Ik gebruik eigenlijk altijd remover met aceton, maar voor die tijd had ik er altijd eentje zonder. Merkte niet echt verschil heel eerlijk gezegd.
Maar je bent niet de enige hoor, er zijn meer mensen die ze lastig te verwijderen vinden. Geloof dat ik hierin de uitzondering ben
Skessa_
Geplaatst: 10-03-15 13:54
Dat maakt niks uit Lous, ik gebruik ook remover zonder aceton. Ik heb ook nooit problemen met textures. Je moet gewoon even het watje met remover een half minuutje op je nagels gedrukt houden, daarna veeg je het er zo af!
Nope, ook geen idee of ze m al heeft doorgestuurd.
Lei Day vond ik wat saai op mn nagels. In t flesje best mooi ja
Ik gebruik alleen remover zonder aceton maar ik heb nooit problemen met textures, die gaan er net zo gemakkelijk vanaf als normale lakjes. Van tijd tot tijd heb ik een of meerdere kunstnagels, als er iets afbreekt dan repareer ik het, maar ook daar geen problemen. Sterker nog op kunstnagels is alles er sneller vanaf.
Oh, ik dacht dat hij al door gestuurd was, maar dat zal ik dan wel zelf verzonnen hebben Lei Day ga ik ook maar eens testen dan, hopelijk vind ik hem wel mooi op de nagel.
Geen tikfout inderdaad. Hij is echt heel gaaf. Heb vandaag Pack Lightly van ChG op. Die is zo gaaf! Haar blauwe broertje is net zo gaaf, Dashboard Dreamer. Ik ben blij dat ik eindelijk de basecoat gevonden heb waarmee ChG blijft zitten.
Gaaf kleurtje Yv!! Ik heb op je blog gereageerd op je vraag over de kleuren. Ik werk dus met een grijskaart. Ik zet mijn opname tafeltje neer, licht erboven en als alles ingesteld is maak ik een foto van die grijskaart. Ik schiet alleen in RAW, digitaal negatief. Als ik klaar ben dan laad ik alle foto's, incl. de grijskaart, in CameraRAW. Ik selecteer al mijn foto's en dan stel ik de witbalans in op de grijskaart. Dan heb je 9 van de 10 keer de juiste kleur te pakken. Dat werkt alleen niet met een iPhone. Je hebt een camera nodig waarmee je in RAW kunt schieten of een camera waar je de witbalans aan de hand van een foto kunt instellen. Zo'n box, waar je het over hebt, is eigenlijk een ministudiootje. Die zal niets ineens zorgen voor juiste kleuren. Als je zo'n Xenos set gebruikt, daar zit halogeen licht bij, dan krijg je veel te koude licht temperaturen. Als je zo'n box gebruikt met goed licht dan heb je een egale achtergrond en geen schaduwen.
Ik zat in de auto, dus antwoorden ging even niet makkelijk.
Iphone gebruik ik bijna nooit voor foto's, omdat dat kreng altijd foute kleuren geeft. Heb ik ook in de post gezet, die ene foto waar het bij staat is de enige telefoon-foto zeg maar. Witbalanskaart moet ik inderdaad nog ergens hebben liggen, die heb ik ooit aangeschaft toen ik wat serieuzer bezig was met fotografie.
Ik heb ook een lightboxje gehad inderdaad, maar toen was ik nog helemaal niet zo bezig met nagels. Sterker nog, toen had ik geen nagels . Maar vroeg me af of juist die lampen die er dan zo op schijnen, de shimmer misschien wel zichtbaar maakt. Vaak haal je toch meteen de bloggers eruit die een lightbox hebben. Helaas kloppen de kleuren vaak niet met de echte kleuren en dat is ook de reden dat ik zoveel mogelijk foto's in natuurlijk licht schiet. Maar vaak zijn de dingetjes die IRL niet oz opvallend zijn, op foto's in een lightbox geschoten weer wel goed zichtbaar. Ik moet wel nog ergens studiolampen hebben, maar gok dat die nog ergens bij mijn ouders staan. Doe echt niks meer met fotografie .
Ik zal die witbalanskaart eens gaan opzoeken, kijken of dat helpt. Het is namelijk echt alleen bij neons.. En het is zo frustrerend, want juist die zijn zo gaaf, ook op foto's! Thanks!
Oh my god ik maak tegenwoordig nieteens meer foto's want het lukt nooit haha..
Ik heb net heel veel nieuwe OPI binnengekregen waaronder Push & Shove. Maar ben er nog niet helemaal over uit of ik hem nou superleuk vind of totaal niet...
Het licht wat bij zo'n boxje zit haalt niet de shimmer naar boven. Als ik de shimmer er echt uit wil halen gebruik ik mijn ringflitser dat ding is gek op shimmer denk ik Ik gebruik geen lightboxen meer. Vroeger wel gedaan en laatst toevallig 1 van de 2 verkocht. Ik gebruik nu een opnametafel met dome erboven. Dat belicht veel mooier. Gekocht voor mijn food opdrachten maar blijkt ideaal voor nagellakjes Die boxen zijn van stof en dat zie je altijd terug in je belichting.
Zoey, ik heb P&S ook liggen. Ik gebruik hem alleen voor een avondje weg want daar is hij ook voor bedoeld. Ik vind hem erg gaaf, je moet alleen wel echt strakke nagels hebben want hij laat iedere kleine oneffenheid zien.
Tazz, ja inderdaad, ik weet niet of het op mijn nagels gaat staan. Momenteel zijn ze in slechte staat. Draag nu I Don't Give A Rotterdam. Die is echt leuk