Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marocje schreef:[ [url=m/j78Vpr.png]Afbeelding[/url] ]
![]()
Marjoow schreef:naomiiiii schreef:Ik vind het wel een soort van 'horen' ofzo. Het is bij de Christenen een traditie om elke zondag een kaars erbij aan te steken. Dan zit je dus op de laatste zondag met vier verschillende geuren, dat lijkt me ook niet je van het.
Nee maar je kan ze wel gelijk opbranden toch? Dus elke zondag een andere geur.
naomiiiii schreef:[ [url=m/t4vGFk.jpg]Afbeelding[/url] ]
De tussenstand na de kalender...
Banyu schreef:Iemand had het hier eerder over de kuur van de namaste oil.
Werkt dit goed/ echt? En hoe breng je dit aan?
Jolien87 schreef:Banyu schreef:Iemand had het hier eerder over de kuur van de namaste oil.
Werkt dit goed/ echt? En hoe breng je dit aan?
Ik denk dat je die ampullen bedoelt. Daar heb ik over verteld, ik ben er heel tevreden over.
Ik doe het als volgt: (het is mij in de winkel aangeraden om het 3x per jaar te doen, vaker hoeft echt niet)
Er zitten 7 ampullen in zo'n doosje, 1 per dag.
Er zit zoveel in dat je 1 ampul 's ochtends én 's avonds kan opsmeren.
Gewoon je gezicht reinigen zoals je dat altijd doet, dan de ampul doormidden breken met een handdoek omdat het van glas is en je gezicht en eventueel hals met de helft van de inhoud insmeren.
Even laten intrekken en daarna sealen met een dag- of nachtcréme.
's Avonds kun je dan de andere helft van de ampul gebruiken.
Ik heb een gemengde huid (vette t-zone en kaaklijn en relatief droge wangen) maar de ampullen brengen die heel goed in balans.
Marjoow schreef:Ik was geen fan van Yalda, maar ik heb even gedouchet met de mini uit de kalender en vind hem toch wel lekker![]()
Misschien toch maar een grote foam en body lotion bestellen![]()
Trouwens, is de Holi ook limited of niet?
_MG schreef:Zeker 30 mensen die in de rij stonden om af te rekenen
naomiiiii schreef:Spoiler:
...Die ik echt super vies vind
x_Jeanine_x schreef:Ik wacht nog eventjes op de sale
En zag in de outlet de The Ritual of Anahata die wil ik wel weer een fles van hebben