[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:59

Ik wel := Veel meiden met infinity op hun pols of in hun nek, maar goed, als je het mooi vindt vooral doen toch?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:02

Denk dat 't met tattoo's vaak is. Bepaalde hypes.

Nu misschien infinity, tijdje terug waren het sterren (waarvan ieder dan een betekenis had.. (en ik mag het niet zeggen maar soms dacht ik 'ja het zal wel. :') ))
En Vroegahhh waren het die tribals.. en ik vind dat je nu die vogeltjes ook veel terug ziet. Die zwaluwtjes. :)

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:11

Klopt Nagini , verplaatsende tattoohypes ... hoewel ik heel veel mooi vindt zoals nu de zwaluwtjes ...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:12

Ik houd me daar dus echt helemaal niet mee bezig he, die tattoo hypes :') .

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:15

Nee ik ook niet. :') Maar het valt gewoon op, wat je terug ziet.

@Yenopi, vind ik ook mooi die zwaluws :j maar ik zou ze juist niet meer zetten omdat iedereen die nu wilt. :')
(Het heeft voor mij ook geen betekenis o.i.d. dus dan zou ik het alleen zetten voor de mooi ;) )

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:23

Er lopen ook duizenden mensen rond met het teken dat ik getattooeerd heb op mijn ribben (Deathly Hallows van Harry Potter) maar het enige wat voor mij belangrijk is, is de betekenis die het voor mij heeft. Want wat het voor mij betekent, is niet hetzelfde als wat het betekent voor al die andere mensen die het ook hebben.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:41

Natuurlijk dat is ook zo :j
En je moet je daardoor ook zeker niet laten tegenhouden. :)

(Nu ga ik even googlen wat dat teken ook alweer was :P )

*edit; Oja, dacht al zoiets. Doet me denken aan illuminati

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:52

Hoihoi, ik zit er over te denken ook een tattoo te laten zetten.
Helaas zijn er zoveel dingen die ik mooi vind, ik vroeg me af of jullie misschien sites weten waar ik een beetje inspiratie op kan doen. Het liefst een bloem maar de tattoo heeft voor mij wel een betekenis (doorzetten, moed nooit opgeven) dus dat maakt de keuze toch moeilijk.

Iemand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:00

Bizzybijtje schreef:
Helaas zijn er zoveel dingen die ik mooi vind, ik vroeg me af of jullie misschien sites weten waar ik een beetje inspiratie op kan doen. Het liefst een bloem maar de tattoo heeft voor mij wel een betekenis (doorzetten, moed nooit opgeven) dus dat maakt de keuze toch moeilijk.

Iemand?

Ik heb even voor je gezocht en de volgende site:
http://www.fleurop.nl/bloemen.html

Misschien kun je er iets mee. Ik zou het voor bij jezelf houden en dan meer kijken welke stijl tatoeage je wilt. Ik heb een aantal pag terug wat voorbeelden onder elkaar gezet.

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:01

Hallo allemaal,

Heb vorig jaar een beetje meegepraat (vooral gekeken) in het vorige topic. Toen heb ik een vlinder op mijn enkel laten zetten en daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee! Ik dacht toen ook, vanwege de pijn :') , dat dat ook meteen de laatste zou zijn. Maar het begint weer te kriebelen.... Ik zou graag een tattoo op mijn onderarm willen maar ik ben van plan om in het ziekenhuis te werken. Nu vroeg ik me af of hier meer mensen zijn met tattoo's op hun armen en in het ziekenhuis werken. Of word je dan afgewezen? Want dan laat ik het erbij..

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:03

Joolien schreef:
Bizzybijtje schreef:

Iemand?

Ik heb even voor je gezocht en de volgende site:
http://www.fleurop.nl/bloemen.html

Misschien kun je er iets mee. Ik zou het voor bij jezelf houden en dan meer kijken welke stijl tatoeage je wilt. Ik heb een aantal pag terug wat voorbeelden onder elkaar gezet.

Bedankt!
Ja weet je het hoeft niet per se een bloem te zijn maar dat vind ik wel erg mooi en 'neutraal'.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:04

ShannonJuul schreef:
Hallo allemaal,

Heb vorig jaar een beetje meegepraat (vooral gekeken) in het vorige topic. Toen heb ik een vlinder op mijn enkel laten zetten en daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee! Ik dacht toen ook, vanwege de pijn :') , dat dat ook meteen de laatste zou zijn. Maar het begint weer te kriebelen.... Ik zou graag een tattoo op mijn onderarm willen maar ik ben van plan om in het ziekenhuis te werken. Nu vroeg ik me af of hier meer mensen zijn met tattoo's op hun armen en in het ziekenhuis werken. Of word je dan afgewezen? Want dan laat ik het erbij..

Ik heb een tattoo op mijn onderarm en stage gelopen in het ziekenhuis. Ik heb er zelf geen problemen aan ondervonden, mijn werkgever had er ook geen problemen mee.

Ik denk dat het ook verschilt wat je op je onderarm hebt staan. Ik heb een zin van een liedje, en dat is niet iets wat meteen enorm afschrikt of eruit springt. Ik denk dat als het een 'rustige' tattoo is, dat je er niet gauw problemen mee hebt :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:24

Staan mooie dingen op :oo Bedankt!
Heb ook alvast tattooshop gemaild voor informatie en om misschien wat hulp te krijgen bij het ontwerp :))

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:40

Bizzybijtje schreef:

Iemand?

Hoewel niet de meest originele (al is dat mede afhankelijk van wie hem zet en hoe hij gezet is) vind ik zelf de kersenbloesem een erg mooi symbool voor een tattoo. http://thelyricwriter.hubpages.com/hub/ ... -And-Ideas In verschillende oosterse culturen heeft de kersenbloesem een verschillende betekenis maar allemaal zijn ze mooi en sterk. Ik wil zelf ook losse kersenbloesems in mijn toekomstige tattoo verwerkt hebben (Adam heeft al erg mooie gemaakt zag ik).
Als je googelt op cherry blossom tattoo vind je de wereld aan voorbeelden... sommige schitterend, anderen vreselijk, maar allicht vind je er iets ter inspiratie.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:24

Francis, jij had ooit zo'n mooi tattoo ontwerp voor een painthorse. Ga je die ooit nog laten zetten?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:36

Nog meer mensen met een tattoo op de onderarm(binnenzijde)?
Weet al een tijdje dat ik een simpel pootafdrukje wil.. alleen waar kom ik nog niet helemaal uit.
Aan mijn voet gedacht, maar ik vind mijn voeten niet mooi.. :+
Kwam nu op deze plek uit en aangezien ik niet weet wat voor werk ik later ga doen, is het ook nog wel redelijk veilig dacht ik zo. Te verhullen met een driekwartmouw.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:37

Zo ik heb laatst even wat simpele ontwerpjes gemaakt...
Moeten nog verder uitgedacht worden natuurlijk en ook pas tijdens een bepaalde periode.
Graag wilt zien, zeg maar even hihi :)

Zo nog een kleine maand en dan ga ik ervoor...
Begin steeds erger te zenuwpezen hahaha... Weet dathet ontzettend zeer gaat doen, maar goed wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan zeggen ze wel eens toch?

Air: Ik wil daar een tekst laten zetten, wordt mijn tweede tattoo dan en rond oktober november dit jaar denk ik :)
Een vriend van mij heeft daar ook zijn naam staan en hij doet werk in verzorgingshuis... Maakt hun niet veel uit...
Tis alleen zn naam dus ja

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:44

Ik heb een tattoo op mijn onderarm, sta voor de klas, geen probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:00

Francis schreef:
Bizzybijtje schreef:

Iemand?

Hoewel niet de meest originele (al is dat mede afhankelijk van wie hem zet en hoe hij gezet is) vind ik zelf de kersenbloesem een erg mooi symbool voor een tattoo. http://thelyricwriter.hubpages.com/hub/ ... -And-Ideas In verschillende oosterse culturen heeft de kersenbloesem een verschillende betekenis maar allemaal zijn ze mooi en sterk. Ik wil zelf ook losse kersenbloesems in mijn toekomstige tattoo verwerkt hebben (Adam heeft al erg mooie gemaakt zag ik).
Als je googelt op cherry blossom tattoo vind je de wereld aan voorbeelden... sommige schitterend, anderen vreselijk, maar allicht vind je er iets ter inspiratie.

Oh wauw, heeel heel erg bedankt!!!!
Ik had namelijk precies deze bloem in mijn hoofd maar wist niet wat de naam was _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:15

Kersenbloesem heeft inderdaad een sterke betekenis! Die wil ik ook graag op m'n rug, maar vind het lastig om de juiste stijl te vinden als voorbeeld. Bij de meeste vind ik het te weinig bloemen hebben.

Francis, heb jij een link naar die van Adam? Heb hem al een tijdje niet echt meer gevolgd, dus heb die denk gemist.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:26

Laatst bijgewerkt door _00_0 op 13-03-13 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:29

Ik persoonlijk vind dit 1 van de weinige écht mooie kersenbloesem tattoo's:
Afbeelding

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:45

Toevallig iemand hier die mij kan helpen met een schets (of eventueel via photoshop)?

Ik krijg 'Royal beauty' op de een of andere manier niet goed op papier, de 'oya' van royal lukt me nog wel goed, maar verder? -O-
Ik wil graag inspiratie, meerdere manieren om het te laten zetten. Heel 'strak' of classy, heel sierlijk of een middenweg (handgeschreven vind ik ook mooi, sommige letters los van elkaar, sommige vast).
Bedoeling is op mijn pols of onder mijn rechter borst op mijn ribben :)

Pelryo (?), het lijkt me een vreselijk pijnlijke plek en ook een onhandige, draag je sneakers word daar veel langsaf geveegd denk ik.

Tattoo boven mij is een van de weinige die ik opgeslagen heb, amazing.