Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Suliko ik heb ook aan de Veluwezoomtrail zitten denken, vooral omdat het de laatste keer is. Maar ik heb die routes al zo vaak gelopen en eigenlijk een ander plan, dus ik laat hem toch maar schieten.
Welke trail ga je doen Germie?
Supervixen schreef:Oh ja, die heb ik ook gelopen.
Was leuk, maar de Veluwe is mooier
germie schreef:BusyMissy, zo ben ik in april begonnen met een 4mijl, 6.4km. En een maand later liep ik een 10km run.
BusyMissy schreef:germie schreef:BusyMissy, zo ben ik in april begonnen met een 4mijl, 6.4km. En een maand later liep ik een 10km run.
Dat ga (wil) ik niet redden om over een maand 10 km te lopen. Ik heb fikse artrose en ben al wat ouder. Wil daarom echt héél geleidelijk opbouwen om pezen, spieren en tegenwoordig dus ook mijn gewrichten te laten wennen aan de belasting. Heel blijven is mijn prio 1, die afstand wordt vanzelf langer als ik maar volhoud![]()
Maar om vol te houden vind ik het wel prettig om korte termijn doelen te hebben en ik vond een georganiseerde loop altijd wel fijn daarvoor. Dat triggert me om regelmatig te blijven trainen.
Dus als iemand nog iets weet rondom midden Brabant?
Heb er nu wel 1 gevonden voor volgend jaar, maar dat is nog zover weg haha.
Begrijp ik het nu goed dat je langzamer moet lopen om in principe die 42-en-nog- wat km vol te kunnen houden Germie?
Is het dan een idee om juist te trainen om iets harder te gaan lopen? Lijkt me een enorme belasting om 7 uur onderweg te zijn?
Ik heb 2 keer een Kennedymars gelopen en daar wilde ik zo snel mogelijk wandelen om niet teveel uren onderweg te zijn, want dat vreet uiteindelijk enorm aan je energie. Nu is wandelen niet hetzelfde natuurlijk, maar op een gegeven moment zijn je voeten er echt wel klaar mee lijkt mij.
Net mijn rondje gelopen. Voelde redelijk goed. Alleen nog last van keelpijn.