Aangezien de meeste mensen hier niet heel uitgebreid hoeveelheden noemen is het soms lastig oordelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmijntje schreef:Soms lees ik het lijstje van mensen en denk ik "whoops, dat eet ik alleen al in de middag op.."
Eten sommige niet echt heel weinig?
siilvia1 schreef:Ik meld mij hier ook maar eens
Mijn afvalmethode: 40 dagen geen koek, snoep, chips enz. Ik heb het al 4 dagen overleeft en tot nu toe valt het me heel erg mee, ondanks dat de kroketten, taarten en koeken elke dag wel op m'n werk voor het graaien staan.
Ik wil voornamelijk vet op mijn buik kwijt en wat meer spiermassa dus train 2x p.w. op de sportschool en 1x p.w. paardrijden.
Mijn gewicht, buik- , nek- en heupomvang meet ik elke week. Gewicht hoeft niet perse heel erg te dalen ik wil gewoon strakke buik. Daarom ook geen einddoel. Als ie strak is is ie strak en ik weet niet bij hoeveel cm dat is. Ik heb nu geen overgewicht. Het 40 dagen niet snoepen zal een goed begin geven.
Grappig om t lezen dat iedereen op z'n eigen manier afvalt!
Annettu_ schreef:Mag ik even een vraag tussedoor stellen? Ik ben nu ongeveer 1 week op dieet, houden jullie een cheatmeal? Zoja hoevaak en wat. Ik hunker namelijk al een week naaar precies een frietje super oorlog haha
Annettu_ schreef:Mag ik even een vraag tussedoor stellen? Ik ben nu ongeveer 1 week op dieet, houden jullie een cheatmeal? Zoja hoevaak en wat. Ik hunker namelijk al een week naaar precies een frietje super oorlog haha
linoleum schreef:Daarom ben ik nog steeds voor de term treatmeal in plaats van cheatmealbelonen en niet valsspelen.
Klinkt het ook niet alsof je iets doet wat 'niet mag'.
linoleum schreef:Daarom ben ik nog steeds voor de term treatmeal in plaats van cheatmealbelonen en niet valsspelen.
Klinkt het ook niet alsof je iets doet wat 'niet mag'.
The_Cat schreef:Pff, ben een klein beetje depri aan het worden, ervoor kreeg ik er wat af, nu niet meer, is het er terug bij met zelfs extra 2kg.. Welkom nummertje 8. Ik ben zelfs extra gaan sporten ondertussen.. Ik haat het soms echt. Probeer zo gezond mogelijk te eten, en dan zie je mensen alles binnenproppen die dan een lijn hebben waar ik alleen maar van kan dromen