net onder je ‘bikinie’ broekje? Hoe heet dat nou. In je zij in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:31

Onder bikinibroekje is ook een goeie. :j Onder m'n bil niet, dat is op de één of andere manier "ongepast" voor het gevoel wat er bij zit, haha.

Ik wil hem inderdaad wel kunnen zien en aanraken. :j Ik wil het gewoon nooit vergeten.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 20:33

Het is best een lange zin en je wilt het klein houden, kijk dan uit dat het niet te priegelig wordt. Binnenkant bovenarm zou wel mooi zijn denk ik.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:17

Dat ligt er aan, je kunt ze ook onder elkaar zetten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:18

Onder je borsten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:18

Captain schreef:
Onder je borsten?

Die heb ik nauwelijks. :+

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:22

Kunnen ze er ook niet voor gaan hangen :+
Op je heup waar je bikini broekje nog net zit een idee?

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:33

Binnenkant onderarm valt ook niet heel erg op. Ik heb er daar een staan en veel mensen weten niet eens dat ik een tattoo heb.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:38

Bedankt! Ik wil er idd graag een sleeve van maken maar ik heb geen idee hoe dat moet gaan worden. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:43

justdiesel schreef:
Kunnen ze er ook niet voor gaan hangen :+
Op je heup waar je bikini broekje nog net zit een idee?

_O- Daar heb je een punt. :')

Ik had nog een ideetje: achter m'n oren. De ene helft van de zin achter het ene oor, en de andere helft achter het andere.

Het is toch ook een zin die een beetje "geheim" is. Het is iets wat ik altijd mee zal dragen en nooit zal kunnen vergeten, dus de plek moet ook iets toevoegen...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:45

Zoiets krijg je echt niet achter je oren :n Dan moet je het zo klein gaan zetten dat het gegarandeerd dichtloopt.

Daarnaast is achter je oren verre van subtiel of onzichtbaar. Als dat je doel is, om een geheime tattoo te hebben, zou ik die optie laten vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:51

Yasmine schreef:
Zoiets krijg je echt niet achter je oren :n Dan moet je het zo klein gaan zetten dat het gegarandeerd dichtloopt.

Daarnaast is achter je oren verre van subtiel of onzichtbaar. Als dat je doel is, om een geheime tattoo te hebben, zou ik die optie laten vallen.

Dan valt die af. :j Bedankt voor alle tips, iedereen! Ik waardeer het enorm. Ik ben zelf echt een leek op dit gebied, vandaar. :+

Nog een ideetje: tussen m'n vingers?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:53

Ook niet heel onzichtbaar. _O-
Wat vind je van de zijkant van de binnenkant van je voet? Wel allemaal vet pijnlijke plekken trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:57

Giolli schreef:
Ook niet heel onzichtbaar. _O-
Wat vind je van de zijkant van de binnenkant van je voet? Wel allemaal vet pijnlijke plekken trouwens.

Ook een goeie! :D En het kan nooit meer pijn doen dan wat erachter zit...

Wat een drama allemaal jongens. :') Ik ben heus niet zo'n emotionele koe als dat ik nu lijk. :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:58

Tussen je vingers vervaagt ontzettend snel. Google maar eens "finger tattoos faded."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:02

Yasmine schreef:
Tussen je vingers vervaagt ontzettend snel. Google maar eens "finger tattoos faded."

Dan sla ik die ook over.

Trouwens, ik zag iets wat niet echt een tattoo was maar dan een "litteken" in de vorm van iets. Gebeurde ook met text. Heet scarification, geloof ik. Dat is minder zichtbaar, wellicht dat dat een optie is?

Of met witte inkt?

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:16

Resistance schreef:
Onder bikinibroekje is ook een goeie. :j Onder m'n bil niet, dat is op de één of andere manier "ongepast" voor het gevoel wat er bij zit, haha.

Ik wil hem inderdaad wel kunnen zien en aanraken. :j Ik wil het gewoon nooit vergeten.

Meelezer valt even binnen, mocht je evt kinderen willen raad ik je de plek bij je bikini broekje af. Heb er geen tattoo maar kan je wel vertellen dat die plek nu niet meer zo mooi is :o

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:16

Ik heb laatst gezien dat iemand witte inkt gebruikte. Dat ziet er ook echt bizar uit. Is dat niet iets voor je?
Zie Google even, zit op mijn mobiel. Weet verder niet hoe de kwaliteit daar van is hoor en of het lang blijft zitten. Heb alleen maar plaatjes gezien...

Ik snap dat er vast iets emotioneels achter zal zitten. Ik heb laatst een tattoo laten zetten van de naam van mijn paard + sterfdatum. Lekker cliché en sommige mensen zeggen; oh is dat je paard? :+ Maar voor mij heeft het heel veel betekenis. Hij was zo bijzonder, dat kan een ander niet bepalen voor je. Hij staat op mijn pols. Die plek is bewust. Dicht bij mijn hartslag en ik kan áltijd naar hem kijken. Ik ben er dood gelukkig mee en moest een traantje wegpinken toen hij stond.

Bottom line, je moet echt zelf je plekje bepalen want je moet er de rest van je leven mee lopen en het moet goed voelen. :j

Edit; Foto bij gevoegd. Zie mijn debiele kat. :=

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Giolli op 07-02-18 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt