SandravdB schreef:Hier gaat even erg slecht, mijn zoon zit totaal niet goed in zijn vel en ik ga weer emotie eten
Ah Sandra

@Gaucho, herkenbaar! Ik had het ook veeeel sneller koud

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Otti1977 schreef:Ik zal proberen hier vaker te reageren. Zit al paar weken in een slechte eetmodus. Probeer de hele dag goed op te letten en savonds krijg ik honger. Dan pak ik de verkeerde dingen. Zo dom. Werk bijna niet door corona. Rijden schiet er vaak bij in omdat man en kids thuiswerken. Dus beweeg ook nog eens te weinig. Ik moet proberen uit deze dip te komen. Maar dat is momenteel zo lastig. Kan me niet motiveren. Be geschrokken van de weegschaal vorige week.ga er ook niet meer op staan tot ik weet dat ik weer op de goede weg ben.
Otti1977 schreef:Ik zal proberen hier vaker te reageren. Zit al paar weken in een slechte eetmodus. Probeer de hele dag goed op te letten en savonds krijg ik honger. Dan pak ik de verkeerde dingen. Zo dom. Werk bijna niet door corona. Rijden schiet er vaak bij in omdat man en kids thuiswerken. Dus beweeg ook nog eens te weinig. Ik moet proberen uit deze dip te komen. Maar dat is momenteel zo lastig. Kan me niet motiveren. Be geschrokken van de weegschaal vorige week.ga er ook niet meer op staan tot ik weet dat ik weer op de goede weg ben.
gaucho schreef:Drink je wel makkelijker iets warms Es_ther? Thee, heet water met gember + citroen ofzo?
Het is voor iedereen natuurlijk anders, maar van snacken 's avonds naar helemaal niets is best een grote stap. Voor mij werkt nog wat zuivel na het eten goed. Schaaltje kwark of yoghurt, met bijvoorbeeld voor de echt lekkere trek 0kcal chocolade siroop ofzo.