Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ivy_power89 schreef:Ik ben afgelopen zondag getest nadat ik die ochtend wakker werd met keelpijn en mijn man al 2 dagen verkoudheidsklachten had.
Testen waren voor ons beide negatief.
Inmiddels dag 3, lig gestrekt in bed, slijmvliezen mega geïrriteerd en heb al 2 dagen koorts. Als astma patiënt ook direct benauwd, dus mag vanmiddag naar het corona spreekuur omdat ze bang zijn voor reacties van andere patienten als ik hoestend en proestend naar een gewoon spreekuur kom.
Gisteren avond wilde de huisartsenpost mij ook al niet zien.
Ik ben negatief dus waarom zo moeilijk
Polly schreef:De HAP heeft een speciaal luchtweg spreekuur dus wsl heeft het een andere reden dat je niet gezien hoefde te worden
ivy_power89 schreef:Polly schreef:De HAP heeft een speciaal luchtweg spreekuur dus wsl heeft het een andere reden dat je niet gezien hoefde te worden
Deze HA wilde zijn handen niet branden aan de behandeling van mijn eigen HA, dat waren zijn eigen woorden helaas.
Komt er waarschijnlijk op neer dat ik vanmiddag met een prednison kuur naar buiten loop (zoals altijd)
Overigens ben ik niet bekend met een luchtwegspreekuur, niet bij mijn eigen huisarts als op de HAP (die ik net iets te vaak van binnen heb gezien)
Dorus schreef:Dat is wel de manier waarop ik het nu beoordeel. Als het het normale patroon volgt zal het wel meevallen. Maar ik weet niet hoe een Corona hoofdpijn voelt dus het blijft gissen en hopen dat ik het goed beoordeel.
iiSunshine schreef:ik heb niet zo zeer last van de corona infectie zelf maar meer van alles er om heen. de quarantaine/isolatie en je een soort van “vies” voelen. hebben jullie hier ook last van (gehad), en wat hebben jullie gedaan om dit gevoel wat minder erg te maken?
ivy_power89 schreef:Nou ik ben "corona verdachte " als ik over 2 dagen nog steeds koorts heb mag ik weer gaan testen.
En heb een AB kuur en prednison mee gekregen want mn longen hadden het zwaar....
Goof schreef:iiSunshine schreef:ik heb niet zo zeer last van de corona infectie zelf maar meer van alles er om heen. de quarantaine/isolatie en je een soort van “vies” voelen. hebben jullie hier ook last van (gehad), en wat hebben jullie gedaan om dit gevoel wat minder erg te maken?
Wat bedoel je met 'vies' voelen?
Ja, die quarantaine sucks, maar ik was toch te ziek om iets te ondernemen. Mijn man was gewoon thuis en toen ik weer een beetje kon ben ik de honden weer kort gaan uitlaten. Die 2 weken vlogen zo voorbij.
laura1987 schreef:Zijn er überhaupt wel mensen die na 1 week direct 24 uur klachtenvrij waren?
xxxmh schreef:laura1987 schreef:Zijn er überhaupt wel mensen die na 1 week direct 24 uur klachtenvrij waren?
Ja, vrijdags positief getest, alleen verkouden en geen reuk en moest in quarantaine tot vrijdag maar was de dinsdag al klachten vrij met verkoudheid. Dus nog 3 dagen zonder klachten in isolatie gezeten in me slaapkamer. Nu na 8 weken ruik ik nog steeds niet 100%.