Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Op zich is er geen probleem met kinderen een koek mee naar school geven of een fruitsapje drinken. Het probleem is dat wanneer ze thuis komen ze zitten en niets doen, daarnaast cola, nog meer fruitsap of energy drinks krijgen, vaak nog een koekje, snoepje etc om ze stil te houden of aan het avond eten te krijgen.
Steeph schreef:Vriend heeft mij zojuist behoed van twee kinderen van approx. 5 en 7 op hun flikker te geven omdat ze achter duiven aan het aanrennen waren.
Ik was mezelf vanbinnen echt aan het opvreten. Ik ren toch okk niet se hele dag achter jou aan?!
Magrathea schreef:Ik las dat op deze specifieke school de ouderraad had ingestemd met het idee in deze vorm. Dan lijkt het me dat je er wel draagvlak voor hebt
Bloodymary schreef:Steeph schreef:Vriend heeft mij zojuist behoed van twee kinderen van approx. 5 en 7 op hun flikker te geven omdat ze achter duiven aan het aanrennen waren.
Ik was mezelf vanbinnen echt aan het opvreten. Ik ren toch okk niet se hele dag achter jou aan?!
Oh, daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Of kinderen die jonge poesjes aan de staart optillen. En de ouders maar lachen en kijken hoe schattig ze zijn. K..jong.