[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:32

Ik heb een spray van de kapper die ik gebruik, maakt het ook stug maar houdt het ook wel zacht :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:33

Gewoon zout water gebruiken :j Heel goedkoop en makkelijk, ruikt ook niet.
Als je het wat op wil lichten kun je er ook nog citroensap doorheen doen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:34

Liselot schreef:
Bloembloem: je haar moet inderdaad wat stugger zijn zodat krullen beter blijven zitten. Geen cremespoeling en je kan ook zo'n "strandhaar" spray er in doen

Afbeelding

Deze is echt fantastisch! Ook dit doe ik in het haar
van mijn dochter. Dan kan ik veel beter invlechten en ze uit elkaar halen, en lijken ze op een Elsa vlecht ;) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:35

Mijn haar is dik, stug en ik heb veel haar.
Het krult, nou ja, stevige slag, uit zichzelf, maar het is gewoonweg een te dikke bos, waardoor het te zwaar wordt voor alles wat met styling te maken heeft.

Ik laat het regelmatig goed knippen en dan valt het vanzelf mooi.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:38

DnT schreef:
Het krult, nou ja, stevige slag, uit zichzelf, maar het is gewoonweg een te dikke bos, waardoor het te zwaar wordt voor alles wat met styling te maken heeft.

Je had een mooie balyage zag ik :)

Ik heb een hele donkere, maar de kapper heeft hem van
de week wel heel donker gemaakt bij mijn uitgroei := :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:35

DnT schreef:

Ik heb geen krul maar wel slag (als het kort genoeg is, anders is het te zwaar) en bij mij zijn krullen met een tang nog nooit blijven zitten het zakt al heel snel weer uit... wel jammer want ik vind het altijd wel mooi :j

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:47

Mooi die krullen liselot en suus!

Heb in mei een bruiloft gehad en m'n haren laten doen bij een Turkse kapster:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als ik ze zelf krul zakken ze ook al redelijk snel uit ondanks de mousse e.d. Die ik gebruik

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:49

De kapster had mijn krullen gezet. Dat lag er na een uur uit. Met mijn eigen tang echt 2 dagen gewoon... maar dat zijn inderdaad van die kleinere krullen.
Afbeelding

Mooi trouwens missbambi! Als ik zie wat die Turkse kappers altijd voor creaties maken bij mijn zusje. Echt prachtig. Die mensen hebben het gewoon in de vingers.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:14

Ik heb behoorlijk slag van mezelf en met eerst preppen en dan krullen met de pearl wand hou ik 2/3 dagen krul :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:43

Iedereen die een moord doet voor krullen en ik word ermee wakker :') ik zou echt zo graag stijl haar willen, m'n haar is enorm, zwaar en kost een fortuin aan kappers en shampoos, borstelen is een no-go. Enige voordeel is dat ik zo uit bed kan stappen ff schudden en t zit. :')

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 18:23

Dat klinkt toch aardig ideaal Friem haha,

Ik had altijd half licht half donkerblond van mezelf, tot mn onderrug zo lang ( denk 10cm boven mn kont ) met een behoorlijke slag en idioot dik.. Iedereen was jaloers en ik vond t vreselijk deed en kon dr nooit wat mee.. Duss ik heb het een maand terug helemaal kort af laten knippen :+ eergister een vriendin laten klooien om t lichtblond te krijgen, juist.. Het is dus geel :Y) morgen of zaterdag naar de kapper en het laten fixen haha

Maaaarr ik hem mn unicorn blood!! <3 <3
Afbeelding

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 18:25

Staat je op zich wel cool!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 18:54

Staat je goed!

Wat zonde Kaygee -O-
De mijne zakken gelukkig niet zodanig uit, en ben ook nog niet zo handig met het ding :+ heb hem pas sinds 31 December..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 19:05

gaaf Yltje :D

Krullen pakken bij enorm snel en blijft lang zitten.
in het verleden vaak prmanent gehad, eerste kwartaal was ik een schaap, dan zakte het uit en de slag is tot nouja goed anderhalf jaar natijd gebleven :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:31

ElineS schreef:
Het is gewoon echt geen goed palette en de bloggers die zo in love zijn ermee liegen gewoon .

Weer wat geprobeerd en volgens mij is dit wel aardig de goede vorm. Korter kan ik ze niet maken Elke, want die kromming zit gewoon heel laat in mijn wenkbrauw en dan zit er een te kort stukje naar beneden aan. Dat is ook niet mooi.

[ [url=m/V86FzX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind ze erg mooi zo!

_Friemel schreef:
Eline ik vind ze mooi zo!!!

Even alle lof voor babyliss, heb contact met ze gehad en zou teruggebeld worden maandag maar dat gebeurde helaas niet dus ik nu net gebeld, krijg gewoon een hele nieuwe opgestuurd vanuit hun magazijn _O_

Ik was trouwens de eerste waarbij het gebeurde in 5 jaar tijd dat zij daar zat dus dat t nog een keer zal gebeuren zal wel meevallen *\o/*

Mannequin is ook binnen en staat me gelukkig gaaf! Wel ff wennen zo'n lichte kleur :')

Ik heb idd Androgyny en masochist maar zoals Anc al aangaf heb ik geen pigment in m'n lippen kleuren vallen dus vaak heel intens uit, andro is bij mij heel paars en masochist echt zoals de swatches, Roze/Berry

[ [url=m/SCKLlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Andro bij mij, uiteraard ga ik hem bestellen want dit is echt m'n nr 1 kleur, zo'n spijt dat ik hem niet in februari heb besteld..

Ja die kleur staat je zo goed <3

Suus___ schreef:
Mooi! Wil andro eigenlijk ook wel.. Maar vind dat helemaal bestel uit amerika zo poedersuiker..

Vanavond n verjaardag..
Die stomme lipstick wilde echt niet (colorpop cami) dus weer eraf gehaald blegh
[ [url=m/rMWXBs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q7jkpN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! Ook je wenkbrauwen zo!

linoleum schreef:
Met m'n heerlijke haar en makeup na een dag werken wat dus niet geweldig meer zit. Maar hier foto's!

Androgyny:[ [url=m/dUEXmO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Unicorn Blood:
[ [url=m/pjBF2Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind UB ook erg tof staan :j

velvetblack schreef:
Hier trouwens mijn ooglook van vandaag. Net even foto gemaakt. Al door mijn wenkbrauwen gewreven en beetje aan de ogen gezeten. Na een dag dragen.

Ik vind altijd zo lekker om door mijn gezicht te wrijven na zo'n dag make up dragen.

[ [url=m/MfzhrR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RuaIpv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel fijne kleurtjes zo :)

Grappig om te zien hoe alle kleurtjes lipstick verschillen bij iedereen :D

Djilna schreef:
Mijn ogen is helaas weinig van te zien. Vandaag On and On Bronze van Maybelline op als basis met MAC Satin Taupe erover.
MAC Peachtwist blush en voor het eerst VivaGlam III op. Wat een mooie kleur! En ik hield niet van bruinig, nou deze wel :D Mooi dieprroodbruin.
En volgende x de wenkbrauwen ook maar weer eens invullen. Valt in het echt best mee maar op de foto lijkt het niks :+
[ [url=m/KF2icP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hele mooie kleur, staat je goed!

MissBambi schreef:
Mooi die krullen liselot en suus!

Heb in mei een bruiloft gehad en m'n haren laten doen bij een Turkse kapster:

[ [url=m/gCsK3x.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uI6qGm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/l3uzM9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik ze zelf krul zakken ze ook al redelijk snel uit ondanks de mousse e.d. Die ik gebruik

Die vlechtjes erbij zijn erg leuk, origineel :D

Yltje gaaf!

Sorry niet alles bijgelezen, was een beetje veel... jullie kletsen wat af :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:38

Vandaag eens een matte lipstick gehaald (vind ik persoonlijk ook mooier), Mehr van MAC :D (Let niet op de verlepte rest, hele dag gewerkt in deze warmte en halverwege de dag aardig natgeregend)

Afbeelding

Nu wachten op de liquids van aliexpress, kijken of dat wat is :P

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:39

wauw, die kleur staat je echt super goed fenrir :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:39

Jolien, hier een foto van de lucht nu. Allemaal rare cirkels en een hoop gedonder:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:42

Djilna, VG3 staat je heel mooi!

Lisitano, ziet er heel mooi en subtiel uit zo! :)

Krullen maken bij mezelf hoef ik niet te proberen, zie er dan altijd uit als een poedel gone wrong. -O- Maar ik heb van mezelf al een flinke krul/slag erin, was heel erg toen ik het nog lang had (is ook op de foto's die ik hier toen plaatste enorm te zien als ik het niet had geföhnd na het wassen bijvoorbeeld maar op had laten drogen) en nu het kort is zit er nog maar een lichte krul/slag in maar die kam ik er gewoon uit als ik het laat opdrogen. :)

Jolien, superleuk dat je op het nieuws was!

Mooi hoe ze je haar hadden gedaan MissBambi!

Yltje hij staat je gaaf!

Fenrir, <3 <3 <3

Jolien zou het weer hier in Eindje vast geweldig vinden, wat een gerommel en gedoe met het weer. Ik vind het maar niets. -O-

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:43

_Friemel schreef:
Iedereen die een moord doet voor krullen en ik word ermee wakker :') ik zou echt zo graag stijl haar willen, m'n haar is enorm, zwaar en kost een fortuin aan kappers en shampoos, borstelen is een no-go. Enige voordeel is dat ik zo uit bed kan stappen ff schudden en t zit. :')

Zelfde hiero hahaha hoewel ik echt geen stijl haar wil. Ben blij met hoe mijn haar nu is :j

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 20:46

Jeetje Fenrir, als ik er nog zo uit zou zien na een dag werken..mooie kleur is dat! Ik heb bewust vandaag maar geen make up opgedaan aangezien ik wist dat ik veel zou gaan zweten.

Omdat ik geslaagd ben ga ik mezelf morgen een cadeautje doen! Mijn allereerste mac lipstick ! Ik vind zelf paarse lippenstift heel mooi . Is er naast heroine nog een paarse tint die mooi is?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 21:01

Nathalie18x schreef:
Jeetje Fenrir, als ik er nog zo uit zou zien na een dag werken..mooie kleur is dat! Ik heb bewust vandaag maar geen make up opgedaan aangezien ik wist dat ik veel zou gaan zweten.

Omdat ik geslaagd ben ga ik mezelf morgen een cadeautje doen! Mijn allereerste mac lipstick ! Ik vind zelf paarse lippenstift heel mooi . Is er naast heroine nog een paarse tint die mooi is?

Captive of amourous!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 21:18

Citaat:
Die vlechtjes erbij zijn erg leuk, origineel :D

Yltje gaaf!

Sorry niet alles bijgelezen, was een beetje veel... jullie kletsen wat af :P

Dankje! :D
Deze had ik als voorbeeld:

Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 21:18

Fenrir schreef:
Vandaag eens een matte lipstick gehaald (vind ik persoonlijk ook mooier), Mehr van MAC :D (Let niet op de verlepte rest, hele dag gewerkt in deze warmte en halverwege de dag aardig natgeregend)

[ Afbeelding ]

Nu wachten op de liquids van aliexpress, kijken of dat wat is :P

Mehr heb ik ook vandaag gehaald. Ikzelf ben ook een rooie. Alleen ik ben niet te spreken over de lipstift.

Heb vandaag 2 neppe anastacia liqiuds ontvangen. Daar ben ik wel enorm te spreken over :D