Ik vind SV niet fijn: veel shrinkage en bijna bij alle lakjes. Maar sommigen hebben daar weer helemaal geen last van, dat is best raar. Ik ben helemaal fan van HK Girl . Moet nodig een nieuw flesje, ben bijna op de bodem .
Insta Dry vond ik ook niet fijn, trok ik hele vellen tegelijk van de lak af.
Ik loop al 2 dagen met een gouden holo met koperkleurige glitters
Anoniem
Geplaatst: 08-10-13 09:37
HK Girl bevalt tot nu toe erg goed, maar heb hem nog maar 2x gebruikt De base moet ik nog een keer testen, maar ik ben bang dat ik hem verschrikkelijk ga vinden...
Denk ook dat je de base niet fijn gaat vinden idd... Ik vind m wel fijn, maar heb nog 3/4 flesje over denk. Als ik anders wat meer leeg ben, wil ik m wel van je overnemen als je m dan nog steeds niets vindt..
Die Vermillion is idd erg gaaf! Als het goed is komt mijn lamp vandaag al binnen. Niet dat ik er zoveel aan heb zonder de gelpolish, maar hee.
Anoniem
Geplaatst: 08-10-13 09:56
Ik ga hem binnenkort even testen om het zeker te weten, maar eigenlijk ben ik bang voor een CC base coat herhaling Denk dat hij wel jouw kant op mag
Celiien
Geplaatst: 08-10-13 10:06
Hooi! Ik kom weer even binnenvallen, hahaha Iemand ervaring met de essence gell mails at home? Heb een tijdje gel/acryl gehad maar vond het na 2 weken echt lelijk worden, en ik heb gewoon t geld niet voor zovaak naar de styliste te gaan... En dit leek mij eigenlijk wel een uitkomst! Ervaringen ?
Dat is een van de weinige producten van Essence waar ik niet over te spreken ben. De basecoat krimpt als een malle, de topcoat is nauwelijks als een mooie egale laag aan te brengen. Als je de basecoat eraf peelt komen je nagels er vreselijk slecht onderuit. Het leek mij ook een handige optie, maar nee, voor mij nooit meer.
Daar lees je wel goede dingen over Nadeel ik wel dat je kleurtjes moet kopen maar volgens mij kan je op Ebay ook andere merken gebruiken... Eventueel kan je wel de lamp kopen en base, primer, kleur, topcoat van een ander merk. Maar daarvoor moet je even naar Stef kijken die heeft er wat meer verstand van
Celiien
Geplaatst: 08-10-13 10:26
Jammer! Vond t wel een leuke oplossing en vooral ook betaalbaar Dan gaan we gewoon weer over op lakken, dat marble wat gaaf!
Iemand vroeg daarvoor om tips toch, qua bende enzo ik had een tutorial gezien en die vrouw had der hele vinger afgeplakt met nagellak, en zei dat als het niet goed werkte, je beter filtered water kan gebruiken ipv kraanwater
SimoneDV
Geplaatst: 08-10-13 13:26
Ik had als topcoat altijd INM out the door, vond ik wel heel fijn
Afplakken ga ik niet doen, veel te lastig. Ik heb lippenbalsam gebruikt, werkt net zo goed, zelfs beter, omdat je beter bij je nagelriemen kan komen dan met plakband.
En ik heb al mineraal water gebruikt. Heb echt tig tutorials gezien en alle tips gebruikt en nog werd het een bende
Marble ook al paar keer gedaan, maar moeite met patroontje erin krijgen. Sommige lakken openen ook niet fijn en zijn net te dik ed. Vind het altijd wel heel leuk staan
Heel apart dat je nagels er zo slecht onder vandaan komen. Gellak zou juist beter voor je nagels moeten zijn dan normale lak, omdat je minder vaak met remover, etc. aan de gang bent toch?
Marble werkt echt het allerbeste wanneer ik water gebruik dat kamertemperatuur is. En dan bedoel ik dus ook echt precies kamertemperatuur. Wat ik doe is een bekertje water klaar zetten, een paar uur laten staan zodat het precies dezelfde temperatuur is als de lak en dan pas beginnen. Ik heb ook al geprobeerd om het water op de juist temperatuur te krijgen, zo uit de kraan, maar dan lukte het me niet. Overigens gebruik ik gewoon kraanwater en soms is het wel een beetje een missie om de juiste lakken bij elkaar te krijgen.
China Glaze is fijn om mee te marblen en ook Hema vind ik fijn daarvoor. Komt goed uit want ik was heel ontevreden over mijn Hema lakken en nu kan ik ze tenminste ergens voor gebruiken
Mijn laatste Konad/Cheeky creatie is deze sterrenhemel
SimoneDV
Geplaatst: 09-10-13 17:06
Babel leuke nail art!
Anc ik vind t soms wel jammer dat ik altijd eerst door moet klikken voordat ik een foto kan zien, zeker op mn mobiel vind ik dat best irritant eigenlijk Wel een mooi lakje