Hier na 5 dagen -3 op taille -3,5 buik -4 billen -1 bovenbenen
helaas nog niets in kilo's en niets in de item en armen
maar dat zal vanzelf wel komen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
helaas nog niets in kilo's en niets in de item en armen
maar dat zal vanzelf wel komen! 

s1993 schreef:Wat voor kleren hebben jullie eigenlijk om in te shredden?
Ik heb het nl altijd zo verschrikkelijk warm met shredden, als ik net begin heb ik het meestal koud, en dan ben ik even bezig en krijg ik het zo warm dat ik bijna al mijn kleren uit doe en in mijn ondergoed (maar wel met schoenen aan) sta te shredden (ik doe het toch op mn kamer met de gordijnen dicht), nog meer mensen met deze rare afwijking?

) dus moet nog ff wachten met resultaat meten. Morgen toch ook eens op de weegschaal gaan staan!
. Ik ken m inmiddels ookal wel dromen, level 1!
Krijg het altijd keiwarm en in de kamer is het natuurlijk ook 18 tot 20 graden. als ik daarna gelijk naar bed ga doe ik ook al vast de kachel uit : je zweet je een ongeluk!!!

) verder heb ik sweatpants of een kort sportbroekje aan, en sta ik op blote voeten. Zodra ik begin draai ik de verwarming dicht, en als ik klaar ben doe ik nog even wat steps om langzamer af te koelen. Daarna is het even opdrogen en een nat washandje er overheen, omkleden en naar t paard. Of meteen de douche in 
xxitsmexx schreef:wendy en tammy kunnen jullie mij jullie push up techniek iets beter uitleggen?
het leven van een arme student... )