Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Jeetje, mijn hart breekt bij je bericht. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik hoop enorm dat de laatste momenten zo pijnloos en comfortabel mogelijk zijn. En wens jou en iedereen om je heen enorm veel sterkte.
brittms schreef:Ik ben er stil van...Mo_86 schreef:Dankjewel voor het delen van jouw verhaal en jouw vrolijke, treurige, sarcastische, woedende en ook eerlijke en realistische opmerkingen. Je bent een prachtig mens en loeisterk. Ik hoop voor jou en ook Marcel en je dochter en kleindochter dat jouw laatste reis snel, vredig en voorzover dat nog gaat pijnloos mag zijn. Dankjewel dat jij jij bent. Je hebt alleen al in dit topic vele harten gestolen. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je niet zult worden vergeten. Lieve Priscilla, het ga je goed
Ik wil me volledig aansluiten bij deze woorden. Mijn gedachtes zullen bij jou en je gezin zijn..
Mo_86 schreef:Dankjewel voor het delen van jouw verhaal en jouw vrolijke, treurige, sarcastische, woedende en ook eerlijke en realistische opmerkingen. Je bent een prachtig mens en loeisterk. Ik hoop voor jou en ook Marcel en je dochter en kleindochter dat jouw laatste reis snel, vredig en voorzover dat nog gaat pijnloos mag zijn. Dankjewel dat jij jij bent. Je hebt alleen al in dit topic vele harten gestolen. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je niet zult worden vergeten. Lieve Priscilla, het ga je goed