Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissBonny

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:21

Wat ik steeds vergeet te vragen...tijdens alle filmpjes valt vaak (niet altijd) mijn scherm op zwart. Wanneer ik de muis beweeg, krijg ik gewoon weer beeld. Maar omdat dit niet altijd gebeurd, vroeg ik me af: Hoe doen jullie dat?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:40

MissBonny schreef:
Wat ik steeds vergeet te vragen...tijdens alle filmpjes valt vaak (niet altijd) mijn scherm op zwart. Wanneer ik de muis beweeg, krijg ik gewoon weer beeld. Maar omdat dit niet altijd gebeurd, vroeg ik me af: Hoe doen jullie dat?

Instellen dat hij dat niet mag doen :Y)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 13:28

MissBonny schreef:
Jotoma schreef:
Ja, dat is voor mij ook de werkelijkheid. Maar dan 5 dagen werken van 7.30-16u, dan 17-19 paard, dan nog shredden en dan koken en eten.. Ja leuk is anders.

Dat is behoorlijk druk! Knap dat je dat zo volhoudt

Dank je :j

Ik heb de filmpjes gedownload en speel ze via mn televisie af. Heb op mn televisie ook youtube, maar die kwaliteit is minder.
Wellicht kan jij ze ook downloaden?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:32

MissBonny schreef:

Bedoel je je hele scherm?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 17:55

Energiebeheer --> Instellingen voor beheerschema bewerken --> Beeldscherm uitschakelen na ...
Dan kies je daar voor "nooit" of pas na een paar uur. Na je work-out kun je hem dan weer terugzetten waar hij al op stond.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 19:18

Thx ! Ik had al wel zo'n vermoeden dat het dat kon zijn... maar omdat hij het af en toe wel blijft doen, zonder dat ik de muis beweeg. Dacht ik...dat is het niet...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 13:08

Ik ben klaar met mn 30DS. Nouja, ik heb 9x Level 1 gedaan en 11 keer Level 2. :') Morgen vertrek ik dus ik stop er nu mee. Resultaten vallen een beetje tegen. := Ik ben 1 februari begonnen en op 23 februari was ik lekker op dreef; al aardig wat cm's kwijt. Maar afgelopen 2 weken ben ik vrij geweest en dat heeft me genekt, ook al heb ik iedere dag gesport. Mijn eetpatroon was gewoon niet goed. Dus in totaal ben ik 12,5 cm bijgekomen en 1,1 kilo.

Nu heb ik ook mn vetpercentage berekend en dat was 27,5%; onder het gemiddelde voor een vrouw. :)
En m'n spierpercentage is 42,2%; ver boven het gemiddelde voor een vrouw. :D Dus daar ben ik wel blij mee!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:53

Ik wil me ook graag melden! Ben afgelopen maandag gestart met 30 day shred, level 1 nu dus nog. Wil vooral weer wat fitter worden voor het sgw seizoen begint, anders stort ik na de finish van mijn paard. Eerste paar dagen vond ik de cardio stukken lastig vol te houden, maar kom ze nu allemaal makkelijk door behalve het springtouw, heb het idee dat mijn kuiten er dan afvallen haha. Houd het nu wel vol, leuk om zo snel verbetering te zien!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:55

Ja dat is wel motiverend he, dat je per dag al verschil ervaart!

In januari ging mijn 30ds best goed, aan het eind van level 2 verzaakt door hetr vele werken. Vandaag maar weer herstart! Eerst buns lvl 1 daarna shred lvl 1. Dat gaan we voelen!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:57

Ja dat is echt motiverend! Vind het nu ook leuk en de eerste dagen vond ik die vrouw echt een bitch hahaha hoe ze daar maar doodleuk staat te praten terwijl ik amper kon adem halen :')

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 22:37

Moderatoropmerking:
Beste dames, momenteel zijn we bezig om een keer langs de langlopende MW-topics te gaan om te zien of er topics bij zijn, die beter thuishoren op HK dan hier op MW. Dit topic (of eigenlijk: topic-serie) zou wat mij betreft naar de HK kunnen, zodat jullie gemakkelijker kunnen kletsen zonder je daarbij officieel aan de op MW geldende 'nuttigheidsregels' voor posts te hoeven houden. Om de vindbaarheid te behouden, zal een link naar het HK-topic in de sticky bovenaan op MW geplaatst worden. Zouden jullie het hiermee eens zijn? :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 22:41

Persoonlijk zou ik het jammer vinden als dit topic naar HK gaat, omdat hij dan niet meer voorkomt bij de actieve berichten en ik van mening ben dat je op die manier mensen misloopt die wellicht een actievere en gezondere levensstijl willen aannemen. Daarnaast heb ik ook niet het idee dat er veel behoefte is aan offtopic gaan en is het topic nu erg open voor nieuwe 'volgers', juist omdat het niet offtopic gaat.
Maar mijn hoofdreden is dat ik het belangrijk vind om als maatschappij gezonder en actiever te worden en dit topic daar momenteel aan bij draagt.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 22:55

Ik sluit me helemaal aan bij de post van Solarpleure, Hanmar :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 00:08

Hmmm.. Gezien de keren dat jullie het over ballet hebben, kan ik me een verplaatsing naar de HK best voorstellen. Is overigens ook de reden dat ik hier afgehaakt ben. Het leek op een gegeven moment wel een ballet topic ipv Jillian Y;(

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 00:19

Hier nog een! Deze maandag begonnen de eerste keer moest ik echt drie keer pauze nemen. Vandaag gelukkig niet nodig, gaat dus steeds beter :D Leuk om ervaringen te lezen van mensen die al wat verder zijn :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 00:29

Fitzroy schreef:
Hmmm.. Gezien de keren dat jullie het over ballet hebben, kan ik me een verplaatsing naar de HK best voorstellen. Is overigens ook de reden dat ik hier afgehaakt ben. Het leek op een gegeven moment wel een ballet topic ipv Jillian Y;(

Nou sorry maar dat valt wel mee hoor. :') Alleen Brisheis en ik hebben er er misschien 2 of 3 keer een aantal posts over gehad. En ballet is ook sport wat wij naast Jillian doen, en het gaat hier ook niet altijd over de workouts van Jillian, maar ook andere workouts. Heb ik toch ook geen problemen mee. Dus ik vind het wel heel erg overdreven dat je daardoor weg blijft. :')

Anyway, ik ga mezelf ook 'afmelden' hier. Ik vertrek morgen en vanaf dan heb ik beperkt internet, dus ik kan het niet allemaal meer intensief volgen ben ik bang. Veel succes iedereen en hou vol!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 00:45

Tja, ik denk dat het jullie zelf niet eens opviel omdat jullie er vol van waren, maar ik persoonlijk vond het te veel en off topic. Eigen keuze toch om af te haken, maar wel een reden om dit topic naar de HK te verplaatsen en daar vroeg Hanmar naar. Kan iedereen zo vaak off-topic gaan als ie wil.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 09:01

Ik heb Spikkel misschien twee keer een vraag gesteld, maar mijn excuses daar voor als dat storend was. Ik ga hier braaf weer ontopic, erewoord :) Ik post hier eigenlijk niks meer over mezelf, maar geef alleen nog comments op wat gezegd wordt, aangezien ik al een paar maand geen Jillian meer doe.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:15

Dames, geen reden om elkaar te bekritiseren hoor! De reden dat ik het voorstelde, is omdat dit topic (of inmiddels, 'topicserie'!) heel goed loopt en het daardoor eigenlijk standaard is op een gegeven moment te kijken, of een topic niet beter thuishoort op de MW.

Jullie argumenten om 't op MW te houden zijn duidelijk, dus het blijft hier staan. Maar: in dat geval blijven de regels van MW dus inderdaad wel gelden en dat betekent dat posts informatief van aard dienen te zijn. Mochten jullie uiteindelijk toch meer behoefte hebben aan offtopic geklets, dan moet het topic toch echt naar de HK. Mochten er toch nog problemen optreden of jullie willen op een later moment toch wel een verplaatsing, wil een van jullie dan even een PB'tje sturen? :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:18

Dat snap ik volkomen Hanmar, bedankt om het zo met ons te overleggen :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 12:01

Ik doe nu level 1 tot ik mijn gewichten en dvd-box weer heb, maar ik vind hem stiekem toch wel makkelijk. :o Misschien moet ik wat zwaardere flesjes gebruiken ook ofzo. Halve literflesjes zijn best licht, maar ik had laatst ook met 2 jus d'orange pakken gedaan maar dat hielt niet echt handig vast. :+ Vanavond ga ik er nog maar een programma er achteraan doen, ik denk Yoga Meltdown. :)

Bhriseis: NMTZ lijkt me echt een zwaar programma, ik denk dat ik die niet ga doen. :')
Nog stiekem heel even over ballet. :o Ik vind het wel knap van je dat je gewoon op latere leeftijd bent begonnen! En dat je ook gewoon met de kinderles meedoet, ik denk dat er veel mensen dan al af waren gehaakt. :P

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 16:38

Morgen laatste dag van level 1. Ik vind het tot nu toe nog steeds leuk, het lijkt ook elke dag sneller te gaan omdat ik het nu helemaal uit mijn hoofd weet. :P

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:40

Hallo,

Ik wil mij hier ook graag melden.
Vanavond ga ik beginnen met level 1.
Ik heb alleen geen gewichten.

[MW] 30 Day Shred (Jillian Michaels)

In dit topic zag ik 3 filmpjes. Of zijn dit 3 hele verschillende filmpjes.
Omdat er bij staat level 1 en dan level 2..... Ik begrijp dat niet zo goed.

Dit filmpje wil ik vanavond doen:
http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

En daarna?
En om de hoeveel dagen doen jullie dit?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:46

Linnie, je kan ook flesjes of zo gebruiken, doe ik ook totdat ik gewichtjes heb. Level 1 doe je 10 dagen achter mekaar, dan 10 dagen level 2 en daarna 10 dagen level 3.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 19:47

Oh oke hoe vaker je het herhaalt hoe makkelijker het je afgaat natuurlijk.
Nou ik ben benieuwd.
Net thee gedronken laat ik even zakken.
En bedankt voor de tip van de flesjes dat is inderdaad een goed idee.

Trouwens echt 10 dagen achter elkaar dus elke avond niet een rust dag?

Edit
Ik heb het nogmaals goed doorgelezen.
Ik snap het inderdaad al.