Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Echter weeg ik nog niet heel strak af (en 2x buitenshuis maakt dat niet echt easy)
Ben de motivatie kwijtgeraakt doordat ik geen tijd meer heb om naar de sportschool te gaan. Hopelijk gaat dat binnenkort wel weer makkelijker lukken.
iedereen doet het natuurlijk anders haha
secricible schreef:Kayleigh_ schreef:Gewone whey zijn snelle eiwitten en dus de beste keus voor na het sporten om je spieren te helpen. Smart proteïn zijn langzame eiwitten en meer bedoeld als maaltijdshake.
Dit idd
Beide shakes hebben een eigen functie.
Ik gebruik ze beide wel
nu ben ik trouwens ook best streng voor mijzelf omdat ik graag voor de vakantie nog wat kilo's kwijt wil.. Dat maakt dat ik nu wat sneller afval dan de pogingen die ik voorheen wel eens deed :p betekend overigens niet dat ik niet geniet.. In het weekend ben ik gewoon wat losser

Net zoals 3 maaltijden per dag. Op een werkdag neem ik ook yoghurt met fruit en smoothies mee omdat ik dan wat meer nodig heb qua eten, dan wanneer ik vrij ben en enkel ga paardrijden bijvoorbeeld.
en zou dan graag weer redelijk op gewicht willen zijn.
IMANDRA schreef:Jinte misschien zijn die Mueslierepen die ik laatst heb gepost wat voor je? Wel wat meer kcal (130-200) maar vullen wel heel goed! (En geen ei of wortel Hihi). Welkom
En waarschijnlijk wel een stuk gezonder dan wanneer je zoiets kan en klaar in de winkel koopt. Ga ik van het weekend maar eens mee aan de slag! Ook niet lastig om te maken zie ik. Dank je wel voor de tip!