[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noblesse_

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:44

Holy *** :wow: , had vandaag maar eens iemand gevraagd om mijn oor eens te bekijken, gezien ik zelf de hele tijd korstjes voelde aan mijn industrial maar zelf niet goed kon zien of het dik was etc.
Ze heeft er even een foto van gemaakt voor me, hoe het eruit ziet van opzij. Laten we zeggen dat hij inderdaad ontstoken is := :oo
Nu netjes begonnen met behandelen. Waarschijnlijk met de extreme warmte de laatste dagen/weken, zweet ik veel meer dan anders, blijft stof dus meer plakken... en gezien hij pas twee maanden zit nog wat gevoelig.

fierefluiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:48

youaremystar schreef:
@Sophie; hoe gaat het nu met je septum? Zit ie er nog in?

Hey ja, beetje late reactie , sorry. :+
Hij doet nu nog wel pijn, maar heeft al weken niet meer gebloed, en ben er blij mee! :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 13:33

Ik kom hier binnen vallen, iemand ervaring met de Daith piercing wbt migraine enzo?

En is het pijnlijk?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:52

Pijn is nogal persoonlijk... ik vond zelf het idee van die plek gewoon heel naar (het schoonmaken met een wattenstaafje vond ik namelijk al vervelend :')), maar het was niet de ergste pijn die ik ervaren heb qua piercings. En het is toch zo voorbij.

Ik hoor enerzijds goede en anderzijds slechte verhalen mbt migraine. Maar er is gewoon geen bewijs voor dat het echt helpt. De enige theorie die het enigszins onderbouwt is die dat het een soort drukpunt is, en in de acupunctuur is het een punt waar vaak een naald in wordt gestoken voor hoofdpijn.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 16:25

Nou, net terug van de piercer en mijn daith + helix laten vervangen.. wat een verschikkelijk gevoel, mijn daith had te weinig ruimte dus werd behoorlijk aangepakt om dat ringetje erdoor te krijgen :\ (ben verlopig even genezen van piercings)

Afbeelding

Trouwens zelf geen last van migraine, merk weinig verschil na mn daith.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 16:56

Ik vind het ringetje van je daith ook wel héél strak :oo kan me niet voorstellen dat dat niet irriteert/gaat irriteren.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:18

Banyu schreef:
Ik kom hier binnen vallen, iemand ervaring met de Daith piercing wbt migraine enzo?

En is het pijnlijk?

Het zetten: mwah t is een gemene prik maar niet heel heftig. Ik kreeg juist migraine na mijn daith maar heeft waarschijnlijk een hormonale oorzaak.

Tiffani; die is echt wel heel klein, mocht je oor eens wat opzwellen ofzo heb je 0 ruimte en ga je gegarandeerd irritatie krijgen.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:18

Op de foto ziet hij er strakker uit, achter het bolletje zit nog wel ruim te. Maar ik zie zeker wat jullie bedoelen, hopelijk komt het goed, kijk het nu nog even aan hoe het loopt.

Heb er nog even echt geen trek in om te verwisselen -O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:34

Nee maar dit is echt veel en veel te strak, schrik er een beetje van... 1x een zwelling en dan ben je verder van huis :\

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:58

Ik heb de daith genomen omdat ik vaak hoofdpijn had, en het kan placebo effect Zijn, maar ik heb sindsdien echt minder vaak en lang hoofdpijn
Voorheen kon ik goed 3-4 dagen mrt hoofdpijn op staan en naar bed gaan zonder een helpende pijnstiller

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 23:10

Ik ga 'm morgenavond denk ik laten zetten.

Links of rechts weet ik nog niet. Mn migraine begint volgens mij wat ik kam herinneren altijd links.

Tussen 16u en 19u happy hour zonder afspraak! :) en ook niet duur.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 17:20

Wat een gave piercings Tiffani! Helaas ga ik mee met Frummels dat hij echt veel te strak lijkt te zitten. Hopelijk valt het mee en vertekend de foto alleen.

Ik heb zaterdag een afspraak staan bij Queen of rings in Rotterdam voor een helix :D Ik wil 2 ringetjes onder elkaar, hier ongeveer:

Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 19:43

Cool! Laat je ze tegelijk zetten?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 20:36

Wauw, deed echt geen pijn, en in 5 minuten zat het er al in! Ik ben benieuwd!

Afbeelding

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 10:58

Nou, mijn tweede piercing is ook aan het uitgroeien, alleen krijg is de balletjes niet los..

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 20:33

Mars schreef:
Cool! Laat je ze tegelijk zetten?

Ja :D

Afbeelding

Gaaf Banyu! Merk je al verschil?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 20:38

@ Maccy, nee nog niet! Vind het wel lastig schoonmaken, al vraag ik me af hoe ze het gaan doen, als ik over 3 a 4 maanden mn staafje wil wisselen, haha! :P Maar dat ga ik maar aan hun overlaten voordat ik iets kwijt ben! :+ Wel nog beetje gevoelig.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 03:13

Pff mn conch blijft bitchen ;( Hou nu al weken de LITHA methode aan, maar ook in de tijd dat ik 2x per dag schoonmaakte met sebamet hielp het niet. Mijn rook is nu eindelijk wel genezen. En ik heb nogsteeds 0,0 last van mijn tepelpiercings *\o/*

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 21:01

Hoelang bleef het bij jullie gevoelig de daith piercing? Vind het wel moeilijk schoonmaken.. :=

Bovenste bolletje gaat steeds naar "binnen"

Afbeelding

Afbeelding

Onderste foto is toen het er net in zit. Bovenste van vandaag.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:25

Niet lang, mijn daith was heel makkelijk.. hoe maak je schoon? Ik liet er onder de douche wat lauw water langs lopen en depte hem droog met schone tissue

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:32

Mars schreef:
Niet lang, mijn daith was heel makkelijk.. hoe maak je schoon? Ik liet er onder de douche wat lauw water langs lopen en depte hem droog met schone tissue

Onder de douche laat ik vanwege ook de shampoo inderdaad water er langs lopen.

Vanavond heb ik het met zeep gedaam unicura, en toen m'n oor onder de kraan gehouden, wel lauw inderdaad en toen met tissue en wattenstaafje drooggemaakt. Omdat met handdoek gewoon echt nog gevoelig is. :=

Oor is overigens niet warm.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:36

Beter geen wattenstaafje gebruiken, die kunnen weleens een pluisje achterlaten wat weer voor irritatie zorgt. Verder ff de tijd geven, komt vast goed!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:38

Nee doe de tissue om de wattenstaafje vind ik zelf fijner. Om het alleen al droog te maken rest van de oorrand zeg maar.

Zit niet met de waatenataaf zelf bij de piercing altijd wel tisseu omheen ALS ik het wel doe.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 07:16

Mijn daith is echt een bitch momenteel en mijn tragus geneest veel beter heb ik het idee. Maandje geleden laten piercen :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:27

Mijn daith produceert vooral veel korstjes op het moment. Het is vandaag precies 3 weken geleden dat ik hem heb laten piercen. Maar hij was denk ik maar 2/3 dagen gevoelig. En dat vond ik eigenlijk ook wel meevallen qua ernst :')

Vind bij jou de plaatsing ook een beetje twijfelachtig Banyu, hij lijkt erg recht en de hoek waarin 'ie gepiercet is lijkt me ook niet helemaal ideaal. De kleine curve die het sieraadje heeft zit nu ook niet echt op de goede plek namelijk.

Was vanaf de aankondiging van de nieuwe sieraden van Buddha Jewelry Organics een paar maanden geleden aan het wachten tot ze eindelijk de verkoop in zouden gaan, dus toen ze gisteren online stonden bij BAF heb ik de Evoke eyelets besteld <3
Afbeelding

En nu wacht ik tot de Rapture earrings online komen (en hopelijk een beetje betaalbaar zijn):
Afbeelding

Stiekem wil ik eigenlijk nog wel meer uit die collectie :=