Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:14

Glossi schreef:
Holy Moly!! In Eindhoven was het ook vechten :oo Iemand heeft een BU voor mij gehaald. Maar die heeft echt vet veel moeite moeten doen! Ze heeft voor haar zelf een BU van PB gekocht maar ze wou eigenlijk zelf ook BGRR en nog een extra PB maar dat lukte niet. Iedereen rende gewoon naar binnen. Dus wel super lief dat ze BGRR naar mij stuurt en niet zelf houd.

Heb eindelijk een foto van BGRR:
[im/g]http://www.specktra.net/content/type/61/id/223111/width/350/height/700/flags/LL[/img]
Tot nu toe heb ik hem iedere dag op gehad. Heb hem hier even snel op gedaan. Ging naar de paarden. De kinderen die ik les geven hebben de foto gemaakt want had geen fotograaf haha

Staat je goed!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:38

Staat je goed hoor Glossi! :)

Vandaag is de postbode met mijn MAC pakketje geweest alleen er was niemand thuis. ^) Mweh, had zo'n zin om vanavond mn nieuwe oogschaduws uit te proberen. :))

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:41

Thanks dames, ben er superrr blij mee :o :D

Jammer Loose!! De oogschaduw van mijn moeder is vandaag ook aan gekomen. We vinden hem meer taupe dan grijs. Misschien dat hij in ander licht wel meer grijs is dan taupe maar dat moeten we maar eens bij dag licht goed bekijken :P

Davinia_

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 21:11

Loose, inmiddels je pakketje binnen? :)

Ik had een vraagje; zou het kunnen dat als je met nieuwe gezichtsverzorging begint, je juist in het begin wat vlekkeriger kan worden? Ik heb geen egale huid en ben sinds paar dagen begonnen met de dagcrème en serum van L'oreal Skin Perfection. En hoewel mijn huid heerlijk zacht aan voelt, toch merk ik dat ik wat meer vlekjes heb.
Baal er zo van, want heb best wel wat mee-eters en vlekken terwijl ik het 2 keer per dag schoonmaak, dagcrème gebruik en eens per week scrub :=

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 21:18

Wie had er ook al weer een koop verbod? :o Voel me een klein beetje schuldig nu.. heb een bestelling bij Hakuhodo geplaatst. Niets bijzonders verder.. Heb de brush pouch in metal khaki en een platte oogschaduw kwast gekocht. Voor mijn moeder de zelfde kwast. En ze koopt mijn 217 kwast over omdat ik zo meteen zo'n kwast van Koyudo heb met de zelfde vorm en mijn moeder ook zo een wou. Heb ook nog een blending brush van Hakuhodo. Daar heb ik wel genoeg aan gezien ik niet iedere dag oogschaduw gebruik. Zal foto's plaatsen als ik alles binnen heb. Kan ik mooi eind januari mijn goeie kwasten (veilig) mee nemen als ik een weekendje weg ga :D zonder bang te zijn dat ze beschadigen. Ik nam altijd synthetische kwasten mee en dat was toch altijd een teleurstelling.

Davinia, het kan volgens mijn huidtherapeut zo zijn dat je huid er weer even aan moet wennen. Dat zei ze ook toen ik weer over stapte op een andere face & Wash.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 21:49

Jaaa, heb mijn pakketje vandaag binnen gehad. :D :D Als ik tijd heb zal ik er even een look mee maken en op de foto zetten.

Davinia, het kan best zijn dat je huid nog moet 'wennen' aan de gezichtsverzorging. Maar als het lang aanhoudt zou ik er toch mee stoppen. Ben zelf ook pas gewonnen met een serum waar mijn gezicht in het begin wat rood van werd (met retinol), nu is mijn huid eraan gewend geraakt en is het over. :)

Glossi, haha jij hebt echt een kwastentic. :')

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:30

Iemand nog opzoek naar Pleasure Bomb of Bad girl RiRi? En anders nog andere onderdelen van de Holiday collectie? Alles lag bij de counter waar ik naartoe ging nog op voorraad, behalve RiRiWoo..
Vandaag nog een cream eyeshadow potloodje van BeYu gehaald, prachtig! <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:56

Hmm Bad girl Riri klinkt verleidelijk. Dat ze die nog hebben!
Maar wil toch echt de Riri..

Wat gaan jullie voor look doen met de feestdagen? Ik denk de gouden ooglook met rode lipstick van Lisa Eldridge.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:27

Haha Loose erg he := En er staan nog 3 kwasten op mijn lijstje. Maar dat is iets voor volgend jaar.

xRooss, heb vandaag een BU van BGRR binnen gekregen. Stiekem wil ik nog een 2e BU hebben :o Ga internet goed in de gaten houden! Dat ze PB en BGRR nog hadden! Het was bij verschillende counters echt een gekte. Mensen renden gewoon naar het schap zodra de deuren open gingen van de winkels. Echt niet best :=

Djilna, heb jij die palette ook van Chanel? Die is zoooo mooi <3 Of bedoel je een andere dan deze:
http://www.youtube.com/watch?v=UQr9rj7x8G4 Ik denk dat ik een rustige oog look ga doen met MAC Patina en RiriWoo lipstick.

Is het misschien leuk dat iedereen hier een top 5 of top 10 neer zet van je meest gebruikte of favoriete producten dit jaar? Ik vind dat altijd heel leuk om te lezen. Kan make-up zijn, kwasten :+ , huidverzorging als het maar iets met beauty is.

Heb mijn Catrice concealer trouwens weer helemaal opnieuw ontdekt, wat is die fijn zeg!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:38

Leuk glossi :D

Djilna: ik ga sowieso voor een look icm riri woo :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:57

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 21:04

Ik realiseer me alleen ineens dat ik die Maybelline gold nog had willen kopen :') Nou ja dan even tussen mijn oogschaduws zoeken. Oja die van Anastasia!
Oh en ik heb weinig high end oogschaduws, 1doosje van Anastasia en 1 van Estee Lauder.. De rest is Gosh, Maybelline, Elf, enz.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 21:15

Leuk idee Glossi! En wie wil kan misschien een foto van haar kerst/oud & nieuw look(s) plaatsen? :D Ook altijd leuk om te zien!
Ik ga even denken over mijn favorieten van dit jaar. :))

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:14

Lang hier niet gereageerd maar lees nog altijd mee :)

Glossi Bad Girl Riri staat je goed! Dat is echt zo'n kleur die mij meteen 5 jaar ouder zou doen lijken volgens mij.. Maar jou gaat ie prima, mooi!

Mijn look gisteren heb ik gemaakt met natural eye palette en naked 2 (met respectievelijk heaven, silk teddy, velvet revolver uit natural eye en tease en busted uit naked 2). Was bijgevolg een vrij rustige look :) Vandaag ga ik 'm iets heftiger maken, ik denk met goud, bruin en een flinke wing (als dat wil lukken, want soms lukt het echt niet :P ). Wel zonder rode lipstick want ik draag een bordeauxrood jurkje en ik vind de rode die ik heb daar niet bij passen. Dus ga voor een nude.

Edit: Vrolijke kerst trouwens nog voor iedereen!
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 25-12-13 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:18

Ja ik dacht ook, hoe kunnen ze hem nog hebben ?! Ook de rest van de collectie was er nog behalve RiriWoo en een oogschaduwpalette. En de bronzers nog in overvloed (nee ik overdrijf niet).
Een top 5 is een heel leuk idee! Ik zit nog niet lang in de makeup en heb dus vrijwel alleen maar low-budget dingen, maarja. Favorieten zijn favorieten ;)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:24

Mijn kerstlook: http://oi44.tinypic.com/x1d9vn.jpg

en mijn meest gebruikte product is met stipt op 1
chanel les beige
op 2 mascara there real van benefit
op 2 vaseline :D
de rest wisselt te veel

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:28

Mooie look Blon_D !
Ik ga een wat groene look maken :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:55

Ik twijfel of ik wat met me makeup ga doen vandaag :Y)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 15:04

Oef ik heb een no buy voor make-up maar heb net toch wat besteld bij MUA :o
Geen lipstick iig want die mag ik, op Riri na, het komend (half)jaar niet meer kopen. Heb er al zoveel :=
Maar heb wel de undressed en undressed two oogschaduwpalletes genomen. En de pretty pastels palette, de Luxe glitter palette (voor eye, cheek, lips) en een blending brush. Zat extra korting overheen ivm de Kerst :P

Mijn favorieten trouwens, heb ik geloof ik niet eens echt, wissel nogal veel af.
Maar heb toch een soort van lijstje:
-MAC pro longwear concealer in NW20, al heb ik nu de mineral concealer in NW25 en die vind ik ook wel erg fijn
-MAX mineral blush van de action in kleur 866 Rosewood. Echt prachtige kleur en veel pigment.
-Hema moisturising lipstick in kleur nr 8 (zachtrose)
-Essence lipstick in kleur 04 On the Catwalk (rood)
-Rimmel lipstick van Kate in kleur 111, Kiss of life (rood mat)

Vd zomer gebruikte ik ook veel mijn Bourjois lipstick (shine edition)
Qua skincare ben ik erg blij met de dagcrème van Weleda

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 15:29

Favorieten:
1. Mac riri woo
2. Mac mineralize skin finish in soft en gentle
3. Christian wenkbrauw poeder
4. Mac paintpot in painterly
5. Collection ultimate wear concealer

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:06

Mooie lipkleur Blon_D! Le Beiges wil ik ook nog heel graag. :D :D
xRooss, waar woon jij? Ik zie de counter hier in de buurt er nl ook wel voor aan dat ze hem nog wel hebben, volgensmij geven mensen hier (noorden) wat minder om hun uiterlijk en make-up. :') Was op de dag dat het uit kwam ergens anders, waar de collectie meteen was uitverkocht. Pleasure Bomb lijkt me nog wel leuk. :)

Ik heb even mijn kerstlook van vandaag op de foto gezet en toen ook meteen maar mijn favorieten, zijn er alleen wel meer dan 5. :+ Dit zijn mijn favorieten:

Afbeelding
Naked 1 en 2, Lancôme teint miracle foundation, MAC Hue lipstick, verzorgende lipgloss van Clarins, Chanel Illusion d'Ombre in Illusoire en Golden Snow palette van Dior.
Als ik écht 1 ding moest kiezen was het Naked 2.

En hier mijn kerstlook van vandaag. :D Vond in het echt het gouden lijntje wat mooier dan op de foto met flits, de kleur past er zo niet helemaal bij. :D Ik hiervoor Naked 1 gebruikt, Dior 4 couleurs in Ready-to-Glow en Cranberry van MAC. Mijn lippen waren niet zo bijzonder, gewoon lipgloss want met eten gaat alles er toch af. :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:27

Ja dat bedenk ik me net ook, maar wil toch graag rood :+

Ooglook wordt trouwens zilver ipv goud. Heb nl wit met grijs aan en een zilveren riem (gemaakt van verpakkingslint 8-) ) en dan past zilver er beter bij.

Ga kijken of het lukt een goede foto te maken straks.
Fijne avond en tot morgen!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 18:36

Loose schreef:
Mooie lipkleur Blon_D!

Is zinnia red van dior <3

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 21:52

Idd mooie lipkleur Blon_D! Feestelijk, Loose, met dat gouden lijntje :)

Bij mij moest alles onverwacht heel snel gaan, dus ook make-up en foto maken. Foto's zijn bijgevolg niet zo heel goed geworden.. Wat heb ik veel rimpels op m'n oogleden trouwens haha _O- Dit was mijn look:

http://i1300.photobucket.com/albums/ag9 ... 37fb90.jpg
http://i1300.photobucket.com/albums/ag9 ... 12f0e2.jpg

Deze doe ik erbij omdat hier beter duidelijk is dat het goudkleurige oogschaduw was (daarnet genomen bij kunstlicht) http://i1300.photobucket.com/albums/ag9 ... d9c6a3.jpg

Ga eens denken over de 5 favorieten.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 00:43

Suus, welke is deze: Collection ultimate wear concealer?

Leuk al die favorieten! :D Ik denk dat ik ook meer dan 5 heb.. En ben vergeten een foto van de kerstlook te maken. Ik was helemaal de tijd vergeten dus ik heb mascara op gedaan en Bad Girl Riri omdat ik geen tijd had om rood netjes op te doen :o Dus niets kerstachtigs aan mijn look. Mijn ogen zitten ook weer onder het eczeem dus was misschien ook wel goed dat ik geen tijd er voor had.

Leuk ook al die looks op de foto +:)+ ik wil binnenkort als mijn ogen weer rustig zijn ook weer eens een look maken. Baal zo dat mijn oogleden zo gevoelig zijn.