Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ittheclown schreef:Hallo ^-^ Ik had een vraagje, nou ja vraagje ik zou grag meningen willen.
Ik ga binnekort mijn haar blonderen (met lighter ehrm ontkleurt je haar) En dan wil ik er een pastel kleur in doen ( heb al een aantal producten gekocht) Maar ik vroeg me af, welke kleur denken jullie dat me het leukste zou staan ? Ik dacht zelf om een mix te maken van roze met een tikkeltje paars zodat het een beetje een warm achtige super lichtroze kleur word.
Had al geprobeerd met van die programmas mn haar blond te maken en dan kleurtjes te testen maar alles wat ik kon vinden online waren natuurlijke kleuren en die ben ik dus zat, dus als iemand dat voor mij zou willen/kunenn doen graag ^-^
Foto:
http://i962.photobucket.com/albums/ae10 ... 6a691a.png ( met bruinig haar)
http://i962.photobucket.com/albums/ae10 ... 4d161c.jpg ( en met iets dat ooit felrood was... rood is zo een rot kleur lol word bij mij dus zo na een tijdje, zelfs in de winter met minder zon)
Normaal zie ik er niet zo washed out, heb eigenlijk altijd eyeliner.. en geen bril maar heb een oog infectie T-T Dus mag geen make up en stuff, voor foto heb ik overgens zoals je ziet bril ff afgezet lol Maar als je denkt wat kijkt ze moeilijk.. ehrm ik zie echt nikks ( heb -10 )
magli schreef:Ik vroeg mij af of er hier nog mensen zijn bij wie normale kleuring niet pakte. Mijn haar is van nature rost-bruin, maar sinds een paar jaar laat ik er blonde balleiage insteken. De persoon die het doet gebruikt altijd een soort van oxidatiepoeder en nog iets, samen is het een blauw goedje. Ze noemt het volgens mij ontkleuring. Nu heb ik gehoord dat dit gewoon echt niet goed is, mijn haar is ook wel wat harder maar niet extreem slecht ofzo. Voor blonder te gaan, is dan altijd ontkleuring nodig? Ze doet er dus erna niets anders op, gewoon ontkleuring voor m'n haar blonder te maken. Deed het ooit eens bij de kapper en ze deden er kleur op en na een kwartier of langer onder de hitte was m'n haar nog niets veranderd, het pakt het kleur dus niet op. Is dit normaal? Want als kleuring beter voor je haar is dan ontkleuring dan prefereer ik dat toch wel.