Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Nee, voorlopig blijft 'ie lekker even zitten. Waarschijnlijk wordt er een nieuw sieraad gemaakt en wordt deze over een poosje gewisseld. Wel een beetje knullig dat ik deze juist heb laten maken omdat ik een perfect eerste sieraadje wilde
Yonker schreef:[ [url=m/u88fZq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hzTDZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog lastiger dan je denkt foto’s maken van je eigen oor waarop t goed te zien is
Weinig last gehad met slapen
_R_G_ schreef:Drunksheep schreef:Nee, voorlopig blijft 'ie lekker even zitten. Waarschijnlijk wordt er een nieuw sieraad gemaakt en wordt deze over een poosje gewisseld. Wel een beetje knullig dat ik deze juist heb laten maken omdat ik een perfect eerste sieraadje wilde
Oh wat jammer!
Wel gaaf dat je er een speciaal hebt kunnen laten maken, mag ik vragen waar dat kan? (Sorry als ik er overheen heb gelezen)Yonker schreef:[ [url=m/u88fZq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hzTDZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog lastiger dan je denkt foto’s maken van je eigen oor waarop t goed te zien is
Weinig last gehad met slapen
Heel gaaf!
Sorry dat ik in kom breken maar mag ik vragen waar je ze hebt laten zetten? (Gezien we in de zelfde omgeving wonenen de piercer waar ik voorheen heen ging is gestopt haha)
_R_G_ schreef:Drunksheep schreef:Nee, voorlopig blijft 'ie lekker even zitten. Waarschijnlijk wordt er een nieuw sieraad gemaakt en wordt deze over een poosje gewisseld. Wel een beetje knullig dat ik deze juist heb laten maken omdat ik een perfect eerste sieraadje wilde
Oh wat jammer!
Wel gaaf dat je er een speciaal hebt kunnen laten maken, mag ik vragen waar dat kan? (Sorry als ik er overheen heb gelezen)
Drunksheep schreef:Ik ben echt enorm fan van Classic Ink & Mods (en Dare2Wear en Classic Glamour)! CI&M en D2W zitten in Amsterdam, Classic Glamour in Rotterdam. Als iets niet kan dan zullen ze je dat zeker zeggen. Ze zijn super relaxt en nemen echt de tijd voor je. Ook om je te laten checken of je het eens bent met de plaatsing et cetera. Daarnaast werken hygiënisch en piercen ze alleen maar met hoogwaardige sieraden dus ook wat dat betreft zit het snor.