Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lon83 schreef:Thnx voor alle reactiesBen er echt heel blij mee. Inmiddels ziet hij er ook alweer iets beter uit, lichter. Zal nog verder herstellen, en daarmee meer details laten zien. Het begint nu al te jeuken... Aaaargh, kan ik slecht tegen...
Ik volg netjes zijn verzorg-adviezen op, wat helaas betekent dat ik nog steeds volledig in plastic folie gewikkeld zit... Brrr, wat is dat akelig. Zweterig, soms warm soms koud. Moet het elke drie a vier uur verversen, en dan goed schoonmaken, kwartiertje aan open lucht laten drogen en dan speciale creme er op (hij was helemaal anti-bepanthen, dus ik heb nog een gesloten tube over... Wie interesse heeft?) en weer in plastic wikkelen. Vervelend ook omdat mijn huid op mn buik wat op t plastic begint te reageren, inmiddels overal jeuk zeg maar. Moet het op aantal plekken beetje vast zetten met pleistertape, en ook al heb ik voor de gevoelige huid, ik reageer er allergisch opIrritant dus. Hoop dat t snel over is. Moet het blijven dragen tot het vervellen voorbij is.
Ook een nieuw fotootje, die van vanmorgenNu even in link, want wil niet hele topic vol gooien
![]()
http://i.imgur.com/32KUhiS.jpg
f10j schreef:Hoi, ik heb een vraagje.
Mijn moeder wil heel graag een grote roos op haar bovenbeen. Weten jullie een artiest die heel goed is met rozen? de laatste keer heeft ze een tattoo laten zetten en deze artiest heeft vreselijk lelijke en bibberige lijntjes gezet. Ze wil nu dus wel een goede keuze maken. Vandaar haar vraag.
f10j schreef:Hoi, ik heb een vraagje.
Mijn moeder wil heel graag een grote roos op haar bovenbeen. Weten jullie een artiest die heel goed is met rozen? de laatste keer heeft ze een tattoo laten zetten en deze artiest heeft vreselijk lelijke en bibberige lijntjes gezet. Ze wil nu dus wel een goede keuze maken. Vandaar haar vraag.
Courses schreef:f10j schreef:Hoi, ik heb een vraagje.
Mandy Denise bij Fearless kan volgens mij rozen met d’r ogen dicht doen (en heeft mijn piece ook gezet). Super strak lijnen werk, ik heb alleen geen idee hoe het nu zit met haar wachttijd! Sowieso zijn alle artiesten bij Fearless erg sterk