Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
poes schreef:Is je knie helemaal ok nu? Luister goed naar je lijf! Met de app 5K loop je op 8 weken 5km. Je zou daar in de tweede week kunnen starten bvb.
Supervixen schreef:Ja in de tweede week beginnen of elke week een dag inkorten.
Heb je wel genoeg rust genomen toen je zo fanatiek aan het oefenen was?
EmmaK95 schreef:Ik vraag me af: houden jullie je ook erg bezig met voeding icm het hardlopen?
Nou loop ik niet zo fanatiek dat dat iets is waar ik nu aandacht aan moet gaan besteden, maar ik ben benieuwd hoe dat voor jullie is en hoe jullie daar ingeving aan geven!
EmmaK95 schreef:Ik vraag me af: houden jullie je ook erg bezig met voeding icm het hardlopen?
Nou loop ik niet zo fanatiek dat dat iets is waar ik nu aandacht aan moet gaan besteden, maar ik ben benieuwd hoe dat voor jullie is en hoe jullie daar invulling aan geven!
Cowgirl83 schreef:Lopen jullie allemaal met muziek op eigenlijk? Ik momenteel niet, tel in mijn hoofd mee met de passen / ademhaling. Zo is mijn hoofd snel helemaal leeg en daar geniet ik wel van.
Citaat:Op welke ondergrond trainen jullie? Tijdens mijn dochter haar atletieklessen, loop ik op een Finse piste (houtschilfers). Heel fijne ondergrond, maar steeds hetzelfde rondje van 1km is natuurlijk wel saai. In het weekend ga ik in het bos lopen, merk wel dat het vermoeiender is, maar veel fijner in de natuur.
Nou loop ik niet zo fanatiek dat dat iets is waar ik nu aandacht aan moet gaan besteden, maar ik ben benieuwd hoe dat voor jullie is en hoe jullie daar invulling aan geven!
Jnien schreef:Jeetje Gemma! Heel veel sterkte!
Heb vorig jaar ook zware operatie gehad, mocht ook niet hardlopen, tillen..... bewegen.
Komt goed
Gem schreef:Nee, waardeloos ... het is nu de derde operatie in zestien maanden. Hoop dat ik er nu wel ff klaar mee ben. Ben dus van plan nu echt aan de veilige kant van de richtlijnen te blijven. Dus wanneer ik weer mag gaan lopen, dan ook écht netjes opbouwen qua kilometers en belasting.