Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:31

Ja.. dat ding was bij mij binnen 2 maanden kapot.. :') Mn volgende word denk ik toch een duurdere investering :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:41

Echt? Ik moest die van mij laatst voor het eerst opladen, maar vooor de rest nooit problemen gehad :n

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:57

Hmmm... Heb nu over alle 3 reviews uit zitten spitten en ik denk toch dat ik de Luna ga bestellen. Het staat mij behoorlijk aan dat het van siliconen is gemaakt ivm hygiene. Ik ben met die borstels bang dat als je een uitbraak hebt, je meteen aan een nieuwe borstel kan ivm de bacterien en die krengen zijn nogal duur. Sowieso al 100 euro per jaar voor alleen de borstels, bij normaal gebruik. Clearasonic is dat dan, weet niet wat die losse borstels van die Silk kosten.

Zag dat ze de Luna bij de douglas verkopen, alleen die zit hier niet in de buurt. Ja, in Den Haag, maar dan moet ik dat centrum in er er is sinds kort ook nog een primark open daar :r

Tidoane (oid, sorry, wat een moeilijke naam om te typen en te onthouden hahaha): Nee, het schijnt dat-ie gewoon te hard is voor gevoelige huidjes. Moet je maar eens googlen, het komt echt schrikbarend veel voor! Misschien heb ik de verkeerde reviews te pakken, maar ik durf het niet aan :n

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:12

Welke kwasten gebruiken jullie voor foundation? Ik twijfel de Real Techniques Expert Face Brush te bestellen. Iemand betere ervaringen?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:28

Oh mijn huid is heel gevoelig en ik krijg ook ontzettend snel puisten maar die Silk was daar wel echt een uitkomst voor hoor! Eerste 2 weken werd het iets erger maar daarna ging het echt heel goed met mn huid :j
Daarom wil ik toch weer een nieuwe borstel aan gaan schaffen :))

Ja bij mij was het echt een ramp Emma, die hele knop was vreemd gaan zitten (los aan de binnenkant ofzo?) en opegegeven moment kreeg ik 'm gewoon helemaal niet meer aan :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:54

En hoelang had je 'm in gebruik Navatu?

Hmm ik denk toch dat ik gewoon die Luna ga bestellen. Iets met kerstcadeautje voor mezelf omdat mn boom er zo banketstaaf bij staat met alle cadeautjes al bij mn ouders O:)

BelleTessa: Toevallig ging het daar vorig week over, anders f zoekfunctie gebruiken? Niet dat ik banketstaaf wil doen, maar anders heb je straks nóg meer antwoorden en wordt het nóg lastiger kiezen :D. Over het algemeen was iedereen het er hier wel aardig over eens dat de FEB van RT streperig resultaat geeft. Ik zelf dacht dat het aan mijn Bobbi Brown Foundation lag, maar uiteindelijk na tips van hier heb ik het met de beautyblender geprobeerd en dat maakte echt een heel andere indruk!

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:56

Heeft iemand een idee of er nog inklarings- en afhandelingskosten bijkomen als je besteld bij IHerb?
Als je onder de 22 euro besteld zijn er dacht ik geen btw kosten, maar als DHL nog moet inklaren, dan kunnen ze die kosten wel vragen.
Wil graag bestellen, maar twijfel nu.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:57

Heb m ongeveer 2 maanden gebruikt voordat hij kapot ging :)) En mijn huid blijft normaal gesproken nooit 6 weken lang goed :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:57

Ja! Ik heb er al een keer of 7 besteld denk ik en de laatste keer was de eerste keer dat ik invoerrechten moest betalen. 18 euro bovenop een bestelbedrag van... kom ik zo op terug :)
Edit: $ 39.03 was het bestelbedrag.

Ach, die producten zijn hier niet te krijgen en vergelijkend spul is een stuk duurder, dus was alsnog spekkoper.

Oef, vind dat wel snel kapot gaan. Had je geen garantie meer?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-12-14 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 21:58

Bij mij is hij absoluut niet streperig, ik vind m erg fijn :j
Gebruik momenteel de buffer kwast van zoeva, die werkt top icm dunne foundation :)

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:12

Dan je Yv_ . Prijs scheelt niet zoveel met de Engelse shop, dus ga daar maar bestellen ;)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:40

Yv_ schreef:
Ja! Ik heb er al een keer of 7 besteld denk ik en de laatste keer was de eerste keer dat ik invoerrechten moest betalen. 18 euro bovenop een bestelbedrag van... kom ik zo op terug :)
Edit: $ 39.03 was het bestelbedrag.

Ach, die producten zijn hier niet te krijgen en vergelijkend spul is een stuk duurder, dus was alsnog spekkoper.

Oef, vind dat wel snel kapot gaan. Had je geen garantie meer?

Nee, had hem bij neckerman besteld en die hadden 1 of ander vreemd gezeur daarover op hun website staan.. -.-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:54

Kaatje, 5 lipsticks in één keer. :wow: Wel lekker, zo losgaan!

Ik bestel heel vaak bij iHerb, heb 1 keer moeten betalen, toen had ik voor $45 ofzo besteld. Normaal bestel ik tussen de $20 en $30 en doe ik met de iets snellere bezorging (is $8) en op deze manier heb ik nog nooit hoeven betalen. :) Je spullen zijn er dan ook echt een stuk sneller.

Ik vind de RT Expert Facebrush wel fijn trouwens. :)

Heb vandaag Brave lipstick en Soar lipliner gekocht, en een wenkbrauwpotlood bij MAC. De lipstick en potloden waren net weer binnen, ik en de vriendin met wie ik shopte hadden ook meteen de laatste Braves. :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:55

Ik had een paar weken terug voor 45 euro en heb niets hoeven te betalen :))

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:58

Volgensmij moet je ook net pech hebben idd, want heb ook wel vaker duurdere bestellingen gedaan en niet hoeven te betalen. En toen ik moest betalen was ook bij de langzaamste shipping methode, misschien dat je daarmee ook meer kans hebt eruit gepikt te worden.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:01

Iherb is enkel creditcard toch?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:02

Dit was de eerste keer dat ik voor snellere shipping koos en dit keer moest ik betalen _O-
Het is idd maar geluk hebben of ze je er wel of niet tussenuit vissen. Uit al die buitenlandse orders heb ik 2 keer moeten betalen dus het valt me alsnog heel erg mee, als ik zie wat er hier vanuit USA binnenkomt :').

Was FeelUnique betrouwbaar? Daar heb ik 'm inclusief kortingscode voor 163 en duurt volgens mij even lang als dat ik 'm via foreo zelf bestel a 169.

Suus: Volgens mij wel, maar het kan zijn dat er ondertussen paypal is toegevoegd

Oh sorry, dan heb ik niks gezegd over die kwast. Dacht dat er vrij veel ervaringen waren met streperig effect namelijk. Maar heb ik verkeerd begrepen dan denk ik :D
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-12-14 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Loose

-O- Ja.

Anoniem

Mooi is Brave he! Ik ben er ook echt gek op <3

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:04

Ja FeelUnique is betrouwbaar, heb er twee keer besteld geloof ik en was beide keren tevreden. Volgensmij hebben wel meer mensen uit het topic daar besteld (Djilna laatst Naked nog dacht ik?).

En ja Brave is echt mooi! Een mooie neutrale kleur en toch niet nude, echt iets voor elke dag. <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:08

Ik vind dat zo stom.. Paypal is toch ook redelijk standaard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:11

Hij is idd net iets specialer dan echt nude, maar toch weer heel simpel! Ben er ook echt heel erg blij mee :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:11

Haha Yv_ klopt wel hoor, waren ook redelijk wat bij die hem niet fijn vonden. :)) Maar ik heb er echt nog nooit last mee gehad van streperigheid dus misschien verschild het ook per persoon/foundation/aanbrengtechniek.

Ik vind dat ook raar, dat je bij zoveel dingen alleen maar met creditcard kan betalen. Bij NARS bijv ook, terwijl ik met creditcard eigenlijk helemaal niet fijn vindt. Ik bestel ook alleen dingen met cc als ik ze echt nergens anders kan vinden waar je wel met Paypal of iDEAL kan betalen of als het qua prijs heel veel uitmaakt met webshops waar je wel gewoon op andere manieren kan betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:14

Ik vind Paypal echt heerlijk, aangezien Paypal via je Paypal saldo kan, je bankrekening, of je creditcard.. En dan heb je nog kopersbescherming er bovenop. :)

Sorry dat ik lately niet veel reageer maarrrr ik ben eindelijk gearriveerd in mijn appartementje aan de andere kant van Canada dus vanaf nu ga ik weer meelezen en what not haha!

Ik las iets over 5 MAC lipsticks in 1 keer? := Wauw :))

Geen makeup haul maar toch wel beauty gerelateerd.. Denk ik.. := 1 fles CHI Magnified volume shampoo en 1 fles CHI Magnified volume conditioner gehaald! Beide zijn ze bijna 950 ml en ik doe er vaak bijna een jaar mee dus ik kan weer vooruit :))
http://www.beautygloss.nl/2010/11/10/ch ... ed-volume/

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:21

loose lijkt die combinatie van brave en soar hierop:

Afbeelding