[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-16 15:35

Ik begrijp presies wat Haunting bedoeld.
En ik ben het met hem eens.
Ook dat ieder het voor zichzelf moet weten en beslissen.
Maar verder kijken dan je neus lang is kan nooit kwaad, en dat was denk ik de boodschap.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:49

Precies!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 16:31

Tsja, ik vind datsoort berichten altijd een beetje zuur. Wordt er dan over 5 jaar ook zo banketstaaf gedaan over mensen die nu een geometrische/dotwork/in een driehoek tattoo heeft? Er bestaat voor tattoo's nou eenmaal ook mode dus er zullen altijd tattoos zijn die "iedereen" heeft (neem tribals in de 80/90s). Als iemand zo'n infinity teken helemaal mooi vind dan is dat toch top? Natuurlijk kan je er iemand op wijzen dat dat niet een heel origineel idee is, en dat zo'n tattoo heel mode/tijdsgevoelig is, maar dat zou ik persoonlijk wat vriendelijker doen.. :D dus niet met sarcastische plaatjes en denigrerende teksten.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 16:48

jessdaniels schreef:
Tsja, ik vind datsoort berichten altijd een beetje zuur. Wordt er dan over 5 jaar ook zo banketstaaf gedaan over mensen die nu een geometrische/dotwork/in een driehoek tattoo heeft? Er bestaat voor tattoo's nou eenmaal ook mode dus er zullen altijd tattoos zijn die "iedereen" heeft (neem tribals in de 80/90s). Als iemand zo'n infinity teken helemaal mooi vind dan is dat toch top? Natuurlijk kan je er iemand op wijzen dat dat niet een heel origineel idee is, en dat zo'n tattoo heel mode/tijdsgevoelig is, maar dat zou ik persoonlijk wat vriendelijker doen.. :D dus niet met sarcastische plaatjes en denigrerende teksten.

Eens!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:56

jessdaniels schreef:

Nou dat wordt dan huilen voor mij. Laat ik nou net een geometrische driehoekige dotwork beer op mn onderarm hebben staan :')

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:16

__Sannne schreef:
Nou dat wordt dan huilen voor mij. Laat ik nou net een geometrische driehoekige dotwork beer op mn onderarm hebben staan :')

:D :=
Was trouwens totaal niet als kritiek op die tattoo's bedoelt hoor, ik vind dat soort tattoo's juist prachtig. Ik haalde ze er alleen als voorbeeld van "tattoomode" bij :=

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:23

Ach, mijn nieuwe idee voor als ik op mijn streefgewicht zit komt ook vaker voor _O-
Ik ga voor the cheshire cat van alice in wonderland :D Staat voor mijn liefde voor disney, liefde voor dieren en liefde voor humor :D
Afbeelding
Daarbij ben ik dol op een van zijn quotes <3
Every adventure requires a fist step <3

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:52

Tigress schreef:
Ach, mijn nieuwe idee voor als ik op mijn streefgewicht zit komt ook vaker voor _O-
Ik ga voor the cheshire cat van alice in wonderland :D Staat voor mijn liefde voor disney, liefde voor dieren en liefde voor humor :D
[ Afbeelding ]

Ojaaa die is ook zo leuk! En die kleuren ook! lijkt me heel leuk tattoo materiaal. Wil je dan ook met die quote erbij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 23:03

Tigress schreef:
[ Afbeelding ]

Ooh daar heb ik eens een onwijs vette van gezien met UV inkt! Alleen de ogen en mond waren met normale inkt, dus Cheshire kwam tevoorschijn onder blacklight :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 23:39

Jij bedoelt deze denk ik?

Afbeelding

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 23:53

Is dat echt? Wauw wat gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 00:13

Iemand ervaring met tekst laten zetten in iemands handschrift? Ik heb niet de exacte tekst, dus letters moeten uit andere tekst geplukt worden en deels aangevuld.

En welke shop kan dit strak zetten? Moet er nog even paar nachtjes over nadenken, maar wil het dan evt. ook graag in juni/juli laten zetten als dat lukt. Maakt niet uit waar in NL.

Idee spookt al langer (deels) door mn hoofd. Helaas heeft bepaald nieuws van vandaag er een bepaalde druk achter gezet. Alhoewel ik daardoor wel nu de knoop lijk te hebben doorgehakt. Iets waar ik altijd erg slecht in ben (wat als.. staat er voor altijd op.. etc etc :')).

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 00:36

mooi idee..! is het niet een optie om die persoon nog wat te laten schrijven..? als die mogenlijkheid er nog is natuurlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 00:37

goldenarrow schreef:
Jij bedoelt deze denk ik?

[ Afbeelding ]

Ja die bedoel ik!

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 07:07

idinn schreef:
Iemand ervaring met tekst laten zetten in iemands handschrift? Ik heb niet de exacte tekst, dus letters moeten uit andere tekst geplukt worden en deels aangevuld.

En welke shop kan dit strak zetten? Moet er nog even paar nachtjes over nadenken, maar wil het dan evt. ook graag in juni/juli laten zetten als dat lukt. Maakt niet uit waar in NL.

Hollywood mark in amsterdam, dan bij artist Daniel Selleck. Ze zijn super met belettering/teksten.
http://i63.tinypic.com/2zqf0c9.jpg

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 07:12

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in dit topic maar heb een vraag waar jullie vast antwoord op kunnen geven.
Morgen krijg ik een nieuwe tattoo op mijn schouderblad/rug.... maar ik vraag me af hoe ik deze het beste kan wassen 2x per dag (2x per dag douchen gaat me net iets te ver)?
Van mijn vorige tattoo kan ik mij niet herinneren dat ik die 2x per dag heb gewassen maar overal op internet staat dat je de tattoo de eerste paar dagen 2-3x moet wassen.
Verder heb ik een nazorgpakket besteld van Tattoo Goo. De vorige heb ik verzorgd met de zalf van de tattoo-shop maar dat was een kleintje, deze tattoo wordt zo groot als een a4'tje.

Groetjes Vera

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:12

Ik weet dat het advies van de verzorging van tattoo's per shop kan verschillen. Bij mij werd toen inderdaad geadviseerd om de tattoo twee maal daags met parfumloze zeep te wassen. Verder niet afdekken en geen gesmeer met zalfjes ect, gewoon je huid z'n werk laten doen.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:21

Tigress schreef:
[ Afbeelding ]

Super leuk! Ik heb die ook nog bedacht maar dan met de text we're all mad :') gewoon omdat dat lichtelijk bij mij past. Veel succes!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:52

Nog 2 nachtjes *\o/*

mayadeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:58

Stille meelezer meldt zich

Eindelijk kan ik meepraten, nu mijn afspraak gepland staat (20 augustus). Ik ga hier in Belgiƫ in een shop te Gent.
Een paar maand geleden kocht ik mijn eigen eerste hondje, een asielhondje van 11 jaar. Hij is helaas vermist momenteel, al enkele weken, en als eerbetoon (en omdat ik hem vreselijk mis) komt er een tattoo voor hem.
Als het ontwerp klaar is, wil ik het gerust eens opzetten! Hij komt aan de binnenkant van mijn linkerarm.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 09:01

Spanneeend!

Ik zal mijnes van afgelopen maandag bij Blackbear nog even showen :D.
Afbeelding

Ik ben er heel blij mee, mooi lieflijk bloemetje :)
Oja ik heb wel een voet hahah :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 09:09

Schattig zeg, mooie plek ook!

Nog 1 nachtje slapen *\o/*

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-16 09:25

Ik mag donderdag 16 Juni weer.
Ik hoop echt dat mijn sleeve dan een keer af is.

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 09:34

Ik vraag me dus echt af hoe ik een stuk op mijn schouder/rug ter grootte van een A4'tje twee keer daags wassen zonder te douchen..... Iemand tips?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 09:47

Nou het is toch niet zo moeilijk om zelf te bedenken dat je een zacht washandje kunt pakken en het daarmee zachtjes met een ongeparfumeerde zeep kunt schoonmaken? Je kan zelfs nog iemand vragen om je te helpen.

Daarbij was ik mijn tattoos vaak echt geen twee keer per dag, omdat mijn huid anders nog droger wordt. Alleen de eerste een of twee dagen ivm wat viezigheid dat er soms uit komt.