Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hiraeth schreef:[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Au.![]()
De linkerarm ging wel, maar de rechterarm was een stukje gevoeliger.
Hiraeth schreef:[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Au.![]()
De linkerarm ging wel, maar de rechterarm was een stukje gevoeliger.
Anoniem schreef:Lau schreef:
Naja ik wil geen kantoor baanik ga de creatieve kant op. Daar zijn tattoos natuurlijk veel geaccepteerder. Ook is mijn doel mijn eigen bedrijfje te beginnen. Dus ik zou mezelf niet afwijzen op mijn tattoo
Dat zei ik ook altijd, heb ook een creatieve studie gedaan (fotografie). En heb nu alsnog een kantoorbaan(Waar ik het overigens enorm naar m'n zin heb
)
Dat bedoelde ik meer, soms veranderen je plannen, gewenst of ongewenst. En helaas zijn er nog steeds bedrijven die je er echt op afwijzen... (Hoe erg ik het daar ook niet mee eens bent, een tattoo beïnvloed niet je werk maargoed) En op je hand is gewoon onmogelijk te bedekken.
Anoniem schreef:Oh ja maar friemel zo'n klein stukje lijkt mij geen probleem!(waarschijnlijk komen de blaadjes van mijn sleeve ook tot daar straks)
Ik bedoelde echt midden op je hand, kreeg de indruk dat Laura dat bedoelde?
Bij mij op kantoor is het ook geen probleem. Maar wij werken voor de overheid dus zodra we naar de klant gaan gewoon even een jasje er overheen
Lau schreef:Anoniem schreef:Oh ja maar friemel zo'n klein stukje lijkt mij geen probleem!(waarschijnlijk komen de blaadjes van mijn sleeve ook tot daar straks)
Ik bedoelde echt midden op je hand, kreeg de indruk dat Laura dat bedoelde?
Bij mij op kantoor is het ook geen probleem. Maar wij werken voor de overheid dus zodra we naar de klant gaan gewoon even een jasje er overheen
Nee niet midden op, had een mooi idee van een mandala vanuit boven op je pols en een stukje op je hand.
purple schreef:Celestial schreef:Dankjulliewel! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat![]()
Heb je een foto, purple?
Dit is de mijne:
https://www.instagram.com/p/BZGv6DmhZbI/
Hij staat links op mijn ribben, horizontaal onder mm bh-bandje. Komt van Wishlist
Giolli schreef:In een van deze topics mezelf wel eens gemeld, altijd een droom gehad om tattoos te hebben en f*ck wat vind ik een sleeve mooi bij vrouwen.![]()
Nu heb ik zelf mijn eerste tattoo sinds een kleine week en ik blijf er maar naar kijken! (Ik heb er trouwens ook een op mijn ribben laten zetten, een klein paardje. Jemig wat deed dat kleine kreng zeer.) Zo mooi vind ik hem!Ik werk trouwens in de zorg. Geen enkel probleem hier.
[ [url=m/Fx55EF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Banjer schreef:Zaterdag bij Josephine geweest om mn zeepaardje bij te laten werken... en voor begin december gelijk een afspraak gemaakt voor een cover up van een minder mooi gezette tattoo... met mijn vraag en het idee dat Josephine nu al heeft, gaat het op zeker weer een echt meesterwerk worden