Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er was een bestelling vol kluiven aangekomen, en ik liet hem één uit kiezen, dus kiest hij natuurlijk de meest gore van het stel
Ik eet smorgens alleen havermout of kwark ofzo. Vind brood zo zwaar smorgens
(behalve in t weekend maar dan kan ik rustiger wakker worden en eerst koffie drinken, haha)
Dan zou ik ook geen trek meer hebben
StillAngel schreef:Heb me wel ingeschreven voor een hardloopwedstrijd maar ik vind hardlopen niks aan.. maar de wedstrijden wel leuk.

Frummels schreef:Is die spinaziespread nou lekker?Ik sta er steeds naar te kijken in de supermarkt, maar durf het nog niet aan haha.
ik heb nu de pompoenspread in de koelkast staanijssnuiver schreef:Zeker een aanrader die spread!
Naast letten op mijn voeding, maak ik ook gebruik van etherische oliën.
De citrus oliën helpen bij het verbranden van vet en het hongergevoel te verminderen.
MarlindeRooz schreef:Ja ik weet van mezelf dat mijn maag even tijd nodig heeft om te wennen aan minder eten. Alleen dat is zo'n nare periode.
MarlindeRooz schreef:Ik ontbijt bijna nooit, vind het niet echt lekker en krijg niks weg als het niet moet.

).
met een hond lijkt me wel een stuk leuker!
Nog even lekker uitrusten en beter worden jij!
Voor conditie en verbranding heb je ook niet perse meer nodig dan dat.
plots een hele slok water recht in mijn neus, en dan even geen lucht meer en lichtjes mijn longen bewaterd
duurde even voor dat er uit was. Maar voor de rest heerlijk!
StillAngel schreef:Eindelijk even de tijd om uitgebreider te reageren![]()
_kellyav: supergoed dat er 1.5 kilo af is! Knap dat je het zo volhoudt, ondanks dat je weer even terug was naar je oude gewicht. Dan is het niet erg motiverend natuurlijk. Wat voor beweging doe je? Touwtje springen is erg leuk zeg, hou je dat dan lang vol?