[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-16 09:31

Leuk dat artikel.
Allemaal lijken.
Schrok me een hoedje. :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 09:48

Haunting schreef:
Vindt die sternumtattoo's echt gaaf bij vrouwen staan.

Zag weer een aantal ideeën van mensen voorbij komen waar ik gelijk aan dit plaatje moest denken:
[ Afbeelding ]

Dames, er zijn zoveel gave andere ideeën die minder mensen hebben. Kijk vooral ook daar eens naar.
Uiteraard is het uiteindelijk je eigen beslissing voor wat je voor eeuwig op je lichaam zet :D.

En dat het voor eeuwig is kan je in dit artikel vinden. 5300 jaar oud die tattoo's, en wij ons maar druk maken om een beetje zon en vervagen van de tattoo :D.

Zo waar dit :=

Maargoed, als iemand dolblij is met een plaatje dat al 1000x uitgekauwd is dan moeten ze t vooral laten zetten toch.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 09:53

Het is een leuk idee om met te beginnen wel. Ik zocht achter tattoo's met een betekenis(voor mezelf), en wou ook eerst het infinity symbool met wat tekst, maar ondertussen is het idee verder gerijpt en is het iets anders geworden. Betekenis blijft even waardevol voor me, maar het gaat leuker worden denk ik

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 10:06

Nog 3 nachtjes slapen *\o/*

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-16 10:20

Haha.
Spannend blijft het altijd he.

Ik moet nog afspraak maken, maar ik denk ergens over 2 weken als ze tijd heeft.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 10:25

Heel spannend.. Ben elke keer toch weer behoorlijk nerveus, alsof het mn eerste is... :))

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 10:39

its_daantjee schreef:
Courses schreef:

nu ben ik ook wel heel nieuwschierig naar hoe het er uit ziet.. beetje lastige plek om zo een foto op internet te gooien natuurlijk :+

vind de plek ontzettend mooi!

Oh nee hoor, m'n artiest heeft ook een foto online gezet destijds :)

[ Afbeelding ]

aah die is gaaf!! ontzettend mooi hoor ! :j

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 10:48

Meelezer hier die hoopt een vraag te mogen stellen!

Ik hoor al een tijdje niks van de tattoo-eerder die voor mij een tattoo zou ontwerpen helaas (heb ik overigens 50 euro voor betaald en wel eerste ontwerp ontvangen die totaal anders was dan we overlegd hadden en heb haar feedback incl moodbord gestuurd, blijkbaar vind ze dat vervelend, ga binnenkort mijn geld maar terug vragen :\ ) dus ben aan het rondkijken naar een andere.

Ik kwam een tattoo shop uit Emmen tegen (finelinetattoo) en ben eigenlijk wel te spreken van het werk van 1 van hun mensen, Martina. Zouden jullie eens willen kijken naar haar werk en mij vertellen wat jullie de voors en tegens van haar werk vinden? http://finelinetattoo.nl/albums/Martina-Tattoos

Ik ben nogal een noob en mis geloof ik de helft :o

Ontzettend bedankt !!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 10:49

Haunting schreef:

Zag weer een aantal ideeën van mensen voorbij komen waar ik gelijk aan dit plaatje moest denken:
[ Afbeelding ]

Dames, er zijn zoveel gave andere ideeën die minder mensen hebben. Kijk vooral ook daar eens naar.
Uiteraard is het uiteindelijk je eigen beslissing voor wat je voor eeuwig op je lichaam zet :D.

En dat het voor eeuwig is kan je in dit artikel vinden. 5300 jaar oud die tattoo's, en wij ons maar druk maken om een beetje zon en vervagen van de tattoo :D.

Sorry, maar ik ben allergisch aan mensen zeggen wat ze wel/niet mogen/zouden moeten doen met hun lijf. Als iemand dolgelukkig is met een infinity sign of een veertje, waarom niet? Dat is jouw probleem toch niet? Jij hoeft er toch niet mee rond te lopen?
Ja, er lopen misschien 100 mensen mee rond, maar iedereen heeft zijn eigen betekenis. Ik heb ook een Deathly Hallows tattoo van Harry Potter die ontzettend veel mensen hebben, maar
1. ik ben nog nooit in mijn leven zo iemand tegen gekomen die 'm ook heeft
2. als ik wel iemand zou tegenkomen met dezelfde tattoo zou het me echt geen hol kunnen boeien
3. mijn tattoo heeft mijn eigen betekenis en die betekent niet hetzelfde als alle 100.000 andere mensen die dezelfde tattoo hebben

Een tattoo hoeft niet origineel te zijn om betekenisvol te zijn voor iemand.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 11:00

Yasmine schreef:
Haunting schreef:

[ Afbeelding ]

Sorry, maar ik ben allergisch aan mensen zeggen wat ze wel/niet mogen/zouden moeten doen met hun lijf. Als iemand dolgelukkig is met een infinity sign of een veertje, waarom niet? Dat is jouw probleem toch niet? Jij hoeft er toch niet mee rond te lopen?
Ja, er lopen misschien 100 mensen mee rond, maar iedereen heeft zijn eigen betekenis. Ik heb ook een Deathly Hallows tattoo van Harry Potter die ontzettend veel mensen hebben, maar
2. als ik wel iemand zou tegenkomen met dezelfde tattoo zou het me echt geen hol kunnen boeien
3. mijn tattoo heeft mijn eigen betekenis en die betekent niet hetzelfde als alle 100.000 andere mensen die dezelfde tattoo hebben

hier ben ik het helemaal mee eens! een persoonlijk gemaakte dromenvanger zal voor mij een betekenis hebben. niet zomaar een random plaatje waarvan ik denk, oh das mooi. tattoo's hebben voor sommige mensen een betekenis, en die hoeft niet duidelijk te zijn voor andere mensen. als je zelf maar weet waar het voor staat. maar de ideeën van een ander "afkraken" is ook niet echt leuk :o

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 11:06

En al hebben ze geen betekenis, dan is dat ook geen probleem :P

Troi; hoe lang heb je al niks gehoord en heb je in de tussentijd nog contact opgenomen? Het kan zijn dat je er een beetje tussendoor geglipt bent o.i.d.

Banjer: Ik snap je helemaal! Voor mij nog 2 nachtjes slapen en ik heb er zo veel zin in! :D (En eigenlijk ook helemaal niet, want ik kies alleen maar pijnlijke plekken uit :') )

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 11:09

goldenarrow schreef:
Troi; hoe lang heb je al niks gehoord en heb je in de tussentijd nog contact opgenomen? Het kan zijn dat je er een beetje tussendoor geglipt bent o.i.d.

Ik heb ander halve maand geleden feedback gegeven en neem om de week contact met haar op via de mail waar ik geen reactie op krijg :\

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 11:11

En je hebt geen mogelijk om even te bellen/langs te gaan? Mijn ervaring is dat sommige artiesten de mail niet zo heel goed op orde hebben :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 11:29

Zo eens met Yasmine!

Haunting waarom zou jij voor een ander moeten bepalen dat hij/zij een tattoo moet nemen die nog niemand heeft? Als je dolgraag een veertje wilt moet je een veertje zetten en niet iets anders omdat andere mensen hebben bepaald dat je niet een veel voorkomende tattoo mag.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 11:57

Volgens mij was de boodschap alleen maar: kijk eens verder dan je neus lang is als je een tattoo wilt die al duizenden mensen hebben. En eerlijk gezegd denk ik dat ook wel eens. Maar ieder zijn ding. Als je er blij mee bent, prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:00

Blackbear heeft een winactie op facebook zie ik!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:16

Bij wie heb je je ontwerp laten maken troi?

Verder helemaal eens met Yasmine :j Al loopt de hele wereld met een bepaald ontwerp, als iemand dat óók een mooi ontwerp vindt... waarom zou je dat dan niet doen? Kokopelli is nou ook niet bepaald uniek als tattoo :)) Maar ik laat hem wel naar mijn idee ontwerpen, qua kleur etc. Ben heel benieuwd waar ze mee komt!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:18

Berdien schreef:
Bij wie heb je je ontwerp laten maken troi?

Ik stuur even pb

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:40

Ik heb ook ideeën die komen van tattoo's die ik zag bij andere, om er daarna zelf iets van te maken :)

De vogels heb ik laten aanpassen met een takje waarop 1 vogel zit en een andere wegvliegt, met als betekenis, a bird always trusts on his own wings, gewoon omdat ik weet dat ik meer kan als ik in mezelf kan geloven. Ook heb ik een idee voor een lion king tattoo, omdat de qoute the past can hurt, but you can run from it or learn from it me altijd bijgebleven is, waarbij ik dat kleine leeuwtje (op de boom) een leuke symboliek vind.

Dus nog even ze staan enkel niet op papier maar ook effectief erop :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 13:06

Yasmine schreef:
Haunting schreef:

[ Afbeelding ]

A-fiets-men. Als iemand een vogel, dromenvanger of infinity wil laten tattoeren, wie ben jij dan om te oordelen dat ze verder moeten denken en iets anders moeten laten zetten? Mijn eerste tattoo is ook een uigekauwd Pinterest-idee, maar ik vind hem hartstikke vet dus waarom zou ik er dan langer over moeten nadenken? :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 13:07

Niks is uniek, elk idee is wel een keer gebruikt.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 13:16

UhNee schreef:
Niks is uniek, elk idee is wel een keer gebruikt.

En het is uniek op iedereen :o

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 13:17

Ik was even vergeten dat er voornamelijk vrouwen in dit topic zitten.
Dames, rustig rustig. Ik zeg niet wat ze moeten doen, ik zeg alleen dat ze ook eens naar andere ideeën kunnen kijken. Er staat toch duidelijk in mijn bericht dat het een ieder zijn eigen beslissing is.
Al laten ze voor mijn part hun hele lichaam vol met infinity tekens of dromenvangers zetten.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 13:47

Haunting schreef:
Ik was even vergeten dat er voornamelijk vrouwen in dit topic zitten.
Dames, rustig rustig. Ik zeg niet wat ze moeten doen, ik zeg alleen dat ze ook eens naar andere ideeën kunnen kijken. Er staat toch duidelijk in mijn bericht dat het een ieder zijn eigen beslissing is.
Al laten ze voor mijn part hun hele lichaam vol met infinity tekens of dromenvangers zetten.

Lukt het ff niet ofzo? :+
Als je toch vind dat het hun eigen beslissing is, waarom doe je er dan zo flauw en neerbuigend over?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:04

Mensen, blaas het niet zo op joh.
T is niet slecht bedoeld en ik snap t wel. Mensen die net een beetje gaan rondkijken in de tattoo wereld zien al snel de eindeloze vogels/veertjes/infinity/dromenvanger. En niks mis mee. Maar als je daar als nieuweling onder bedolven wordt dan is het soms lastig te zien/beseffen dat er nog zoveel meer mogelijk is. En dat ook een standaard ontwerp helemaal is aan te passen aan jou en je wensen.

Meer niet. Dus chill.