Goed idee suus, dan word ik eens gepushed om lipstick op te doen! Alhoewel ik niet een hele maand vol kan maken en sommige van mijn lipstick echt niet draagbaar zijn overdag...
ik geef mn bek maar een douw hoor.. We kunnen ook 2 maanden, 40 lipsticks doen oud (dan heb je per maand ongeveer 10 spijbelden .. en dan kan iedereen m aanpassen op zn stash als ik minder doet heb je minder dagen oid
Moeten we daar n los topic voor maken anders wordt t misschien wat onduidelijk..?
BelleTessa
Geplaatst: 30-11-15 16:14
Staat je leuk Suus. Haha ik kom niet ver met m'n 4 lipsticks en 2 potloden
Jaaaa kunnen we ze eindelijk swatchen en in het echt zien!!
Rena100
Geplaatst: 30-11-15 16:15
Heb geen 40 verschillende lipsticks haha, maar ik kan sommige natuurlijk wel een paar keer extra dragen. Ik wil wel mee doen, doe ik ook eens als die lipsticks op die ik normaal niet pak. (als ik al lipstick draag )
Voor wie kan doet steeds n andere, in elk geval al je lipsticks n keer gebruiken en dan mag je gaan dubbelen
Zal is ff bedenken en dan open ik een topic
Drunksheep
Geplaatst: 30-11-15 16:19
Ik wil wel meedoen ja, weet niet of ik een maand kan vullen, en of ik elke kleur doordeweeks kan dragen (werk op kantoor dus blauw of paars is mss wat heftig)
Ik heb er ook niet genoeg om elke dag van de maand 1 te doen, maar zal eens kijken of ik hier en daar wat kan veranderen met andere gezichtsmake up, haar & kleding
Is het anders een idee om een max te stellen, zeg maar 25 lipstick is x aantal dagen. Degene die minder dan 25 lipsticks hebben, doen dan mee totdat ze alles een keer hebben gedragen. Dus als je er dan maar 15 hebt, dan doe je gewoon voor 15 dagen mee?
Oh, leuk! Ik heb er wel 40, maar grijp eigenlijk altijd dezelfde, dus ideaal voor mij
_Nelleke_
Geplaatst: 30-11-15 18:15
Zullen we dan eerst een FOTD challenge doen? Morgen iedereen een FOTD posten in het topic ofzo? Lipkleur is ook een goed idee maar dan kan ik op werkdagen niet meedoen omdat er maar beperkte kleuren zijn toegestaan bij mijn uniform.
Grmbl, mn zoektocht naar de perfecte highlighter is nog steeds niet geëindigd en ik neig nu heel erg naar Mac Lightscapade. Ik vind andere highlighters al snel te goud en omdat ik al zelf een vrij warme tint heb en ook graag met warme blush werk vind ik alles een beetje over de top warm warm warm zeg maar.
Iemand nog suggesties? (Ik ben morgen jarig dus ik mag mezelf iets cadeau doen... )