Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 18:32

Aangezien ik er morgen niet ben, heb ik het vakje opgemaakt voor morgen. Ik vind het toch wel verbazingwekkend hoeveel ze qua inhoud op elkaar lijken. Heb de prijzen bij elkaar opgeteld, maar ik kom niet bij de €120,- wat betreft de inhoud. Het zal ook wel aan de boom zelf liggen dat hij meegeteld wordt. Die 47,- die ik ervoor betaald heb, heb ik er gelukkig uit. Maar ik ga volgend jaar wel weer gewoon de goedkope kopen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 20:03

Afbeelding
:wow: _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 20:13

Marocje schreef:
[ [url=m/j78Vpr.png]Afbeelding[/url] ]
:wow: _O-

Yep! Dat is de verkoper die dus veel meer vraagt met alles wat ik eerder al postte hier in dit topic. :=

Vraag me vaak af hoe ze aab zoveel komen en weer verkopen haha.
Zelfs toen je die mini buddha foam kreeg met flesje oil, was de vraagprijs nog 39.95

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 20:23

Marjoow schreef:
naomiiiii schreef:
Ik vind het wel een soort van 'horen' ofzo. Het is bij de Christenen een traditie om elke zondag een kaars erbij aan te steken. Dan zit je dus op de laatste zondag met vier verschillende geuren, dat lijkt me ook niet je van het. :+

Nee maar je kan ze wel gelijk opbranden toch? Dus elke zondag een andere geur.

Dat kan wel maar dat is natuurlijk niet de advent traditie. De bedoeling is om elke zondag een kaarsje extra te branden. De 4de zondag dus 4 kaarsjes.

Iedereen heeft zo z’n eigen smaak natuurlijk maar ik ben blij want ik gebruik ze echt volgens de traditie :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 20:41

naomiiiii schreef:
[ [url=m/t4vGFk.jpg]Afbeelding[/url] ]

De tussenstand na de kalender... :+

Heel gaaf :D

Ik heb geen ervaring met de restoring olie, wel met de anti-age en die vind ik persoonlijk heel fijn! Heb een hele gevoelige huid rondom m'n ogen en de huis is feel rustiger geworden :)

Sowieso reageert mijn huid snel op stress, uit m'n ritme etc. Nu heb ik door omstandigheden in 10 dagen tijd 2x 2 nachtdiensten gedraaid en gelijk weer een ontploffing op kin en kaaklijn. Nu heb ik net de glowmask er op gezet die ik als proefmonster had gekregen. Normaal scrub ik dagelijks deze regio, maar bij de rituals hadden ze geadviseerd om dat minder vaak te doen omdat het de huis prikkelt meer huidvet (?) aan te maken en dat ik beter een paar keer per week een glowmask te nemen.
Wat is jullie ervaring met dit product?

Ashleytjuhh

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 20:46

Oke ik heb normaal niks met Rituals maar ik ben echt gaan houden van de Yalda lijn :j

Ik zag een uitverkoop hier voorbij komen, is dat ook online?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 20:54

Iemand had het hier eerder over de kuur van de namaste oil.

Werkt dit goed/ echt? En hoe breng je dit aan? :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 21:17

Banyu schreef:

Ik denk dat je die ampullen bedoelt. Daar heb ik over verteld, ik ben er heel tevreden over.
Ik doe het als volgt: (het is mij in de winkel aangeraden om het 3x per jaar te doen, vaker hoeft echt niet)
Er zitten 7 ampullen in zo'n doosje, 1 per dag.
Er zit zoveel in dat je 1 ampul 's ochtends én 's avonds kan opsmeren.
Gewoon je gezicht reinigen zoals je dat altijd doet, dan de ampul doormidden breken met een handdoek omdat het van glas is en je gezicht en eventueel hals met de helft van de inhoud insmeren.
Even laten intrekken en daarna sealen met een dag- of nachtcréme.
's Avonds kun je dan de andere helft van de ampul gebruiken.

Ik heb een gemengde huid (vette t-zone en kaaklijn en relatief droge wangen) maar de ampullen brengen die heel goed in balans.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 21:37

Jolien87 schreef:
Banyu schreef:

Ik denk dat je die ampullen bedoelt. Daar heb ik over verteld, ik ben er heel tevreden over.
Ik doe het als volgt: (het is mij in de winkel aangeraden om het 3x per jaar te doen, vaker hoeft echt niet)
Er zitten 7 ampullen in zo'n doosje, 1 per dag.
Er zit zoveel in dat je 1 ampul 's ochtends én 's avonds kan opsmeren.
Gewoon je gezicht reinigen zoals je dat altijd doet, dan de ampul doormidden breken met een handdoek omdat het van glas is en je gezicht en eventueel hals met de helft van de inhoud insmeren.
Even laten intrekken en daarna sealen met een dag- of nachtcréme.
's Avonds kun je dan de andere helft van de ampul gebruiken.

Ik heb een gemengde huid (vette t-zone en kaaklijn en relatief droge wangen) maar de ampullen brengen die heel goed in balans.

Thanks. Dus gewoon 7 dagen lang 2x per dag! Super bedankt voor je uitgebreide uitleg. Erg fijn! :D

Ik denk dat ik dan voor de hydrateren ga.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 00:09

Ik was geen fan van Yalda, maar ik heb even gedouchet met de mini uit de kalender en vind hem toch wel lekker :D
Misschien toch maar een grote foam en body lotion bestellen :)

Trouwens, is de Holi ook limited of niet?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 00:25

Marjoow schreef:
Ik was geen fan van Yalda, maar ik heb even gedouchet met de mini uit de kalender en vind hem toch wel lekker :D
Misschien toch maar een grote foam en body lotion bestellen :)

Trouwens, is de Holi ook limited of niet?

Komt bij mij over als een vaste lijn voor pubers, die wat betaalbaarder is :j

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 08:45

M’n broer was zoals elk jaar te laat met zijn kerstcadeau’s inslaan dus ik ben gisteren even met hem de stad in gegaan. Ik mocht bij de rituals iets uitzoeken maar we kwamen de winkel niet eens in! Zeker 30 mensen die in de rij stonden om af te rekenen.. uiteindelijk naar de douglas gegaan. Ik wist precies wat ik graag wilde hebben (sakura en dao showerfoam) en binnen vijf minuten stonden we buiten. Wat een gedoe!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 08:54

_MG schreef:
Zeker 30 mensen die in de rij stonden om af te rekenen

Herkenbaar! Was zaterdagmiddag (okay, toegegeven, niet het handigste moment om te gaan shoppen voor kerst) in een Rituals in Utrecht centrum, wilde de Dao kaars meenemen... en toen maar teruggezet want de rij was gigantisch!
Toen 's avonds op Utrecht CS had ik nog een paar minuten voor de trein vertrok, Rituals binnengeracet, kon meteen afrekenen, een paar tellen later stond ik weer buiten. :D

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 09:07

Dallista ik ben stiekem nu wel benieuwd naar een foto van jouw kaarsencollectie _O-

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 09:26

Djeradalover schreef:
Dallista ik ben stiekem nu wel benieuwd naar een foto van jouw kaarsencollectie _O-

Eigenlijk vrij saai hoor, gewoon een rijtje met gekleurde doosjes op een boekenplank. Met wat gekleurde kleine Yankee candles er naast, maar die horen hier niet bij. :+
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:07

Laatste dag van de kalender

Spoiler:
Afbeelding
Parfummetje 10ml

Die ik echt super vies vind :+

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 10:55

In de normale kalender
Spoiler:
Yalda douche foam klein formaat
nou heb ik een grote en een kleine, wat ik helemaaaaal niet erg vindt :D

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 12:19

Ben erg blij met het laatste product van de normale kalender. Eerste keer dat ik de rituals kalender heb aangeschaft en heb er geen moment spijt van gehad. Zaten leuke producten bij.

De kaarsjes elke zondag vind ik leuk en ruiken lekker, net zoals de meesten van jullie vind ik het jammer dat het niet 4 'verschillende' kaarsjes waren. Maar heb veder niks te klagen over de kalender.

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 13:55

naomiiiii schreef:
Spoiler:
...Die ik echt super vies vind :+

Spoiler:
:P vies...vies...ik dacht dat er geen geur aan zat toen ik er aan rook. "Oh, we hebben de speciale editie van 2017 nog over, laten we die er maar ingooien." Dat het ook niet (meer) op de Rituals website te vinden is zegt me genoeg :(:).

Spoiler:
Inmiddels is mijn neus meer wakker: ik vind het wel een lekker [te subtiel] geurtje.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 15:45

Ik heb mezelf een kerstcadeau gedaan! 3 Yalda bodycremeś voor 30€!

Happy me! :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 16:11

Ik wacht nog eventjes op de sale <3

En zag in de outlet de The Ritual of Anahata die wil ik wel weer een fles van hebben :+

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 16:14

Liep rituals winkel in om nog even cadeautjes te halen voor O&N. 20 man in de rij voor de kassa.
2 deuren verder binnen 3min afgerekend bij Hudsonbay :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 16:23

x_Jeanine_x schreef:
Ik wacht nog eventjes op de sale <3

En zag in de outlet de The Ritual of Anahata die wil ik wel weer een fles van hebben :+

Zit hier ook inderdaad al af te tellen voor de sale hoor! Maar vond mezelf dat ik me wel een cadeautje mocht geven! En wellicht zie ik niets in de sale, dat ik denk die wil ik hebben!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 17:33

Ik heb vandaag de sakura bed & body mist gekregen van een collega die hier is uit tjechie. Zo lief.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 20:07

Afgelopen zaterdag in Duitsland Ritual of Holi gekocht. Zó lekker! Was daar in de aanbieding. Het is dat ik het nog steeds veel te duur vind, anders had ik mij helemaal het schompes gekocht in dit geurtje. :D