Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jilletje schreef:Het vooraf iets afvallen heeft te maken met de vervette lever.
Door ongeveer 5 kilo af te vallen voor de operatie neemt de vervetting iets af waardoor de lever kleiner word en er meer/beter ruimte is om de operatie uit te voeren. Dit heeft dus niks te maken met het moeten afvallen om het afvallen maar om de operatie beter uit te kunnen voeren.
Jilletje schreef:Maar mensen worden ook echt niet geopereerd, omdat er geen ruimte is om de operatie veilig uit te voeren.
Ik snap niet dat mensen dat niet snappen![]()
Ik mag hopen dat iedereen op een zo veilig en succesvolle manier geholpen wilt worden.
Bij de NOK word 5 kilo aangehouden, dit is echt wel te doen als je 2 weken gaat shaken en even op je tanden bijt. Leuk is het niet maar je doet het voor jezelf en je gezondheid toch? Dus gewoon een schop onder je kont en gaan met die banaan
Jilletje schreef:Voor mensen met een relatief gezond metabolisme is zoiets inderdaad wel te doen, maar niet iedereen is gelijk, niet ieder lichaam is gelijk en de meeste mensen die aan zoiets ingrijpends beginnen, hebben zichzelf al 1000 schoppen onder hun kont gegeven.Maar mensen worden ook echt niet geopereerd, omdat er geen ruimte is om de operatie veilig uit te voeren.
Ik snap niet dat mensen dat niet snappen![]()
Ik mag hopen dat iedereen op een zo veilig en succesvolle manier geholpen wilt worden.
Bij de NOK word 5 kilo aangehouden, dit is echt wel te doen als je 2 weken gaat shaken en even op je tanden bijt. Leuk is het niet maar je doet het voor jezelf en je gezondheid toch? Dus gewoon een schop onder je kont en gaan met die banaan