[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:30

Oja ik zie t, was me in eerst instantie ook niet opgevallen. Dat is wel echt balen en snap dat je, je daar aan gaat ergeren... maarja eruit kan die nu ook niet meer neem ik aan? -O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 19:38

Nee, voorlopig blijft 'ie lekker even zitten. Waarschijnlijk wordt er een nieuw sieraad gemaakt en wordt deze over een poosje gewisseld. Wel een beetje knullig dat ik deze juist heb laten maken omdat ik een perfect eerste sieraadje wilde :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:41

Er wordt een nieuw sieraadje gemaakt die voor me klaar zal liggen, zodat ik met zo'n 12 weken (in verband met de genezing) langs kan komen om hem te wisselen, superfijn!

Mijn pear end van Body Gems die ik laatst postte ligt trouwens al bij Classic om gesteriliseerd te worden, zodat ik er over een paar weken tijdens de controle van mijn daith mee gepiercet kan worden. Wordt waarschijnlijk een faux rook aangezien ik kleine oortjes heb en een forward helix misschien niet helemaal lekker gaat passen. Nu alweer zin in! Heb ik opeens een stuk voller oor :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:14

Faux rook staat hier ook op de wishlist al een tijd maar heb gewoon geen zin in die kraakbeenpiercings... genezing, vervelend slapen, korsten, etc :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 10:29

_Friemel schreef:
Faux rook staat hier ook op de wishlist al een tijd maar heb gewoon geen zin in die kraakbeenpiercings... genezing, vervelend slapen, korsten, etc :')

Ik heb er 0 last van gehad :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:14

Ik heb dan wel een gewone rook, maar dat was echt mijn meest brave piercing ooit

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:35

Ja maar de 1 is de ander niet helaas :') mijn neus was ook een drama, was er zo klaar mee! Nu met mooi weer zit ik veel op Scheveningen in t zwembad, als ik het weer aandurft zal het in oktober zijn of maart volgend jaar :j

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 16:17

Dat klopt _O- bij een kennis van mij issie een bitch geweest... En ik moet zeggen dat ik sowieso brave kraakbeenpiercings heb gelukkig.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 17:14

Drunksheep schreef:
Nee, voorlopig blijft 'ie lekker even zitten. Waarschijnlijk wordt er een nieuw sieraad gemaakt en wordt deze over een poosje gewisseld. Wel een beetje knullig dat ik deze juist heb laten maken omdat ik een perfect eerste sieraadje wilde :')

Oh wat jammer!
Wel gaaf dat je er een speciaal hebt kunnen laten maken, mag ik vragen waar dat kan? (Sorry als ik er overheen heb gelezen)

Yonker schreef:
[ [url=m/u88fZq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hzTDZP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog lastiger dan je denkt foto’s maken van je eigen oor waarop t goed te zien is _O-
Weinig last gehad met slapen :D

Heel gaaf!
Sorry dat ik in kom breken maar mag ik vragen waar je ze hebt laten zetten? (Gezien we in de zelfde omgeving wonen ;) en de piercer waar ik voorheen heen ging is gestopt haha)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 17:19

_R_G_ schreef:
Drunksheep schreef:

Oh wat jammer!
Wel gaaf dat je er een speciaal hebt kunnen laten maken, mag ik vragen waar dat kan? (Sorry als ik er overheen heb gelezen)

Yonker schreef:
[ [url=m/u88fZq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hzTDZP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog lastiger dan je denkt foto’s maken van je eigen oor waarop t goed te zien is _O-
Weinig last gehad met slapen :D

Heel gaaf!
Sorry dat ik in kom breken maar mag ik vragen waar je ze hebt laten zetten? (Gezien we in de zelfde omgeving wonen ;) en de piercer waar ik voorheen heen ging is gestopt haha)

Ik heb ze bij six feet under laten zetten (tattoo shop) die dus ook piercings zetten. :)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 17:21

Oh super, dankje!
Dan weet ik waar ik heen zou kunnen als ik er uit ben wat ik precies wil haha

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 18:28

_R_G_ schreef:
Drunksheep schreef:

Oh wat jammer!

Classic Ink & Mods/Dare2Wear/Classic Glamour. Weet niet of ze het zomaar voor iedereen doen, dus dan zou je even moeten informeren :j

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 22:53

Heeft iemand hier ervaring met piercings bestellen bij Etsy? Komen hier nog extra kosten overheen?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 08:47

Kak, mn smiley heeft die paar uur uit gisteren niet overleefd :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 11:24

Joanne1987 schreef:
Kak, mn smiley heeft die paar uur uit gisteren niet overleefd :(

Hoe lang zat hij in daarvoor? Ik heb mijne nu 3 of 4 jaar volgens mij en moet hem in september 4 weken uit..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 11:25

Half jaar pas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 13:29

Oh dan heb ik weinig te vrezen. Smiley is heel makkelijk zelf door te prikken.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 14:52

_R_G_ schreef:
Oh super, dankje!
Dan weet ik waar ik heen zou kunnen als ik er uit ben wat ik precies wil haha

Hihi jij woont 1 dorp verderop :=

Ik heb mijn neuspiercing bij six feet under laten zetten. Man die hem zette was echt enorm aardig!

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 21:04

Ik krijg nu plots last van mijn industrial... Denk dat hij nu zo'n twee maanden zit. Met zetten geen pijn gehad, daarna eigenlijk ook nooit last gehad, geen korstjes, niet bloeden, na twee dagen geen pijn meer en kon d'r perfect op slapen. Enige wat ik er tot nu toe aan gedaan heb is 1x per dag onder de douche gewoon afspoelen met lauw water en zorgen dat al het vuil en stof etc eraf is.

Nu sinds een dag of drie heb ik steeds het gevoel alsof hij 'vastgroeit' aan de ene kant. Als ik over m'n oorschelp wrijf en zo naar het uiteinde van mijn industrial toe ga, loopt dat gewoon over in elkaar zeg maar, alsof er een velletje van mn oor naar het bolletje vd industrial loopt. Probleem is dat ik het zelf niet goed kan zien... en zeker niet nu m'n bril kapot is haha.

Ik heb tot nu toe elke keer dat ik voelde dat het 'vast' zat, gewoon van aan de andere kant geduwd tegen het staafje tot hij er gewoon weer door gleed zeg maar en het velletje kapotgetrokken was.
Hij is niet te kort etc, kan hem gewoon goed heen en weer schuiven en heb dan nog wat plek over aan de uiteindes.

Heb d'r nu wat terramycine zalf op gedaan, iemand nog suggesties?

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 17:04

Na lang twijfelen ga ik voor een (double) forward helix. Nu maar hopen dat mijn oor daar geschikt voor is. Welke shop is aan te raden? Een stuk ervoor rijden is geen probleem. Wel ben ik ben behoorlijk pietje precies :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 18:01

Ik ben echt enorm fan van Classic Ink & Mods (en Dare2Wear en Classic Glamour)! CI&M en D2W zitten in Amsterdam, Classic Glamour in Rotterdam. Als iets niet kan dan zullen ze je dat zeker zeggen. Ze zijn super relaxt en nemen echt de tijd voor je. Ook om je te laten checken of je het eens bent met de plaatsing et cetera. Daarnaast werken hygiënisch en piercen ze alleen maar met hoogwaardige sieraden dus ook wat dat betreft zit het snor.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 18:31

Drunksheep schreef:
Ik ben echt enorm fan van Classic Ink & Mods (en Dare2Wear en Classic Glamour)! CI&M en D2W zitten in Amsterdam, Classic Glamour in Rotterdam. Als iets niet kan dan zullen ze je dat zeker zeggen. Ze zijn super relaxt en nemen echt de tijd voor je. Ook om je te laten checken of je het eens bent met de plaatsing et cetera. Daarnaast werken hygiënisch en piercen ze alleen maar met hoogwaardige sieraden dus ook wat dat betreft zit het snor.

Of anders Kanpatha, Robert-Jan. Ex Classic Ink & Mods en Dare 2 Wear. Hij zit met zijn eigen shop ook in Amsterdam. Heerlijk relaxte piercer, zegt wat kan en niet kan en adviseert ook niet alleen voor zijn eigen portemonnee! :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 18:46

Ik heb persoonlijk geen ervaring met Kanpatha, maar volg hem wel en heb ook veel goeds over hem gehoord :j

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 19:12

Dankje, klinkt goed daar! Amsterdam is alleen een ramp met parkeren haha. Kunnen ze bij een forward helix gelijk een piercing zeggen met een steentje oid of krijg je zo'n ouderwets bolletje?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 19:28

Ja tuurlijk kan dat! Kijk maar eens op hun Instagram pagina's waarmee ze allemaal piercen.