Hier waaide het net even heel hard,en mijn schutting staat nu zielig scheef.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 06-12-24 11:13
Zo zijn wij bijna 20 jaar terug toen we hier kwamen wonen onze schutting kwijt geraakt. Flinke winterstorm en daar lag hij naast het huis. Was verzekeringswerk destijds. Het waait idd behoorlijk.
shaddy82
Geplaatst: 06-12-24 11:17
Gefeliciteerd Lizard, wat leuk
Mooie foto's uit Londen en Amsterdam !
Vanmorgen op weg naar het werk, de stoep geblokkeerd
Wij gingen vandaag te voet de stad door. 16.000 stappen en een hoop gezien. Erg goed weer was het, voor vanavond wordt regen voorspeld. Dan hebben we nog een boottocht met een wandeling.
shaddy82
Geplaatst: 06-12-24 18:50
Wat hebben jullie al veel gezien Faringo, en mooie foto's, veel plezier nog ! Vanmiddag met Max was het gelukkig droog
Ik heb voor de middag gewandeld in Beerze. Donker weer,nu komt de zon er meer door.
gaucho
Geplaatst: 07-12-24 14:58
Ik was vandaag helemaal niet van plan om te gaan wandelen vanwege het voorspelde slechte weer. Maar vanochtend scheen de zon zowaar. En ik heb zo veel spierpijn dat ik de sportschool echt niet zag zitten. Het werd dus toch wandelen. Hier voor de middag wel zon. Mijn nieuwe jas werd ook nog net bezorgd voordat ik weg ging, die kon ik dus meteen uitproberen. Ik was dichtbij huis, in Klarenbeek.
Nieuwe jas nog niet in de regen kunnen testen, maar ik ben er verder echt super blij mee.
Mooi allebei en toch nog blauwe lucht. Het is maar gek weer vandaag.
Ik heb vandaag de lab te logeren gebracht bij sure-lee en daarna heb ik nog heel even boslucht opgesnoven en een klein rondje gelopen op 1 van mijn meer favoriete plekjes.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-12-24 15:06
Goof, gaucho en lizard mooi.
Ik heb gisteren in het losloopgebied gelopen en vanmorgen in mijn favoriete stukje bos. Het is goed nat overal. Coco vindt dat helemaal niet erg.
Gisteren
En vanmorgen
Bootsiebob
Geplaatst: 07-12-24 15:46
Mooie foto’s Lizard, gaucho en SusanH. Toch wel wat blauwe luchten te zien! Mooie nieuwe jas gaucho en Coco heeft geen behoefte aan een waterproof jas
Goof koffie! Leuk dat de lab naar Sure_Lee mag. Die ene foto is heel mooi groen