@ Dreamer wel stoer

Nog precies een week en dan mag ik weer pijn lijden...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Resistance schreef:Hoihoi jongens,
Ik ben erover aan het nadenken om een tattoo te nemen. Ik ben geen persoon die een opzichtige tattoo wil, maar ik wil een klein zinnetje ergens op een "geheim" plekje laten tatoeëren. Het is echt iets voor mezelf, om iemand nooit te vergeten. Het betekent ongelofelijk veel voor me.
Het gaat om deze zin:
"In a sea of people, my eyes will always search for you"
Ik zoek naar een plekje waar het niet opvalt, het hoeft ook absoluut niet groot te zijn.
Hebben jullie ideeën?
Nooor_ schreef:Resistance schreef:Hoihoi jongens,
Ik ben erover aan het nadenken om een tattoo te nemen. Ik ben geen persoon die een opzichtige tattoo wil, maar ik wil een klein zinnetje ergens op een "geheim" plekje laten tatoeëren. Het is echt iets voor mezelf, om iemand nooit te vergeten. Het betekent ongelofelijk veel voor me.
Het gaat om deze zin:
"In a sea of people, my eyes will always search for you"
Ik zoek naar een plekje waar het niet opvalt, het hoeft ook absoluut niet groot te zijn.
Hebben jullie ideeën?
Binnenkant bovenarm, ergens op je rug/ribben, benen/heupen?
justdiesel schreef:Kunnen ze er ook niet voor gaan hangen![]()
Op je heup waar je bikini broekje nog net zit een idee?
Yasmine schreef:Zoiets krijg je echt niet achter je orenDan moet je het zo klein gaan zetten dat het gegarandeerd dichtloopt.
Daarnaast is achter je oren verre van subtiel of onzichtbaar. Als dat je doel is, om een geheime tattoo te hebben, zou ik die optie laten vallen.
Giolli schreef:Ook niet heel onzichtbaar.![]()
Wat vind je van de zijkant van de binnenkant van je voet? Wel allemaal vet pijnlijke plekken trouwens.
Yasmine schreef:Tussen je vingers vervaagt ontzettend snel. Google maar eens "finger tattoos faded."
Resistance schreef:Onder bikinibroekje is ook een goeie.Onder m'n bil niet, dat is op de één of andere manier "ongepast" voor het gevoel wat er bij zit, haha.
Ik wil hem inderdaad wel kunnen zien en aanraken.Ik wil het gewoon nooit vergeten.