Allemaal lijken.
Schrok me een hoedje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Haunting schreef:Vindt die sternumtattoo's echt gaaf bij vrouwen staan.
Zag weer een aantal ideeën van mensen voorbij komen waar ik gelijk aan dit plaatje moest denken:
[ Afbeelding ]
Dames, er zijn zoveel gave andere ideeën die minder mensen hebben. Kijk vooral ook daar eens naar.
Uiteraard is het uiteindelijk je eigen beslissing voor wat je voor eeuwig op je lichaam zet.
En dat het voor eeuwig is kan je in dit artikel vinden. 5300 jaar oud die tattoo's, en wij ons maar druk maken om een beetje zon en vervagen van de tattoo.
its_daantjee schreef:Courses schreef:
nu ben ik ook wel heel nieuwschierig naar hoe het er uit ziet.. beetje lastige plek om zo een foto op internet te gooien natuurlijk
vind de plek ontzettend mooi!
Oh nee hoor, m'n artiest heeft ook een foto online gezet destijds
[ Afbeelding ]
Haunting schreef:Vindt die sternumtattoo's echt gaaf bij vrouwen staan.
Zag weer een aantal ideeën van mensen voorbij komen waar ik gelijk aan dit plaatje moest denken:
[ Afbeelding ]
Dames, er zijn zoveel gave andere ideeën die minder mensen hebben. Kijk vooral ook daar eens naar.
Uiteraard is het uiteindelijk je eigen beslissing voor wat je voor eeuwig op je lichaam zet.
En dat het voor eeuwig is kan je in dit artikel vinden. 5300 jaar oud die tattoo's, en wij ons maar druk maken om een beetje zon en vervagen van de tattoo.
Yasmine schreef:Haunting schreef:Vindt die sternumtattoo's echt gaaf bij vrouwen staan.
[ Afbeelding ]
Sorry, maar ik ben allergisch aan mensen zeggen wat ze wel/niet mogen/zouden moeten doen met hun lijf. Als iemand dolgelukkig is met een infinity sign of een veertje, waarom niet? Dat is jouw probleem toch niet? Jij hoeft er toch niet mee rond te lopen?
Ja, er lopen misschien 100 mensen mee rond, maar iedereen heeft zijn eigen betekenis. Ik heb ook een Deathly Hallows tattoo van Harry Potter die ontzettend veel mensen hebben, maar
1. ik ben nog nooit in mijn leven zo iemand tegen gekomen die 'm ook heeft
2. als ik wel iemand zou tegenkomen met dezelfde tattoo zou het me echt geen hol kunnen boeien
3. mijn tattoo heeft mijn eigen betekenis en die betekent niet hetzelfde als alle 100.000 andere mensen die dezelfde tattoo hebben
Een tattoo hoeft niet origineel te zijn om betekenisvol te zijn voor iemand.
goldenarrow schreef:Troi; hoe lang heb je al niks gehoord en heb je in de tussentijd nog contact opgenomen? Het kan zijn dat je er een beetje tussendoor geglipt bent o.i.d.
Yasmine schreef:Haunting schreef:Vindt die sternumtattoo's echt gaaf bij vrouwen staan.
[ Afbeelding ]
Sorry, maar ik ben allergisch aan mensen zeggen wat ze wel/niet mogen/zouden moeten doen met hun lijf. Als iemand dolgelukkig is met een infinity sign of een veertje, waarom niet? Dat is jouw probleem toch niet? Jij hoeft er toch niet mee rond te lopen?
Ja, er lopen misschien 100 mensen mee rond, maar iedereen heeft zijn eigen betekenis. Ik heb ook een Deathly Hallows tattoo van Harry Potter die ontzettend veel mensen hebben, maar
1. ik ben nog nooit in mijn leven zo iemand tegen gekomen die 'm ook heeft
2. als ik wel iemand zou tegenkomen met dezelfde tattoo zou het me echt geen hol kunnen boeien
3. mijn tattoo heeft mijn eigen betekenis en die betekent niet hetzelfde als alle 100.000 andere mensen die dezelfde tattoo hebben
Een tattoo hoeft niet origineel te zijn om betekenisvol te zijn voor iemand.
Haunting schreef:Ik was even vergeten dat er voornamelijk vrouwen in dit topic zitten.
Dames, rustig rustig. Ik zeg niet wat ze moeten doen, ik zeg alleen dat ze ook eens naar andere ideeën kunnen kijken. Er staat toch duidelijk in mijn bericht dat het een ieder zijn eigen beslissing is.
Al laten ze voor mijn part hun hele lichaam vol met infinity tekens of dromenvangers zetten.