Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Hoihoi, ik zit er over te denken ook een tattoo te laten zetten.
Helaas zijn er zoveel dingen die ik mooi vind, ik vroeg me af of jullie misschien sites weten waar ik een beetje inspiratie op kan doen. Het liefst een bloem maar de tattoo heeft voor mij wel een betekenis (doorzetten, moed nooit opgeven) dus dat maakt de keuze toch moeilijk.
Iemand?
Joolien schreef:Bizzybijtje schreef:Hoihoi, ik zit er over te denken ook een tattoo te laten zetten.
Helaas zijn er zoveel dingen die ik mooi vind, ik vroeg me af of jullie misschien sites weten waar ik een beetje inspiratie op kan doen. Het liefst een bloem maar de tattoo heeft voor mij wel een betekenis (doorzetten, moed nooit opgeven) dus dat maakt de keuze toch moeilijk.
Iemand?
Ik heb even voor je gezocht en de volgende site:
http://www.fleurop.nl/bloemen.html
Misschien kun je er iets mee. Ik zou het voor bij jezelf houden en dan meer kijken welke stijl tatoeage je wilt. Ik heb een aantal pag terug wat voorbeelden onder elkaar gezet.
ShannonJuul schreef:Hallo allemaal,
Heb vorig jaar een beetje meegepraat (vooral gekeken) in het vorige topic. Toen heb ik een vlinder op mijn enkel laten zetten en daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee! Ik dacht toen ook, vanwege de pijn, dat dat ook meteen de laatste zou zijn. Maar het begint weer te kriebelen.... Ik zou graag een tattoo op mijn onderarm willen maar ik ben van plan om in het ziekenhuis te werken. Nu vroeg ik me af of hier meer mensen zijn met tattoo's op hun armen en in het ziekenhuis werken. Of word je dan afgewezen? Want dan laat ik het erbij..
Bizzybijtje schreef:Hoihoi, ik zit er over te denken ook een tattoo te laten zetten.
Iemand?
Francis schreef:Bizzybijtje schreef:Hoihoi, ik zit er over te denken ook een tattoo te laten zetten.
Iemand?
Hoewel niet de meest originele (al is dat mede afhankelijk van wie hem zet en hoe hij gezet is) vind ik zelf de kersenbloesem een erg mooi symbool voor een tattoo. http://thelyricwriter.hubpages.com/hub/ ... -And-Ideas In verschillende oosterse culturen heeft de kersenbloesem een verschillende betekenis maar allemaal zijn ze mooi en sterk. Ik wil zelf ook losse kersenbloesems in mijn toekomstige tattoo verwerkt hebben (Adam heeft al erg mooie gemaakt zag ik).
Als je googelt op cherry blossom tattoo vind je de wereld aan voorbeelden... sommige schitterend, anderen vreselijk, maar allicht vind je er iets ter inspiratie.