Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:Ik meld me hier ook schorvoetend, bij HA geweest en verwachtte tegenstand maar was geen enkele discussie en werd recept gemaakt. Mijn mond viel open!
Ik heb wel serieus kilo's teveel en pas knie operatie gehad dus beter om af te vallen.
Uitleg via assistente gehad en zojuist 1e shotje M@unjaro gezet.
Moet wel zelf betalen helaas, maar heb het er voor over.
Over 3mnd controle bij HA.
cissy schreef:Dankje Zonnetje, wondermiddel is een groot woord want moet er zelf ook nog wat voor doen, maar ik hoop dat alle positieve bijwerkingen die ik hier heb gelezen ook voor mij van toepassing mogen zijn.
Het shotje zelf stelde niks voor, heb net paar weken fraxiparine moeten spuiten dagelijks en dat naaldje is groter.
cissy schreef:Becel is echt bocht (en niet te vreten vind ik) en roomboter is niet zo slecht als velen denken.
Maar verschil van mening mag er zijn toch?
cissy schreef:Becel is echt bocht (en niet te vreten vind ik) en roomboter is niet zo slecht als velen denken.
secricible schreef:cissy schreef:Becel is echt bocht (en niet te vreten vind ik) en roomboter is niet zo slecht als velen denken.
Verschil van mening mag er zijn, maar feit blijft dat roomboter ruim 2x zoveel kcal bevat als becel <knip>
Ibbel schreef:secricible schreef:
Verschil van mening mag er zijn, maar feit blijft dat roomboter ruim 2x zoveel kcal bevat als becel <knip>
Dat geldt alleen voor de Becel halvarine. Alle margarine (Becel of Blue Band of noem ze maar op) bevat net als roomboter gewoon 80% vet (daarom kan je ook gewoon bakken met margarine) en dus exact evenveel kcal. Even los van de percentages verzadigde of onverzadigde vetzuren.