Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissBonny schreef:Jotoma schreef:Ja, dat is voor mij ook de werkelijkheid. Maar dan 5 dagen werken van 7.30-16u, dan 17-19 paard, dan nog shredden en dan koken en eten.. Ja leuk is anders.
Dat is behoorlijk druk! Knap dat je dat zo volhoudt

Morgen vertrek ik dus ik stop er nu mee. Resultaten vallen een beetje tegen.
Ik ben 1 februari begonnen en op 23 februari was ik lekker op dreef; al aardig wat cm's kwijt. Maar afgelopen 2 weken ben ik vrij geweest en dat heeft me genekt, ook al heb ik iedere dag gesport. Mijn eetpatroon was gewoon niet goed. Dus in totaal ben ik 12,5 cm bijgekomen en 1,1 kilo. 
Dus daar ben ik wel blij mee!

Fitzroy schreef:Hmmm.. Gezien de keren dat jullie het over ballet hebben, kan ik me een verplaatsing naar de HK best voorstellen. Is overigens ook de reden dat ik hier afgehaakt ben. Het leek op een gegeven moment wel een ballet topic ipv Jillian
Alleen Brisheis en ik hebben er er misschien 2 of 3 keer een aantal posts over gehad. En ballet is ook sport wat wij naast Jillian doen, en het gaat hier ook niet altijd over de workouts van Jillian, maar ook andere workouts. Heb ik toch ook geen problemen mee. Dus ik vind het wel heel erg overdreven dat je daardoor weg blijft. 
Ik post hier eigenlijk niks meer over mezelf, maar geef alleen nog comments op wat gezegd wordt, aangezien ik al een paar maand geen Jillian meer doe.
Misschien moet ik wat zwaardere flesjes gebruiken ook ofzo. Halve literflesjes zijn best licht, maar ik had laatst ook met 2 jus d'orange pakken gedaan maar dat hielt niet echt handig vast.
Vanavond ga ik er nog maar een programma er achteraan doen, ik denk Yoga Meltdown. 

Ik vind het wel knap van je dat je gewoon op latere leeftijd bent begonnen! En dat je ook gewoon met de kinderles meedoet, ik denk dat er veel mensen dan al af waren gehaakt.