Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Niet met het goede licht, maar geeft een idee. Mijn gezicht lijkt wel veel roder dan mijn hals, maar dat komt dus door licht + telefoon..
Ik had een nude kleur lipstick op ivm de best donkere ogen. Op de ogen een hele donkere grijs en zilver.
Op mijn wangen een baked blush van de Hema en MAC MSF in Adored
http://img.photobucket.com/albums/v319/ ... f2e053.jpg
Djilna schreef:Dank jeAl zijn ze nu wel een beetje bijgetekend omdat ik van mezelf donkerblond ben en mijn haar nu donkerbruin is. En ze zijn niet gelijk, maar durf er zelf niet teveel aan te corrigeren
Wat betreft je wallen heb ik eigenlijk geen tips.Zelf doe ik wat van die anti-wallenroller of watjes met koud water om het een beetje minder te zien, maar ik heb het alleen na een late nacht/lang slapen of juist een paar korte nachten achter elkaar dus niet zo vaak...
Leverage schreef:Mooie kerstlooks allemaal! Ik doe eigwblijk niks anders als normaal. Vind t al moeilijk genoeg om een look te maken met mn bril.
Ik ga morgen een of 2 mac kwasten kopen, iemand aanraders?Op 217 na, denk dat ik die sowieso ga halen.
Davinia_ schreef:Vraag die waarschijnlijk al tig keer gesteld is, maar die kan je niet bestellen in Nederland toch?