En eventueel een navelpiercing
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

..    mwa, het valt mee  : tongpiercing :d navelpiercing en oorbellen, en eeh ik weet niet hoe het heet, in je oor, maar dan in het middelste stukje tegen je hoofd aan zeg maar..   vragen? Pb(H)                                                         

net doorgelinkt naar dit topic, ik ben nog bezig me ouders over te halen, oja mensen die mijn topic hebben gelezen: het is NIET omdat me vrienden het ook hebben!! marloes ( luvlambiek, zie hierboven) is er 1 van. maar btw is navel ook iets anders dan neus zoals zij heeft. 

, me ouders worden gek van me gezeur 
 en ik heb vandaag een neppe opgeplakt, heel nauwkeurig en netjes, binnekant ook knop, en me ma d8 dat ie echt was, dr mond viel helemaal open! haha 
 was echt lol!

Na mijn eerste piercing bedacht ik me 2 keer om er niet aan te komen!! Hij is niet ontstoken ofzo, maar wel rood, opgezwollen en ettert een klein beetje.. Hij doet al geen pijn meer iig dus ik denk dat ik er gauw vanaf ben 

( hoop ik )  

mooi hoor! 

en toen ik 12 was weer, en nu draag ik elke dag oorbellen.                                                         

]                                                         speedylover schreef:ik draag sinds een tijdje oogmake-up zwart.. ( dun lijntje ondr me ogen ( niet onder de wimpertjes hoor) en mascara, nu scheld me vader me uit voor een heroine h*oer :S hij is me niet gewend met make up
*edit: woordcorrectie.

speedylover schreef:ach, hij zegt het nu deze laatste 2 weken niet meer, omdat ie weet dat hij er niks mee berijkt. hij wil dat ik geen make-up draag. maar ik blijf het dragen. dus hij zegt het niet meer. maar ik was wel boos!
Maar nu weer on-topic.
doet een navelpiercing zetten zeer?
luvlambiek schreef:@xxsweet: 2 navelpiercings???
 in mn profiel staat wel een foto 
                                                         amsolusa schreef:wuhaha ik lijk wel een gothik als ik vertel hoeveel piercings ik heb.. mwa, het valt mee : tongpiercing :d navelpiercing en oorbellen, en eeh ik weet niet hoe het heet, in je oor, maar dan in het middelste stukje tegen je hoofd aan zeg maar.. vragen? Pb(H)
Gerbenfroh schreef:EN WE HEBBEN WEER EEN NIEUWE!
Je bent goth ( ic..zoals jij 't noemt ) als je 3 piercings hebt!
Wat ben ik dan wel niet
 hahaha