Haha flying horse!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saszuidema schreef:je moet ook je buikomtrek mee meten, in dat artikel staat een link.. Als je die volgt en invult krijg je de nieuwe bmi
Naath86 schreef:saszuidema schreef:je moet ook je buikomtrek mee meten, in dat artikel staat een link.. Als je die volgt en invult krijg je de nieuwe bmi
Er was van de week 's avonds een programma op dat bmi berekenen hartstikke fout is. Het gaat idd om de buikomtrek! Kijk naar sporters, die door spieren best zwaar zullen zijn, maar erg weinig vet zullen hebben. Dan is alleen maar kijken naar het bmi echt fout!
saszuidema schreef:Naath86 schreef:
Er was van de week 's avonds een programma op dat bmi berekenen hartstikke fout is. Het gaat idd om de buikomtrek! Kijk naar sporters, die door spieren best zwaar zullen zijn, maar erg weinig vet zullen hebben. Dan is alleen maar kijken naar het bmi echt fout!
Bedoel er verder niks mee hoor, maar in dat artikel staat toch die link waarin het voor je wordt berekent incl. buiomtrek
Lous schreef:Ongeveer een kg per week is gezond.Vanaf 2 kg en meer is niet goed. Maar das logisch
RusselNuwell schreef:Lous schreef:Ongeveer een kg per week is gezond.Vanaf 2 kg en meer is niet goed. Maar das logisch
Ik val soms anderhalve kilo per dag af, terwijl ik toch echt genoeg eet. Ben afgelopen 2 weken 4 kg afgevallen. Ik heb dan ook wel een hele snelle spijsvertering, want nu ik alle koekjes e.d. laat staan krijg ik pas echt door hoeveel ik eigenlijk wel niet at, en dat ik dan alleen maar licht overgewicht heb is daarmee wel een beetje een wonder.
Overigens, nog 1kg en dan heb ik ook volgens mijn bmi geen overgewicht meer