Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilangok schreef:Lastig Riverrr!![]()
Ik zit nogsteeds enorm te twijfelen over antidepressiva. Mijn psychiaters denken dat het slim is om het te doen, alleen mijn ouders willen er maar niet in meegaan. Helaas ben ik minderjarig en kan ik dat dus niet zelf beslissen. Paar weken geleden ook een gesprek gehad hierover alleen mijn ouders zijn nogsteeds niet overtuigt, ze willen gewoon niet geloven dat het écht slecht met me gaat lijkt wel.
Ik heb nogsteeds problemen met eten, vorige week niet naar school gegaan en vandaag ook niet wegens slaaptekort en gebrek aan eten en dus geen energie. Voel me ook erg suïcidaal weer de laatste tijd, maar dat probeer ik te negeren.
Heb ook het idee dat ik het mezelf gewoon niet gun om beter te worden en het daarom maar niet beter gaat.
ilangok schreef:Heb ook het idee dat ik het mezelf gewoon niet gun om beter te worden en het daarom maar niet beter gaat.
ilangok schreef:Lastig Riverrr!![]()
Ik zit nogsteeds enorm te twijfelen over antidepressiva. Mijn psychiaters denken dat het slim is om het te doen, alleen mijn ouders willen er maar niet in meegaan. Helaas ben ik minderjarig en kan ik dat dus niet zelf beslissen. Paar weken geleden ook een gesprek gehad hierover alleen mijn ouders zijn nogsteeds niet overtuigt, ze willen gewoon niet geloven dat het écht slecht met me gaat lijkt wel.
Ik heb nogsteeds problemen met eten, vorige week niet naar school gegaan en vandaag ook niet wegens slaaptekort en gebrek aan eten en dus geen energie. Voel me ook erg suïcidaal weer de laatste tijd, maar dat probeer ik te negeren.
Heb ook het idee dat ik het mezelf gewoon niet gun om beter te worden en het daarom maar niet beter gaat.
Janneke2 schreef:Maar ik snap niet helemaal hoe je morgen, nota bene in je agenda een impulsieve actie kunt hebben staan....?
(Accoord: op het moment van afspreken kan het een impuls zijn. Maar intussen heb je tijd om na te denken en als je denkt dat het niet goed is, kun je er alsnog van afzien! )
Joolien schreef:Mag ik vragen wat je gepland hebt Emily?
Janneke2 schreef:En is allerlei gedoe zoals pillen eigenlijk volstrekt niet aan de ode, zolang dit punt niet onder de loep wordt genomen.
xEmily schreef:Ik noemde het eerst ook gewoon domme acties eerlijk gezegd, alleen aangezien iedereen het met impulsief beoordeeld ben ik het ook maar impulsief gaan noemen(klikje naar een post van ooit)
Maar het is dus niet impulsief, maar gewoon domme acties?
Wat exact vertel ik liever nadat het gebeurd is. Ik kan er uuuren over doorpraten aangezien ik me er zo erg in interesseer enzo, alleen ben bang dat ik van te voren al tegen word gehouden
--
Ik wist trouwens niet dat medicatie ook écht kon helpen, ik dacht dat dit juist allemaal omweggetjes waren die de oorzaak niet effectief kunnen aanpakken, maar dat kan dus wél?