Wat een ontzettend mooie foto's weer van iedereen! Bij mij is het wandelen even op een laag pitje, maar blijf wel jullie verhalen en vooral foto's meelezen en meekijken
Ja je hoort mij niet klagen. Al zijn er veel Alphenaren die vinden dat ze nergens met de hond kunnen lopen. Als je van opvoeden geen kaas hebt gegeten wordt het lastig zeker met jachthonden enzo. Maar ik vind dat ik heerlijk kan wandelen (nu ook echt vanuit huis) maar waar we hier woonden had ik ook geen klagen hoor.
Marijkjuh
Geplaatst: 29-09-20 18:34
@BeFunny: Ze is inderdaad een Welsh Corgi
Het lijkt mij overigens helemaal niet handig om een slecht opgevoede hond los te laten lopen. Prima als de hond nog dingen moeten leren, maar van die eigenaren die daar geen tijd in willen stoppen of nooit corrigeren bij slecht gedrag mogen ze van mij wel afschaffen
Anoniem
Geplaatst: 30-09-20 11:44
CORGI!
Gave foto's komen er weer voorbij! En ik kan stiekem geen genoeg krijgen van iedereens honden-op-wandeltocht.
pien_2010
Geplaatst: 30-09-20 16:36
Vanochtend zeer enthousiaste kijkers gehad voor ons huis en ze hebben een goed bod gedaan en gaan praten met de bank dus we houden het huis anderhalve week voor ze vast, zo is beloofd. Ik had zoveel adrenaline in mijn donder, dat ik een hele grote wandeling ben gaan maken. De stoom kwam zodat uit mijn oren , dus twee uur lekker flink doorgestapt
Ooooo, wat spannend! En mooie foto's! Ik houd nog altijd stiekeme hoop dat ik m'n beste vriendin dit jaar nog even kan bezoeken. La France me manque beaucoup.
Welkom Marijkjuh, leuke corgi! Leuk dat hij lekker meeloopt ook.
En weer mooie plaatjes van Moonsparkle en Befunny.
Ik heb vandaag niet heel lang gewandeld. Toen ik aankwam in het park begon het precies hard te regenen Heb de hond een uur uit laten razen en toen vond ik het best. Ook geen foto's dus.
noordje
Geplaatst: 30-09-20 21:46
Ah een Corgi
Spannend Pien!
Vandaag een rondje Ilseng gedaan.Langs de koeien en paarden van vrienden gelopen. Die zullen ze binnenkort wel weer naar huis halen,denk ik. Telemark koeien,een noors ras uit,jawel de provincie Telemark Ik kreeg er maar 3 op de foto,ze stonden verspreid,maar het zijn er 6 in totaal
Oh ik verwaarloos jullie echt met m'n reacties, maar heb 't zo druk met het werk dat ik er gewoon niet aan toe kom. Heerlijke foto's. Zou ook graag doordeweeks wat meer willen wandelen, maar helaas geen tijd voor. Hopelijk zaterdag een mooie wandeling.