Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:solarpleure schreef:Geen ranja, het is citroensap, maple syrup en cayenne peper met water. Maar ja, de filosofie erachter is dat je alleen dat drinkt voor 10 dagen (en thee en water mag) en verder niks eet o.O Dat gaat mij persoonlijk te ver, daarom doe ik het een dag. Vooral omdat ik hier niet kan koken en de maaltijden best wel wat 'troep' bevatten denk ik dat het wel baat heeft, zelfs die ene dag.
Besef je wel dat je daarmee een hoop suikers naar binnen slaat? Hoeveel nut heeft dat kun je je dan afvragen, aangezien een overmaat aan suiker opgeslagen wordt als vet. Plus dat de suikers eenvoudig op te nemen zijn (korte suikerketens en ook nog eens niet gebonden in vezels, eiwitten of vetten. Dat houdt in dat je lichaam ze snel opnemen en een insulinepiek veroorzaken zullen, die vervolgens nog hoog blijft als de suikers zijn opgeruimd = opnieuw hongergevoel.
Waarschijnlijk komt dit bedenksel voort uit dat er zowel over het nemen van citroensap en ook over chili gezegd wordt, dit je stofwisseling te versnellen. Ik zou zeggen, probeer dat eens?
Bhriseis schreef:Loose, ik ben in december pas gestopt met Jillian, en ben gestart op 3 januari vorig jaar
Gewoon omdat ik elk (voor mij gevarieerd genoeg) programma al gevolgd heb. Nadien heb ik 1 maand Blogilates gedaan, maar daar reageerde ik niet goed op, omdat te veel cardio voor mij blijkbaar averechts werkt.
Inmiddels zit ik op 5-6 uur balletles per week, en sport ik 5 dagen per week, soms met KT in de sportschool, soms met extra ballet/Essentrics/nog eens een Jillianfilmpje.
GillyZidane schreef:hallo allemaal,
vorig jaar ben ik al eens begonnen met de schred, maar kwam niet verder dan dag 3,
nu ga ik proberen het vol te houden, al weet ik nu al dat ik het heel moeilijk ga vinden.
heb zojuist dag 2 level 1 gedaan.
vanmorgen al enorme spierpijn, hoop dat ik er nu een beetje doorheen gewerkt heb, maar dat zal wel niet haha.
fourseasons schreef:Jotoma schreef:Ik heb daar altijd lak aan als ze zegt 'don't quit on me now', denk ik doei.. bepaal ik zelf wel
Motivatie moet echt vanuit mezelf komen
HahahaAls ik echt kapot ben heb ik er ook lak aan maar als ik gewoon lui ben helpt het wel