Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liselot schreef:Bloembloem: je haar moet inderdaad wat stugger zijn zodat krullen beter blijven zitten. Geen cremespoeling en je kan ook zo'n "strandhaar" spray er in doen
DnT schreef:Mijn haar is dik, stug en ik heb veel haar.
Het krult, nou ja, stevige slag, uit zichzelf, maar het is gewoonweg een te dikke bos, waardoor het te zwaar wordt voor alles wat met styling te maken heeft.
Ik laat het regelmatig goed knippen en dan valt het vanzelf mooi.
DnT schreef:Mijn haar is dik, stug en ik heb veel haar.
Het krult, nou ja, stevige slag, uit zichzelf, maar het is gewoonweg een te dikke bos, waardoor het te zwaar wordt voor alles wat met styling te maken heeft.
Ik laat het regelmatig goed knippen en dan valt het vanzelf mooi.
ElineS schreef:Het is gewoon echt geen goed palette en de bloggers die zo in love zijn ermee liegen gewoon .
Weer wat geprobeerd en volgens mij is dit wel aardig de goede vorm. Korter kan ik ze niet maken Elke, want die kromming zit gewoon heel laat in mijn wenkbrauw en dan zit er een te kort stukje naar beneden aan. Dat is ook niet mooi.
[ [url=m/V86FzX.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Eline ik vind ze mooi zo!!!
Even alle lof voor babyliss, heb contact met ze gehad en zou teruggebeld worden maandag maar dat gebeurde helaas niet dus ik nu net gebeld, krijg gewoon een hele nieuwe opgestuurd vanuit hun magazijn![]()
Ik was trouwens de eerste waarbij het gebeurde in 5 jaar tijd dat zij daar zat dus dat t nog een keer zal gebeuren zal wel meevallen
Mannequin is ook binnen en staat me gelukkig gaaf! Wel ff wennen zo'n lichte kleur![]()
Ik heb idd Androgyny en masochist maar zoals Anc al aangaf heb ik geen pigment in m'n lippen kleuren vallen dus vaak heel intens uit, andro is bij mij heel paars en masochist echt zoals de swatches, Roze/Berry
[ [url=m/SCKLlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Andro bij mij, uiteraard ga ik hem bestellen want dit is echt m'n nr 1 kleur, zo'n spijt dat ik hem niet in februari heb besteld..
Suus___ schreef:Mooi! Wil andro eigenlijk ook wel.. Maar vind dat helemaal bestel uit amerika zo poedersuiker..
Vanavond n verjaardag..
Die stomme lipstick wilde echt niet (colorpop cami) dus weer eraf gehaald blegh
[ [url=m/rMWXBs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q7jkpN.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Met m'n heerlijke haar en makeup na een dag werken wat dus niet geweldig meer zit. Maar hier foto's!
Androgyny:[ [url=m/dUEXmO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Unicorn Blood:
[ [url=m/pjBF2Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Hier trouwens mijn ooglook van vandaag. Net even foto gemaakt. Al door mijn wenkbrauwen gewreven en beetje aan de ogen gezeten. Na een dag dragen.
Ik vind altijd zo lekker om door mijn gezicht te wrijven na zo'n dag make up dragen.
[ [url=m/MfzhrR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RuaIpv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Djilna schreef:Mijn ogen is helaas weinig van te zien. Vandaag On and On Bronze van Maybelline op als basis met MAC Satin Taupe erover.
MAC Peachtwist blush en voor het eerst VivaGlam III op. Wat een mooie kleur! En ik hield niet van bruinig, nou deze welMooi dieprroodbruin.
En volgende x de wenkbrauwen ook maar weer eens invullen. Valt in het echt best mee maar op de foto lijkt het niks
[ [url=m/KF2icP.jpg]Afbeelding[/url] ]
MissBambi schreef:Mooi die krullen liselot en suus!
Heb in mei een bruiloft gehad en m'n haren laten doen bij een Turkse kapster:
[ [url=m/gCsK3x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uI6qGm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l3uzM9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ik ze zelf krul zakken ze ook al redelijk snel uit ondanks de mousse e.d. Die ik gebruik
_Friemel schreef:Iedereen die een moord doet voor krullen en ik word ermee wakkerik zou echt zo graag stijl haar willen, m'n haar is enorm, zwaar en kost een fortuin aan kappers en shampoos, borstelen is een no-go. Enige voordeel is dat ik zo uit bed kan stappen ff schudden en t zit.
Nathalie18x schreef:Jeetje Fenrir, als ik er nog zo uit zou zien na een dag werken..mooie kleur is dat! Ik heb bewust vandaag maar geen make up opgedaan aangezien ik wist dat ik veel zou gaan zweten.
Omdat ik geslaagd ben ga ik mezelf morgen een cadeautje doen! Mijn allereerste mac lipstick ! Ik vind zelf paarse lippenstift heel mooi . Is er naast heroine nog een paarse tint die mooi is?
Fenrir schreef:Vandaag eens een matte lipstick gehaald (vind ik persoonlijk ook mooier), Mehr van MAC(Let niet op de verlepte rest, hele dag gewerkt in deze warmte en halverwege de dag aardig natgeregend)
[ Afbeelding ]
Nu wachten op de liquids van aliexpress, kijken of dat wat is