[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:06

Strak gezet!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:35

Hiraeth schreef:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Au. :+

De linkerarm ging wel, maar de rechterarm was een stukje gevoeliger. :o

Gaaaaaf

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:39

Dankjewel! Oh, en voor de administratie: deze is gezet bij Tjitse de Vries in Zwolle, net als de intussen beruchte rog van een paar pagina's terug! :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:41

Hiraeth schreef:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Au. :+

De linkerarm ging wel, maar de rechterarm was een stukje gevoeliger. :o

Heel tof! Lekker strak en duidelijk :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:49

Anoniem schreef:
Lau schreef:

Naja ik wil geen kantoor baan :') ik ga de creatieve kant op. Daar zijn tattoos natuurlijk veel geaccepteerder. Ook is mijn doel mijn eigen bedrijfje te beginnen. Dus ik zou mezelf niet afwijzen op mijn tattoo :')

Dat zei ik ook altijd, heb ook een creatieve studie gedaan (fotografie). En heb nu alsnog een kantoorbaan ;) (Waar ik het overigens enorm naar m'n zin heb :D )
Dat bedoelde ik meer, soms veranderen je plannen, gewenst of ongewenst. En helaas zijn er nog steeds bedrijven die je er echt op afwijzen... (Hoe erg ik het daar ook niet mee eens bent, een tattoo beïnvloed niet je werk maargoed) En op je hand is gewoon onmogelijk te bedekken.

Absoluut niet mee eens,hij is zo verborgen hoor :D ik ben deels op mn hand getattoeerd, altijd een mega grote wens geweest en gewoon gedaan (niet 1,2,3 hoor) Ja, anno 2018 word je er nog steeds op beoordeeld dus dat moet je kunnen handelen. Mensen denken dat het meer geaccepteerd is maar dat is dus absoluut niet zo, dat je iets anders gaat doen vooral als je jong bent, ben ik het wel mee eens, ik ben grafisch afgestudeerd maar ben in 2011 op kantoor terecht gekomen in een zakelijke richting (Office manager B2B) ik zit nog in die tak, echter is hij wel degelijk zo te verbergen...

Afbeelding

:D

Afbeelding

Nog steeds intens gelukkig mee maar je wordt er absoluut op beoordeeld ook al zou het niet mogen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:50

Hiraeth schreef:
Dankjewel! Oh, en voor de administratie: deze is gezet bij Tjitse de Vries in Zwolle, net als de intussen beruchte rog van een paar pagina's terug! :D

Berucht zelfs! :D
Gaaf die van jou! Heel strak.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:54

Vervelend dat jij dat zo ervaart Friemel en dat het dus blijkbaar nog steeds niet overal geaccepteerd is.
Ik heb die ervaring gelukkig niet. Op mijn vorige werk was het geen probleem, als ik het maar bedekte als ik naar een cliënt ging of als ik een zitting had. Maar dat vond ik niet meer dan normaal. (al deed ik het niet bij alle cliënten) Op mijn huidige werk hoef ik het helemaal niet te bedekken gelukkig. :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:59

Stom he dat het zo per werkgever verschilt.
Maar ik weet echt 100% dat ik nooit op kantoor kom te zitten. Ik heb altijd kantoorwerk gedaan en ik wordt dan langzaam gillend gek. Ik moet echt iets doen en het liefst voor mezelf. En goede make-up is altijd zo gekocht

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 15:02

Ik zei ook altijd te wachten tot ik een [***] heb maar he, ik wil niet eens ergens werken waar je veroordeeld word op je uiterlijk. Dus over een paar weken komt er gewoon een op m'n onderarm. Als ik bij andere bedrijven langs ga over een paar weken met stage doe ik toch altijd een net jasje aan. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 15:02

Oh ja maar friemel zo'n klein stukje lijkt mij geen probleem! :D (waarschijnlijk komen de blaadjes van mijn sleeve ook tot daar straks)

Ik bedoelde echt midden op je hand, kreeg de indruk dat Laura dat bedoelde?

Bij mij op kantoor is het ook geen probleem. Maar wij werken voor de overheid dus zodra we naar de klant gaan gewoon even een jasje er overheen :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 15:11

Anoniem schreef:
Oh ja maar friemel zo'n klein stukje lijkt mij geen probleem! :D (waarschijnlijk komen de blaadjes van mijn sleeve ook tot daar straks)

Bij mij op kantoor is het ook geen probleem. Maar wij werken voor de overheid dus zodra we naar de klant gaan gewoon even een jasje er overheen :j

Nee niet midden op, had een mooi idee van een mandala vanuit boven op je pols en een stukje op je hand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 15:11

Lau schreef:
Anoniem schreef:

Nee niet midden op, had een mooi idee van een mandala vanuit boven op je pols en een stukje op je hand.

Ja maar dat zei je niet :')

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 15:13

IvysToeter schreef:
Ik zit me nog steeds serieus af te vragen hoe ik mijn rug tzt een paar keer per dag ga wassen op mijn werk....
Insmeren lukt nog wel... Maar wassen onder enkel een kraan zonder half uitgekleed te staan?

Daar zit ik dus ook over brain te stormen haha!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 15:18

Lau schreef:
Anoniem schreef:

Ja maar dat zei je niet :')

I know, mijn duidelijke communicatie knop is stuk

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:38

Ik werk in de detailhandel. Vorige baan deed niet heel moeilijk, maar deed uit mezelf altijd lange mouwen aan, achter mn oor totaal geen probleem (Aldi werkte ik toen)
Werk Nu bij Jola en ik zou hier in principe korte mouwen aan mogen van de zomer, maar ik zie wel hoe het loopt

Mooi strak hiraeth!
Friemel ook mega mooi, mooie stijl

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 16:49

purple schreef:
Celestial schreef:
Dankjulliewel! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat *\o/*

Heb je een foto, purple?

Dit is de mijne:

https://www.instagram.com/p/BZGv6DmhZbI/

Hij staat links op mijn ribben, horizontaal onder mm bh-bandje. Komt van Wishlist ;)

Prachtig! <3

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 20:19

In een van deze topics mezelf wel eens gemeld, altijd een droom gehad om tattoos te hebben en f*ck wat vind ik een sleeve mooi bij vrouwen. <3

Nu heb ik zelf mijn eerste tattoo sinds een kleine week en ik blijf er maar naar kijken! (Ik heb er trouwens ook een op mijn ribben laten zetten, een klein paardje. Jemig wat deed dat kleine kreng zeer.) Zo mooi vind ik hem! :D Ik werk trouwens in de zorg. Geen enkel probleem hier.

Afbeelding

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 21:54

Giolli schreef:
In een van deze topics mezelf wel eens gemeld, altijd een droom gehad om tattoos te hebben en f*ck wat vind ik een sleeve mooi bij vrouwen. <3

Nu heb ik zelf mijn eerste tattoo sinds een kleine week en ik blijf er maar naar kijken! (Ik heb er trouwens ook een op mijn ribben laten zetten, een klein paardje. Jemig wat deed dat kleine kreng zeer.) Zo mooi vind ik hem! :D Ik werk trouwens in de zorg. Geen enkel probleem hier.

[ [url=m/Fx55EF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aaah lief! Vind hem leuk

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 22:13

Banjer schreef:
Zaterdag bij Josephine geweest om mn zeepaardje bij te laten werken... en voor begin december gelijk een afspraak gemaakt voor een cover up van een minder mooi gezette tattoo... met mijn vraag en het idee dat Josephine nu al heeft, gaat het op zeker weer een echt meesterwerk worden :D

Heb je een foto van je zeepaardje? Wil dr ook een en doe graag inspiratie op.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 23:15

Prachtig Hiraeth! En leuk die bloemetjes Giolli :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 23:21

Ik werk in de creatieve sector, op een kantoor :+ maar bij ons zijn tattoo’s gewoon toegestaan.

Hireath zo strak gezet!

En Friem jouw sleeve blijft echt prachtig! :+:

Hier nu 10 van de 40 kilo onderweg naar mn tattoo-doel, we komen er wel :D (en kan ik mooi mn idee helemaal finetunen)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 07:08

Jans wat heb je voor een idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 11:36

Goilli daar kan je prima een sleeve van laten maken O:)

Ik ben ook gek op zeepaardjes dus ook heeel benieuwd naar een foto :D Ik heb vroeger wel 3x m'n spreekbeurt over zeepaardjes gehouden _O-

Wat is je doel Jans? :)

Zit ik dan met m'n goede gedrag op kantoor, tattoo open, t lijkt wel de noordpool hier... Ijskoud man _O-
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:06

Mn doel is terug naar de 55 kilo :+ als ik dat gehaald heb laat ik een combinatie van symbolen zetten die mij door mn depressie hebben heengetrokken. Door die depressie ben ik zeker 40 kilo aangekomen (medicatiegerelateerd :\ ) Een wolkje en een Japanse poort. :j langzaamaan ook eens kijken naar een artiest die van twee stijlen één kan maken, zoals ik het wil. De poort mag nog wat eenvoudiger, meer zoals deze: http://www.theworldisabook.com/wp-conte ... -foxes.jpg en dan in de stijl van de wolk :j
Afbeelding

Hij is echt prachtig Dreamer!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:08

Ik ga naar Skin Art de 17e, alle 2 de tattoos komen daar vandaan en ben er best tevreden over