Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RubyRed schreef:Ik probeer wel echt gezond te eten, en geen rare diëten. Gewoon zoals ik straks als ik klaar ben met afvallen ook wil gaan eten, maar dan net iets minder.
Gisteren na het pizza-eten naar de mac geweest voor een McFlurry, en ik heb gewoon niks gegeten daar, terwijl de anderen van hun ijsje zaten te genieten. Vond het niet eens zo heel moeilijk...
deviltjh schreef:SdaphneS: heel veel sterkte! succes morgen!
Madeira_ inderdaad, als je al hard werkt valt dat nog best mee.
Ik heb vandaag weer een dipje, niet in eten, maar emotioneel,
ik kwam helaas weer een kennis tegen die het altijd leuk vind om mij voor schut te zetten.
Eerste was dat hij me normaal rond 4 uur ziet, en dan heb ik als tussendoortje altijd een stuk fruit of een koekje, en nu dus niet ( was ook later) hij dus: niet aan het eten? heb je geen honger? ben je ziek ofzo, jij eet altijd! ( had vanaf 12 uur niet meer gegeten en absoluut geen honger ) en daarna:
Ik zei dus dat ik het koud had ( 30 min wachten op de bus buiten) en hij doodleuk: hoezo, met dat walvisvet kun je het toch nooit koud hebben?
nouja...
deviltjh schreef:Nouja,
ik ben er ook niet blij mee,
maar ben nou niet bepaald iemand die het uitschreeuwt als iemand commentaar geeft,
ben heel lang gepest,
en uit ervaring denk ik dat negeren toch het beste is.
naar mijn gevoel
maar het haalt wel het succes met je dieet naar beneden,
volgens mam was ik afgevallen, maar dan kom je zo'n zak tegen
marizkaa schreef:Nou rot opmerking inderdaad... knap dat je er zo mee om kan gaan. Ik had toch wel even mijn "walvis" jelly in de stijd gegooid om hem op zijn plaats te zetten... patsss![]()
ik heb vandaag een goed dagje ben weer -1 jeejnu nog precies 9,8 kilo te gaan. ik ben echt helmaal door de appel heen ik heb helemaal geen zin meer in lekker dingen of iets hartigs... Ik ben in de goede flow. En ik trek jullie allemaal meeeeee....
Lets GO girlssss
marizkaa schreef:Nou rot opmerking inderdaad... knap dat je er zo mee om kan gaan. Ik had toch wel even mijn "walvis" jelly in de stijd gegooid om hem op zijn plaats te zetten... patsss![]()
ik heb vandaag een goed dagje ben weer -1 jeejnu nog precies 9,8 kilo te gaan. ik ben echt helmaal door de appel heen ik heb helemaal geen zin meer in lekker dingen of iets hartigs... Ik ben in de goede flow. En ik trek jullie allemaal meeeeee....
Lets GO girlssss