Ik had lijstje gemaakt met wat ik mocht eten. Alles netjes in me tas gedaan. Sochtends ontbeten manderijnen en appel koekje en 2 boterhammen in me tas en ik kwam thuis met alles nog. Denk ook dat dat mijn probleem is ik zit snel vol en heb dan hele dag geen trek meer
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-07-17 16:07
1760 is te doen
Probleem van geen eetlust hebben heb ik helaas niet. Ik kan de hele dag wel eten
Heb mezelf trouwens verwend vandaag met een nieuwe rijbroek. Mijn rijbroeken zakken namelijk ook allemaal af nu. Heb er 1 gekocht die echt heerlijk zit, een rijlegging. Die dingen hadden ze jaren eerder uit moeten vinden.
1000 calorieën is indd wel erg weinig.... 4 kilo.is een week is heel.veel en niet gezond.
Lekker.en gezond soepje.
Ui, knoflook, paprika, zoete aardappel, wortel water en bouillonblokjes.. ... dat is alles wat er in zit. Bijna geen calorieën en bijna geen vet. En het vult als een malle
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-07-17 19:02
Is het ook lekker? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje op olvarit lijken maar goed, als de smaak goed is maakt hoe het er uit ziet niet uit natuurlijk.
Die soep, eten met je ogen dicht, vast heel lekker dan!
Gisteren had ik een beetje een slechte dag. Ik had avond dienst en had verkeerd eten uitgezocht. Vegetarisch met mie groenten en cashewnoten. Mie eet ik niet voor veel van ivm de koolhydraten en de noten was te weinig om voldoende eiwitten te leveren. Gevolg: honger. Heb mijn zoon gebeld om een MacChicken te brengen. Oeps! en bak magere kwark met honing gegeten.
Vandaag gelukkig beter en voor mijn avonddienst volgende week beter opletten met bestellen van mijn maaltijd bij de cateraar.
Goed bezig! Ik ga vanavond ook zelfgemaakte tomatensoep eten!
ItsMe2
Geplaatst: 09-07-17 00:26
Morgenvroeg op de weegschaal, na 1 week het nieuwe schema te hebben gevolgd. Vanavond had ik een gezellige avond, en toch wel wat gesmokkeld.. en nu? Nu zeurt mijn buik en ben een klein beetje misselijk, terwijl ik echt niet veel heb gesnoept Maar goed, nu eerst lekker slapen en dan zullen we morgenvroeg wel zien. Vanaf morgen wel weer gelijk het gezonde schema aanhouden!
Vanmorgen was ik nog zo blij...-5,5kg en dan waren wij aan het laminaat shoppen en toch omdat het makkelijk was en al laat was friet gegeten en natuurlijk ook nog een ijsje Maar goed, het is niet anders..morgen even kijken wat de weegschaal zegt.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-07-17 06:51
Hier ook een ongezonde dag achter de rug, afgesloten met de Mac. Wel de opties met de minste kcal genomen. Vanmorgen nog gelijk. Zit alweer bijna 3 weken op hetzelfde gewicht. Het gaat zoooooo langzaam. Maakt ook niet uit wat ik doe, ben ook een paar dagen fiks onder de kcal gebleven. Dan val ik ook niks af. Meer bewegen maakt ook geen verschil.
Wat jammer meiden dat het even niet lukt. Maar niet opgeven,al gaat het langzaam je komt er wel.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-07-17 09:42
Opgeven is geen optie. Ik ben er inmiddels wel achter dat de manier waarop ik nu eet iets is wat ik mijn hele leven zal moeten blijven doen. Ook op de kcal inname letten. Anders kom ik zo weer aan en dat zou zonde zijn.
Nou, ik kom alleen maar meer en meer aan! Logisch, zwanger! Baal ontzettend eigenlijk dat ik zo hard groei qua breedte, want ik heb nu al zo'n 15 weken niet meer gereden. Mijn billen passen gewoonweg niet meer in het zadel, dus ik hou het maar bij longeren en buiten samen aan de wandel om haar wat afwisseling te bieden. Zo af en toe stapt er iemand op. Ze staat in ieder geval niet stil. Het hele zwanger zijn vind ik trouwens wel helemaal fantastisch hoor en mijnxdikke buik ook, maar de rest haha