Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Zijn er nog tips om die diepte te bereiken? Ik krijg nu steeds als commentaar dat ik nog wat dieper zou moeten en mijn hakken goed op de grond moet zetten. Maar ik krijg last van mijn knie als ik zo diep ga (oude voetbalblessure helaas)
Relaxed schreef:Ik ben momenteel weer goed bezig, maar val al tijden geen gram af.. In november is meer dan de helft van mijn schildklier verwijderd en heb al langer het idee dat deze niet goed werkt, ondanks dat de bloedwaardes gewoon goed waren.
Deze week ook, eten bijgehouden in een app, kom uit op 1300 Kcal dag gemiddeld, terwijl ik eigenlijk van PT naar 1550 moet. Sport 3x per week en ben nog geen ons afgevallen.. Terwijl ik net uit een periode van slecht eten kom (vakantie/motivatie/feestdagen), dus in de 1e weken zou je toch wel weer sneller resultaat verwachten.
Volgende week bloed prikken en afspraak bij de internist, dus erg benieuwd..
Maanlicht schreef:Mag ik hier ook meepraten? Ik ga 3/4 keer per week naar de sportschool. Ben 2/3 maanden geleden begonnen en het bevalt me best goed! Eerder deed ik ook veel cardio in de sportschool (hardlopen op de band), maar het is bij ons zo benauwd binnen, dat ik nu lekker buiten loop 3 keer per week. En in de sportschool pak ik als opwarming fietsen erbij. Verder doe ik veel kracht en buikspieren.
Es_ther schreef:Anders gaat je paard mee naar de sportschool!
Ik wil 3x per week gaan, als dat lukt met school, paard en schoolwerk