Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:07

Hier tagde mijn moeder mij in. _/-\o_ :')

Afbeelding

Even terug op het brood en water mee naar school. Ik vind het goed dat de school er iets aan wil doen. Alleen water, ja een beetje ranja erdoor kan heus geen kwaad. Ik had voor de korte pauze altijd een flesje ranja en een koekje mee. Bv een liga, Samson koekje of sultana. Tussen de middag at ik altijd thuis. En wanneer ik thuis kwam, nam ik een kop thee met fruit.

Er is echt teveel overgewicht. Ik zie teveel dikke kinderen. In mijn klas had ik 1 meisje die echt te zwaar was. Tegenwoordig is dat volgens mij een kwart van de klas.

Marjo

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:08

Maarre, die ouders die de kinderen geen water mee willen geven. Kunnen die niet creatief worden en fruitwater geven? Citroentje erin, aardbeien erin bv.

Of gewoon Crystal Clear in de fles stoppen. Ziet eruit als water, smaakt niet als water :')

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:15

Marjoow schreef:
Maarre, die ouders die de kinderen geen water mee willen geven. Kunnen die niet creatief worden en fruitwater geven? Citroentje erin, aardbeien erin bv.

Of gewoon Crystal Clear in de fles stoppen. Ziet eruit als water, smaakt niet als water :')

Of vodka!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:16

xMercury schreef:
Marjoow schreef:

Of vodka!

Daar worden ze óf heel rustig, óf heel druk van _O-
Maar ik stem voor.

Je kan trouwens ook Schnapps geven, daar zit nog een fruitig smaakje aan toch? :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:17

xMercury schreef:
Marjoow schreef:

Of vodka!

_O- en voor de middag om is liggen ze allemaal te maffen!

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:48

Ik snap niet dat mensen een hekel aan kinderen kunnen hebben.... kijk als ze krijsen of iets snap ik het hoor. Ik ben zelf 12 dus natuurlijk geen behoefte aan kinderen Haha dat zou nog eens wat zijn als je nu al een kind wilt haha. Maar onze achter buurman van vroeger had wel iets heel erg banketstaaf gedaan.... er was blijkbaar door een paar kinderen belletje geleld bij hem nou super irritant wat ik snap maar mijn broertje,zijn vriendinnetje en vriendje gingen daar geld ophalen voor het goede doel sponsors voor een loop op school ofzo. Die man die dacht dat ze belletje gingen lellen dus die griste een kind naar binnen en sloot hem op in zijn wc :( echt kan je toch niet maken dus mijn broertje en zijn vriendinnetje in paniek naar ons huis waar toen de moeder van het jongetje ook was en ja die werd natuurlijk verschrikkelijk boos op die man wat ik snap de vrouw van hem was ook niet echt blij. Snap ook echt niet hoe je zoiets kan flikken :(

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:49

Banket staaf hahaha leuk die autocorrectie _O-

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:52

Lillypony123 schreef:
Ik ben zelf 12

Volgens je profiel ben je 18. Dus wat is het nou? :)

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 00:21

Palmera schreef:
Lillypony123 schreef:
Ik ben zelf 12

Volgens je profiel ben je 18. Dus wat is het nou? :)

Haha ja heb ik ook op FacebookXD en insta en ga zo maar door:)

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 00:29

Want op sommige dingen mag je pas vanaf je 16de op

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 07:06

Ik zou nooit, naar dan ook nooit kinderen opsluiten of wat aandoen hoe groot die drang Sims ook is tijdens een dagje uit of een bezoekje aan de IKEA. Kan me helemaal blauw ergeren aan kinderen, maar daadwerkelijk wat doen.... Nee echt niet

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 07:58

Magrathea schreef:
Vriendin van me heeft katten en de jongste wilde nog wel eens op de kat gaan liggen om te knuffelen ofzo. Duidelijk dat de kat het niet leuk vond maar die is dan te lief om een pets te verkopen. Maar dat moet ook maar kunnen. Arm beest. Gelukkig hebben ze wel nog een hoge krabpaal om in te klimmen buiten bereik van vervelende kinderhandjes

Totdat ze straks puber zijn, nog steeds die grenzen niet geleerd hebben. En vervolgens omdat zij dat leuk vinden en de kat toch niets doet, hem aan zijn staart rondslingeren ofzo.
Nee is gewoon nee!

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:20

[quote="Sanet"][quote="Magrathea"]
Vriendin van me heeft katten en de jongste wilde nog wel eens op de kat gaan liggen om te knuffelen ofzo. Duidelijk dat de kat het niet leuk vond maar die is dan te lief om een pets te verkopen. Maar dat moet ook maar kunnen. Arm beest. Gelukkig hebben ze wel nog een hoge krabpaal om in te klimmen buiten bereik van vervelende kinderhandjes

vervelende kinderhandjes? Alsof al deze mensen die kinderen vervelend vinden zelf nooit kind waren? En deden jullie dit dan ook? Ik vind als je geen kinderen wilt prima maar als mensen gaan zeggen datbze vervelend zijn enz. Ben ik sterk oneens want ik ben 12 ik puber dus. En ik zou nooit van me leven met een kat gaan slingeren! Ik heb een pony en ga die ook niet mishandelen. Niet alle baby's zijn maar vervelende huilende kinderen ze kunnen zich ook normaal gedragen. En dat mensen geen kinderen willen is heel normaal maar dat sommige mensen alleen maar negatief zijn en alsof we kleine monstertjes zijn vind ik gewoon echt raar.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:22

Lilly, ik denk dat je dit topic niet begrijpt. Misschien nog wat meer op het youngh rider gedeelte gaan spelen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:22

Lillypony niet iedereen vindt kinderen leuk en daar is dit topic voor. Als je ze wel fantastisch vindt zijn er zat andere topics op Bokt waar je mee kunt praten.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:26

Lillypony123 schreef:
vervelende kinderhandjes? Alsof al deze mensen die kinderen vervelend vinden zelf nooit kind waren? En deden jullie dit dan ook? Ik vind als je geen kinderen wilt prima maar als mensen gaan zeggen datbze vervelend zijn enz. Ben ik sterk oneens want ik ben 12 ik puber dus. En ik zou nooit van me leven met een kat gaan slingeren! Ik heb een pony en ga die ook niet mishandelen. Niet alle baby's zijn maar vervelende huilende kinderen ze kunnen zich ook normaal gedragen. En dat mensen geen kinderen willen is heel normaal maar dat sommige mensen alleen maar negatief zijn en alsof we kleine monstertjes zijn vind ik gewoon echt raar.

:')

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:34

Oké:) en nee dankjewel maar ik zal zelf kijken waar welke topics ik zal reageren:)

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:35

Steeph schreef:
Lillypony123 schreef:

Ik eh snap je dik gedrukte letters denk ik niet:)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:39

En dit is nu een voorbeeld waarom ik kinderen vervelend vind :=

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:53

Zoe_97 schreef:

En wat is nou precies je reden? :o

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:55

Zoe_97 schreef:

inderdaad. -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:56

Denk je alles gehad te hebben met de mama-brigade, komen er nu zelfs kinderen hier het topic in :=

Zoe_97: inderdaad :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:57

Reageren in een topic wat er speciaal voor bedoelt is om mensen zonder kinderwens bij elkaar te brengen. Dat gaat al 180 pagina's goed, kom jij er even tussendoor knallen dat je niet snapt waarom sommige mensen een hekel kunnen hebben aan jankende, schijt producerende saucijzen.
Vervolgens moet je even benadrukken dat je maarliefst 12 bent en dus aan het puberen bent (trust me, 12 is geen puber). Dan word je geadviseerd terug te gaan naar YRT en zeg je "ik bepaal zelf wel waar ik reageer" en vervolgens snap je niet waarom je irritant bent?
Laatst bijgewerkt door Steeph op 03-09-17 09:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:58

Het is irritant Lillypony, je bemoeit je hier met een topic over iets waar je gewoon niet thuishoort.
Je gooit de ene oneliner naar de andere erin... luistert niet echt naar de andere posters... en je voelt niet aan waar het over gaat.

Ik heb al een TEM gedaan, want wij hoeven ons hier in het topic helemaal niet te verdedigen waarom we geen kinderen willen tegenover kinderen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:04

Moderatoropmerking:
Volgens mij is het punt duidelijk gemaakt ;). Vanaf nu zie ik jullie graag weer ontopic?